Capitolul 17

2.9K 127 2
                                    

~Ascultati melodia~

Când m-am trezit, m-am ridicat din pat și m-am dus la baie să îmi fac rutina de dimineață. Când mi-am terminat rutina de dimineață, m-am dus la dulap să văd cu ce mă îmbrac. Când am ajuns în fata dulapului, mă uitam la el, ca la mașini străine, nu știam cu ce să mă îmbrac. Pana la urma, mi-am ales o pereche de blugi negri rupti în genunchi , un tricou gri cu decolteu și un sacou negru .Dupa ce mi-am prins parul într-o coada de cal ,miam luat geanta, telefonu și am plecat, nu înainte să mă dau cu parfum.

Am coborât jos, și cand am văzut că nu era nimeni,am început să strig.

Eu:David...David. strig eu, dar nu se aude nimic, în afară de vocea mea. Asa că m-am gândit să mă duc în cameră la el, dar când am ajuns, nimic, nu era nimeni.
În timp ce mergeam liniștită pe drum, ascultând Muzică ,n-am observat cum cineva a oprit mașina lângă mine. Cineva a coborât din mașină, și sa indreptat spre mine, nu știam cine e ,asa că am întrebat.

Eu:cine ești?! Îl întreb eu,dar în secunda următoare mi-a dat un pumn în burtă ,dupa ma luat brutal de mână și m-a dus la mașină din care a coborât. Când am ajuns în mașină, mi-a pus ceva la gura și mi-a dat o palmă tare pe obrazul stâng. După treizeci de minute, încă eram în mașină ,am început să mă zbat, dar nimic, tot ce am reușit reușit a fost sa primesc un pumn în burtă și o palmă, dar nu m-am lăsat și i-am dat și io o palmă, dar n-am făcut bine pentru ca în momentul în care i-am dat o palma am primit un picior în burtă și doi pumni,am început să plâng de durere în liniște ,ochi au început să se închidă ușor, ușor, pana ce am văzut negru.

*****

Când m-am trezit, o durere îngrozitore ma luat în zona abdominală și capu. Eram într-o cameră cu pereții albi, un geam și două uși și bine inteles un pat pe care stăteam pe el. Intrun moment de neatenție, n-am văzut când cineva a intrat și se îndrepta spre mine .

Eu:cine esti?

El:o sa afli la un moment dat .imi spune el serios.baia e acolo .imi spune el ,aratand spre o usa alba.si acolo ai niste haine .imi arata el ,eu dau doar afirmativ din cap ,ca dupa el sa plece.dar lam oprit intrebandul.

Eu:ce vreti de la mine?

El:tiam spus ai sa afli la un moment dat.spune el tragandusi mana din a mea ,plecand si lasanduma singura.

Dupa inca 10 min de stat ,mam gandit sa ma duc sa fac o baie .cand apa a facut cunostinta cu corpul meu ,tot corpul meu sa relaxat,lasanduse purtat de apa .dupa vreo 30 de minute ,m-am gandit ca ar fi mai bine sa ies din apa ,asa ca am iesit si miam infasurat in jurul corpului un prosop si am iesit din baie .cand am ajuns in fata dulapului ,mi-am luat o pereche de pantoni de trening negri si un tricou negru larg ,dupa ce am terminat sa ma imbrac ,m-am pus in pat .Somnul a inceput sa apara asa ca m-am pus pe o parte a patului si cum am spus ,ma cuprins somnul ,cazand in lumea viselor .


~Heiii... Buna,spre să vă placă și acest capitol, scuze de greșeli, dacă sunt și aștept păreri, pup :*~

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum