Cand am deschis ochi am observat sa eram intrun spital ,cand am incercat sa ma ridic o durere ingrozitoare de cap ma luat .intr-un final am renuntat sa ma mai ridic si in cap a inceput sa mi-se delureze tot ce sa intamplat in masina ,am bufnit in plans si o asistenta a intrat in nauntru cand ma vazut ca plang a venit langa mine.
Asistenta:va simtiti bine?
Eu:ma doare capu.spun eu si ea se duce sa imi aduca un pahar cu apa si o pastila dupa ce le-am luat am intrebato
Eu:Da-david cum se simte?intreb eu si simt cum o lacrima isi face locul pe obrazu stang dupa aceea mai multe lacrimi .
Asistenta:este bine acum
Eu:pot sa il vad
asistenta :acuma ,nu .dar mai incolo da.
Am dat afirmativ din cap si mam pus pe o parte a patului in timp ce asistenta a plecat .
*****
Cand m-am trezit am simtit o mana pe mana mea ,cand m-am intors sa vad cine era lam luat in brate si am bufnit in plans .
David:imi pare rau pitic
Eu:cum te simti .lam intrebat eu inca cu lacrimi in ochi
David:bine ,tu cum te simti?
Eu:destul de bine .
David:chiar imi pare rau pitic trebuia sa fiu mai atent.
Eu:Heiii,nu...dar nam mai apucat sa spun nimic pentru ca pe usa intra sam,lisa si jess.
Sam se indreapta spre si ma strange in brate tare.Eu:auuu.
David:usor ,frate o doare .
Sam:scuze
Eu:n-ui nimic
Sam:cum va mai simtiti?
Eu/david:bine
Lisa vine spre mine si ma ia in brate in timp ce sam statea si vorbea cu scumpul meu frate.
Lisa:cum te simti ,scumpo?
Eu:mai bine
Lisa:chiar imi pare rau.imi spune ea regretand
Eu:chiar nai de ce .spun eu si jess vine spre mine si ma inbatiseaza .
Dupa ce am stat si am mai vorbit sam,lisa si jess au plecat nu inainte de a ne imbratisa si sa ne spuna sa avem grija.David a venit langa mine si ma luat in brate.
David:imi pare rau,nu mai plange.
Pentru un moment nici nam realizat ca plang david mi-a pus mana pe obraz si mia sters lacrimile dupa ma pupat pe frunte parinteste , sa asezat cu mine pe pat facandui loc si am adormit cazand intr-un somn profund
CITEȘTI
~ Tocilara~
RomanceEa:O femeie în toată firea.Cu niste forme de invidiat.Toti bărbații sunt în limbă după ea. El:Un bărbat frumos ,fermecător,irezistibil.Bărbatul obijnuit să aibă orice femeie si dorit de orice femeie.Îi place puterea.Si nu acceptă un "Nu" ca răspuns...