capitolul 24

2.6K 123 3
                                    

Cand am ajuns in fata clubului ,m-am dat jos din masina si am inaintat impreuna cu david si Sam .Cand am intrat in club ,totul era un haos ,toata lumea facea ce vroia ,uni fumau,beau,danseaza,alti si-o trageau pe canapea fara nicio jena .

Iac deja mi-sa făcut rău .

David:Pitic te simți bine? Mă întreba el vizibil îngrijorat.

Eu:D-da. Spun eu bâlbâinduma.

David:Sigur?

Eu:Da ,David!!

David:ohhh...bine, atunci. Vrei ceva de băut?

Eu:Da ,un cocktail.

David:Bine,venim imediat!!! Îmi spune el si plecă de la masă unde ne-am așezat împreună cu Sam.

Când băieti au venit cu bauturuile, le-au pus pe masa și s-au așezat și ei lângă mine.

După ce am mai stat și am mai vorbit cu david si Sam, le-am spus la băieți că mă duc să dansez.Cand am început să dansez si să îmi unduiesc corpu, am simțit niște mâini mari cuprinzândumi șoldurile.

Eu:Sam.îi spun eu numele senzual.

Sam:Da.

Eu:Hai să mergem în altă parte!!îi spun eu și în momentul urmator mă ia de mână și mergem spre mașină, oprindu-ne s-a îi spunem lui David că plecăm, dar se pare că el era foarte ocupat cu bruneta de lângă el. L-am luat de mână pe Sam si ne-am îndreptat spre mașină, când am ajuns în ea Sam a pornit ca viteza luminii și în momentul urmator zburând pe șosele.

Abia când mi-am dat seama că am ajuns, am coborât ca un fulger din mașină, sai nimici bine m-am apucat să calc cimentu că am fost luată în brațe stil mireasă și în momentul urmator eram în casă cu un Sam care acum îmi devorează buzele. A început să mă sărute brutal impingandusi limba brutar în gura mea, și-a pus o mână pe piciorul meu stâng su mi l-a ridicat până la șoldurile lui, în momentul în care spatele meu a atins peretele rece, am gemut in gura lui, cea ce la făcut pe Sam să mă ridice în brațe în așa fel încât că eu să îmi incolocesc picioarele în jurul bazinului lui .

Sam:Ma înnebunești.... Te vreau!!!îmi spune el cu buzele sale moi peste ale mele, în momentul în care i-am simțit mandularul întărit sub mine, chiar dacă eram încă îmbrăcați, am început să gem în gura lui, iar pe el să se excite su mai tare.

Eu:Pai ...s.. Și cine t-te oprește!!!?

Spun eu și în momentul urmator, ma ia mai bine în brațe și se îndrepta spre scări.Cand am ajuns în cameră ,ma trântit în pat și sa pus deasupra mea, a început să îmi muște gâtul,iar pe mine să gem de durere dar și de placere în același timp, dupa să sărute și să lingă locul în care ma mușcat, o să lase un semn Frumos acolo.

Sam:Asa o să știe toti că esti a mea.

Eu:Dar sunt A ta!!!

Sam:Da ,dar cu totul!!

Eu:Pai fă-mă a ta, cu totul atunci, Sam te vreau!!

Nimici n-a mai stat bine pe ganduri că a început să îmi devoreze iar buzele și în acelasi timp să îmi dee tricou de pe mine jos și blugi rămânând în lenjerie intima. În momentul în care mi-a dat pantaloni jos, m-am pus deasupra lui și am început să îmi mișc șoldurile in zona lui intima, cea ce pe mine ma făcut să gem când l-am simți sub mine și atât de întărit iar pe Sam Să geamă. Am continuat cu saruturile până în momentul în care i-am dat tricou jos și am inceput să îi sărut toti mușchi bine facuti, ca după tot corpu.

Sam:Ahhh,ce-mi faci tu mie.

Sa pus din nou deasupra mea și a început să mă sărute in lobul si în același timp să îmi deschidă și sutienului,a început sa depună sărutări pe tot corpul până ce a ajuns la sâni.A începu să sărute unu dintre sâni, să-l frământe, iar pe celalalt doar îl tinea in mâna stans că după să-i aplice si lui aceasi metodă.

Eu:Ahhh...Sam te vreau.

Nici n-am spus bine că l-am văzut cum și-a dat boxeri jos și și-a eliberat mandularul ,iar pe mine să fac ochi mari și pe Sam să zâmbească. Sa pozitionat la intrare în mine, sa aplecat spre Zoma intima si mai mai dat ultima bucatica de material jos, acum rămanand cu totul goală în fata lui, sa ridicat și a început să mă sărute că după să-l simt cum intră în mine, iar pe mine făcânduma să gem tare în gura lui.

Sam:Te doare tare?

Eu:un pic.spun eu și îndemnându-l să continuie ce a început.

După un timp durerea a început să dispară și a fost înlocuită cu plăcere maximă, iar Sam a început să se miște in mine mai tare și mai rapid iar pe mine făcânduma să tip de placere .

Sam:dati drumu iubito!! Îmi spune și se mai împinge o dată brutal in mine ca după să cad pe culmile extazului!!

Sam sa asezat in pat lângă mine și ma luat în brațe tare.

Sam:Te iubesc ingeras!

Eu:Si eu te iubesc!! Îi spun eu și îl sărut tandru.

Sam:Noapte bună, iubito!! Îmi spune, ca după să mă sărute o dată pe buze și să mă ia în brațe tare.

Eu:noapte buna, iubitule. Îi spun eu, ca după să cad în lumea viselor.

~uhh...am făcut-o și pe asta.. Sper să vă placă și acest capitol, vă aștept parerile, va pup :*:*~

Va iubesc ❤❤❤

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum