Ea...

599 26 2
                                    

//SAM//

-Chiar trebuie să pleci acum?Întreb pentru a nu știu câta oară.

-Da,Sam.De câte ori vrei să îți mai zic?

-Ohh haide ,te rog.

-Ughh bine,bine,bineeee..Cred că deja am enervat-o cu insistența mea,dar hei măcar a mers.În timp ce pe fața mea a apărut un zâmbet de toate milioanele ea mai avea un pic și mă lua la bătaie.

-Haide odată ,ce stai si te uiți la mine?Oh,se pare că am reușit să enervez pisicuța rău de tot.

Așa că am pornit la pas împreună.Bine aproape împreună deoarece pisicuța nervoasă merge în pas grăbit ,mai bine zis fugind spre mașina mea care ne așteaptă cuminte în parcare.

Am urcat în mașină ,am pornit căldura ca să nu înghețăm de frig și am plecat de pe loc.În timp ce mergeam deodată am simțit privire ei pe mine iar eu bineînțeles că nu am putut să nu îmi întorc capul de curiozitate spre ea. Dar ce să vezi fix când mi-am întors capul spre ea ,fix atunci pisicuța și-a întors capul.Bine,deci așa faci pisicuță.Am făcut deodată o curbă la dreapta iar după am apăsat de o dată sfrâna .Pot să vă spun cu mâna pe inimă că ,dacă nu purtam centura aș fi ieșit prin parbriz și de aceași părere este și micul diavol de lângă mine care mai are un pic și mă ia la bătaie.Oh pisicuță ăsta e doar începutul.

-Prostule,tu ești conștient că puteam să pățim ceva ?Spune ea nervoasă ,în timp ce se întoarce cu fața spre mine .

-Da,sigur.Spun eu arogant ,fiind sigur că așa o să o enervez si mai tare pe pisicuța din fața mea.

-Ești tâmpit?Spune,iar eu simt că nu mai pot mult să îmi mai înăbușesc râsul.

-Pentru tine sunt orice,pisicuță.Clar am enervat-o acum.

-Du-te dracu.Iar acum chiar că nu mai pot să îmi stâmpăr râsul.

-Mă duc ,dar te iau cu mine.

-Aghhh...E-e-ești ...ahhh...

-Uhh se pare că piscuța nu mai are cuvinte ... Ți-ai înghițit limba pisicuțo?Spun și fix atunci o văd cum își dă,centura jos si coboară din mașină.O văd cum se îndreaptă spre un parc din apropiere și se pune pe o bancă lângă doi copaci.Îi urmez și eu exemplu ,si mă îndrept spre banca unde stă pisicuța mea.Stăm în liniște unul lângă altu' fără să zicem nimic ,până îi aud vocea .

-Mai chemat ca să ce?Îmi spune ea revoltată un pic.

-Ca să vorbim,dar se pare că ,cu tine omul nu poate vorbi.

-Hai că deja mă enervezi.

-Mi-e îmi zici.Spun nervos deja.

-Deci cu tine chiar nu se poate vorbi.Și brusc o văd cum se ridică și dă să plece ,dar mă repezesc și mă pun în fată ei .

-Dă-te.Spune fără să mă privească.

-Nu.

-Am zis să te dai,tu chiar nu mai auzi?

-Pot spune că sunt de aceași părere cu tine .Spun eu bătând apropo la faptul că nici ea nu  vrea să înțeleagă ,că nu o să mă dau din fața ei.

După un timp în care am stat unul în fața celuilalt ,am decis că e cazul să plecăm și că nu mai are niciun rost să continuăm "discuția" .

//CLARA//

După ce am coborât din mașina lui Sam fără a spune măcar un *Pa* .Am intrat în sfârșit în casă,doamne ce bine e .

- Casă dulce casă.Spune eu în timp ce mă descalț.M-am dus spre bucătarie ,am deschis frigiderul și am scos o sticlă de vin roșu' .Mi-am pus în pahar jumate și m-am pus pe scaun gândindu-mă la cele întâmplate din seara asta.Mai întâi taxiul ăla tâmpit care trebuia să vină și nu a mai venit apoi...apoi Sam .Ce mama naibii mai vrea și el acum.Doamne și acum îmi aduc aminte,ahh cât de idioată pot fii în cât să-l sărut .Și plus de asta mi-a cerut să-l iert ,și am zi că da.Cât de idioată să fii și să-l ierți așa de ușor.Știu,am greșit nu trebuia să-l iert așa de ușor dar cum când i-am văzut acei ochii ,am zis că mă topesc.Dar de data asta domnule Hamingwey promit că eu voi gâștiga acest joc.Știu că am acceptat să ne mai dăm o șansă ,dar nu și de data asta ,nu așa de ușor .Vreau să-ți încerc limitele ,să văd cât de mult te strădui pentru "Noi" .Fiindcă ai fii surprins să afli ,că la tot ce sa întâmplat eu încă țin la tine sau mai bine zis încă mai am sentimente. Așa că iubire...pregăteștete pentru tot ce urmează ,fiindcă jocul ăsta se joacă în doi .Așa că de ,acum v-a începe adevărata luptă .Așa că dragă domnule Hamingwey îți urez mult succes.Iar cu astea fiind spuse ,încep să mă dezbrac de haine în drum spre baia din camera mea.Cel mai probabil David o să doarmă la Lisa în seara asta deci ,nu are rost să ma agit în legătură cu hainele care sunt împrăștiate pe jos.Așa că,cum ajung sus la mine în cameră îmi aleg o pereche de pantaloni scurti de trening negri și un tricou alb simplu.Iar fără să îmi mai iau si lenjeria ,alegând să dorm fără ea mă îndrept spre baie unde pornesc apa începând să mă spăl .Simțind cum toată presiunea de astăzi se duce pe apa sâmbetei.



//Sam//

Doamne cât de mult se poate schimba o ființă așa de mică ,în doar câțiva anii.
Ea..Copilul naiv ,nu mai e.
În seara asta am văzut o altă Clara .Una mai puternică sau poate s-a maturizat sau ..ahh.

Conștiința: Las-o baltă tâmpitule!!

"Ohh minunat acum ai apărut și tu ."

Conștiința: Așa și care e problema?

"Problema e Einstein ,că nu am chef de tine ."

Conștiința:Oh dar când am zis că ești tâmpit ,chiar nu am glumit.

"Suntem una și aceași persoană dobitocule."

Conștiința : Hai că deja mă enervezi măi ...Rudolf.

"Du-te dracu."



*****††††††‡★★★★★★********

Heiilouuu dragi meiii ,ce mai faceti? 👅👅
Vreau să încep prin a vă spune că ...Îmi pare rău că nu am mai postat în ultimul timp ,dar am avut  niște probleme și lene😔
Vreau să stiții că mi-ați făcut cel mai frumos sau să zic că a venit Moșu mai repede la mine și mă refer la faptul că ...ohh doamnee am făcut 100 mii la această carte/poveste și vreau să vă mulțumesc din tooooot sufletul meu .Nu există cuvinte ca să pot să vă zis ce simt în aceste momente.Pot doar să vă mulțumesc mult de tot că îmi sunteții alături și pentru asta vă iubesc .Suntetii cei mai tariiiiiii.💨❤💣💎♥👅



~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum