capitolul 22

2.6K 109 5
                                    

Cand mam trezit am văzut că eram singura , asa ca m-am ridicat din pat, mi-am luat șlapi de casă în picioare și, m-am dus la baie pentru rutina mea de dimineață. După ce mi-am terminat rutina, am ieșit din baie cu gându dea ma duce în bucătărie. Când am ajuns în dreptul scări am simțit un miros de clatite cu nutella, asa că am azvârlito pe scări și în secunda următoare am ajuns în bucătărie reușind să mă împiedic de picioarele mele și să cad, normal, mdaaa ce se putea să nu tu așa ceva Pff, ,îmi spune costiinta mea, oh mai taci vorbesc eu cu ea "și dacă nu vreau?! " o să te bat îi spun eu nervoasa "sunt aceasi tu să sti deci draga mea îmi pare rău să spun asta dar n-ai cum asa că shhht "oh, te rog. Spun eu nervoasa.

Când m-am ridicat, l-am văzut pe scumu și inegalabilul meu frate care stă și se prapadeste de la atâta râs pe jos tinanduse cu ambele mâini de burtă, Mdaa halal frate.

Eu:Nu mai râde. Spun eu și el face o fata serioasa și după se ridică de pe jos ,când ajunge la același nivel cu fata mea, bine un pic mai mare îl bufnește iar râsu. Aghhhh, spun eu și îi dau un pumn în umăr și după mă așez pe scaunu din bucătărie.
După ce sa mai potolit din râs a venit lângă mine.

David:esti bine... Te doare ceva?! Îmi spune el serios, cu o urma de amuzament.

Eu:daaaa,perfect spun eu sarcastică, nu e ca și cum am căzut da mnaa,si scumpu meu frate a începu să râdă până nu mai putea respira în loc să vină să mă ajute și să mă întrebe dacă sunt bine, da totul e perfect.

David:Scuze pitic. Îmi spune el și după își pune o mână în părul meu dupa care începe să mă ciufuleasca.

Eu:gata,mie foame.

David:bine ,hai să ne așezăm la masă îmi spune el și mă pupă pe frunte înainte să ne punem la masă și să mâncăm clatite.

Eu:ieiiiiiii...clatite.spun eu ca un copil fericit ce și-a primit acadeaua mult dorită

David:sunt bune?! Mă intreaba scumpu meu frate.

Eu:tu glumesti, sunt geniale. Spun eu și david doar imi zambeste.

Dupa ce am terminat de mâncat tot, david a strans masa și eu am spălat vasele. Dupa ce am terminat am pus farfuriile la locul lor și m-am pus pe canapea la fel făcând și David.

David:si ce facem acum?!

Eu:a,aaa nu știu.spun eu si mă pun cu capu pe umărul lui.

David: a, aaa ce zici să mergem diseară în club ?!

Eu:tu glumesti, nu?!david eu n-am mai fost în club până acum așa că îți spun de pe acum nu.

David:haide te rog ,o să am grijă de tine promit

Eu:nu .

David:Te loggg.. Spune și face o fată de copil mic, și așa făcându-mă pe mine pierd .

Eu:bine.

David:ieiiiii.spune el fericit ca un copil mic.

Eu:pai...si la cât mergem?!

David:hmmm...nu știu, ce zici la 9!!?

Eu:ohh..bine atunci. Spun eu și mă asez mai bine în brațele lui david încercând să dorm până ce plecăm pentru că mai e până ce plecam și mnoo ,dar soneria enervanta nu mă lasă.

Eu:tu te duci, dată trecută eu am fost așa că curu sus hai. Spun eu și david se ridică de pe pat spunând ceva ce numai el stie și înțelege. David cine e?! Îl întreb eu .

David:clara e pentru tine?! Îmi spune david zambind.

Eu:ce?!

David: asta.. Îmi spune și îmi arată un buchet de trandafiri roși.

Eu:de la cine?!îl întreb eu .

David:de la Sam, doar mi l-a dat și a spus că o să vină mai în colo și a să nu te superi dar a zis că nu poate sta mult așa că a zis că vă vedeți diseară, spune și îmi dă buchetu cu trandafiri. Am luat buchetu și m-am dus în bucătărie să îl pun intro vază cu apă. După ce am pus trandafiri în vază i-am așezat și ,m-am dus lângă david care stătea liniștit pe canapea uitanduse la tv  ,când m-am așezat lângă el mi-am pus capu pe umeri lui și am închis ochi, reușind să adorm .

~hei pufosilor ce mai faceti?!.. Bine?!... Da, da si io fac bine =))) ok sper să vă placă și acest capitol si scz pentru greșeli dacă sunt și am vrut să vă intreb dacă sunteți de acord să încep o carte nouă numită "My baby-sitter " și vă aștept părerile și nu uitati să dati un vot dacă vreti, vă pup ~

Vă iubesc ❤❤❤

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum