Capitolul 8

4.4K 198 0
                                    

David:hai trezirea puturoaso

Eu:aha. Inca 5 min te roggg

David:nu

Eu:te roogg

David:bine.

Dupa 5 minute***

David:gata ,hai sus

Eu:aha.spun eu chinuinduma sa ma ridic din pat

David:puturoaso

Eu:hahahaha

David:hai imbracate azi ,asa o sa intarzi daca te misti ca melcu

Eu:ce sa zici si tu acum.

Dupa ce a plecat david din camera mam ridicat din pat mam dus la baie sa imi fac rutina de dimineata.Dupa ce am terminat mam dus si mi-am luat lenjeria intima pe mine dupa mi-am luat o pereche de blugi albastri si un tricou alb ,dupa miam trecut de cateva ori cu piaptanu prin par si mam dat cu un fond de ten ,rimel si luci de buze mi-am luat geanta ,telefonu si portofelul am coborat jos .Cand am ajuns in bucatarie mi-am luat un castron si dupa am pus cerealele si laptele dupa care le-am luat si leam mancat .Cand am terminat mam dus si mam incaltat cu nelipsiti mei bascheti negri si dupa lam asteptat pe david pentru ca a spus ca ma duce el la scoala azi.

David:Gata!!!

Eu:Bine ,hai sa mergem .spun eu lundul de mana .

Drumul spre scoala a durat vreo 10 min si am ajuns .cand sa dau sa ies din masina david ma prins de mana.

David:Ai grija pitic ,bine?

Eu:Bine mami!! Dupa ce lam pupat pe obraz am iesit afara din masina .

Cand am vrut sa merg la dulap sa imi iau ce aveam nevoie am dat din gresala peste cineva "da bravo te felicit ceva neobisnuit tie mda" taci nam chef de tine "amm...stii ca suntem una si aceasi persoana nu?oh,te rog "ce ma rogi ?"

Eu : SA TACI!!!dupa ce am terminat de vorbit cu costiinta mea ,am realizat ca am spus cu voce tare si ca toti se uitau la mine agghh.

Ma uit sa vad peste cine am dat dar cand am aplecat capu nu era pe jos ci in picioare.Da exact cand am dat peste cineva a cazut jos pentru ca eu mergeam grabita bravo tie .

Am ridicat capu si cand am vazut peste cine am dat sincer chiar ma bucuram mdaa..

Kyra:Chioaro tu nu vezi pe unde mergi?ma intreaba ea revoltata .

Eu:Scuze

Kyra:mdaa o tocilara ,tot o tocilara ramane.

Eu:probleme? Te oftici si nu stiu eu?

Kyra:ahhh,tu chiar vrei sa te bat?!

Eu:hai sa te vad.

Cand am vazut ca se aproprie mai mult de mine si ca a ridicat mana ,am inchis ochii si iam trans tare. Am asteptat si am asteptat dar palma nu mai venea am deschis ochi si ce am vazut in fata mea ma uimea Sam ai tinea mana lui kyra .

Sam:Sa nu te mai prind ca te mai atingi de clara ai inteles?spune el nervos

Kyra:Dar...nu mai apuca sa spuna ceva ca sam o intrerupe

Sam:niciun dar ,data viitoare cand te mai prind ca te mai iei de clara sau o mai atingi te omor cu mana mea .kyra da din cap si inaunte sa plece se uita la mine urat si dupa pleaca.

Sam:La ce va uitati asa na veti televizor acasa?spune sam nervos la toti cei de pe holul scoli care sa trans in jurul nostru .Dupa ce au plecat toti la clasele lor sam sa intors la mine .

Sam:esti bine?

Eu:d-da multumesc

Sam:daca se mai atinge de tine sa imi spui .dau din cap afirmativ si spun.

Eu:ok eu ar cam trebui sa plec pentru ca am ore si trebuie sa ajung

Sam:ok

Eu:bine atunci pa

Cand am vrut sa plec sam ma prins de mana si sa apropriat de mine a venit si mai aproape si ma pupat pe obraz cred ca am aveam obraji rosi .

Sam:Sa ai grija da?

Eu:Da pai bine atunci pa

sam:pa

Si uitema in clasa la ultima ora de istorie ah orele au trecut asa de repede azi dar gandul meu a fost azi nu mai la sam nici decum la ore .dupa ce sa terminat si ora istorie mi-am strans lucrurile si am plecat .ah doamne de abia astept sa ajung o data acasa nu mai pot sunt asa de obosita .

Cand am ajuns acasa mam descaltat si am plecat la mine in camera deoarece david nu era acasa.

M-am dezbracat de haine si mam dus la baie sa fac un dus .dupa ce am terminat de facut baie miam luat pe mine lenjeria intima ,o pereche de pantaloni scurti albi si un tricou larg alb simplu .mi-am prins paru intrun coc dezordonat si am inaintat spre pat avand in gand sa dorm vreo 2-3 ore .dupa ce mam pus in pat si am inchis telefonu ca sa nu fiu deranjata mam pus pe o parte si am cazut intr-un somn adanc numai cu unicorni si vata de zahara .

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum