Sam Hamingway
O văd cum stă la două mese distanță de mine, râzând împreună cu dobitocul de lângă ea. Din când in când o mai văd aruncând priviri spre locul unde sunt ,chiar si un zâmbet. Deodata mi-a trecut un gând prin cap,asa ca m-am ridicat zâmbind repede de la masa ,si m-am îndreptat spre a lor. Când am ajuns ,dobitocul se oprise din vorbit, rămănând cu cuvintele în aer, iar pisicuța mea doar şi-a lăsat capu' în jos si a oftat. Îmi place la nebunie să o văd asa vulnerabilă ,să ştiu că doar eu îi pot oferi astfel de senzații, iar ca să o tachinez şi mai mult, mă pun lângă ea şi îmi pun mâna pe piciorul ei iar dobitocul iar începe să vorbească. O simt si o vad cu coada ochiului cum se uita la mine pe furiş, nefiind atentă deloc la ce zice cel din fața ei ,iar în momentul când mi-am trecut limba peste buze, am putut-o vedea cum sa întors cu fața spre mine ,şi-a pus mâinele pe fața mea şi ma sărutat. Pe moment nu mi-am dat seama ce se întâmplă, dar când mi-am revenit în fire, mi-am pus o mână pe fața ei iar cealaltă pe şold, aducând-o si mai aproape de mine ,făcând ca sărutul să fie unul plin de dorință şi pasiune.
La un moment dat aud pe cineva ridicânduse de pe scaun si plecând, iar atunci îmi dau seama că în sfarsit a plecat dobitocul.După câteva momente o văd cum rămâne fără aer, aşa că ne desprindem amândoi din sărut şi brusc o văd cum îşi lasă capu' în jos ,îmi fixez un deget pe bărbia ei şi îi ridic uşor fața, iar când o văd îmi vine să mă bat singur,are ochii roşi, asta însemnând că se abține a dracu de bine să nu plângă .-Hei ce s-a întâmplat ,scumpo?
-N-nimic. O văd că se bâlbie si încearcă să evite cea ce vreau să aud fiindca îşi întoarce fața în altă parte .
-Haide, iubito.Spune-mi ce te necăjeşte ,te rog.
O văd cum îşi întoarce brusc privire spre mine, iar de data asta era toată rosie ,iar ochii ce acum un minut exprimau doar tristețe ,acum exprimă furie si încă ceva dar nu îmi dau seama. O văd cum se ridică brusc de la masă, îşi ia geanta iar înainte să plece ,se aproprie de fața mea si îmi spune pe cea mai dureroasă şi furioasă voce:
-Să nu îmi mai spui niciodata, dar niciodată "iubito " fiindcă ți-ai pierdut acest drept decând ti-ai bătut joc de mine ,sau mă rog dacă eram pentru tine aşa ceva.
Cu astea fiind spuse se întoarce si pleacă spre ieşirea din cafenea, iar eu altceva nu pot face ,decât să o privesc cu uimire, şoc şi. ..mândrie .
Da ,se pare că fata mea cuminte care nu îndrăznea să zică nici "mâţ " a devenit o femeie în toată firea, la pachet cu încrederea ,frumusețea si puterea. Dar astea fiind spune, acum îmi va fii mult mai greu să o recuceresc ,dar să fiu a naibi dacă nu o să fac orice, ca să o fac din nou a mea si de data asta pentru totdeauna.Clara Olson
Măgarul ,nesimțitul,, tâmpitul,prostul proş...
-Hei, heei...În timp ce mergeam la pas grăbit în drum spre casă, nu am observat ca cineva mă strigă ci doar atunci când am simțit o mână cum mă întoarce spre persoana respectivă iar când am văzut-o nu m-am mai putut abține ,am luat-o în brațe şi am izbucnit în plâns.
-Hei, liniştete scumpo. Îi simt mâinile aşezate pe capu' meu, mângâindumă încet, încercând să mă liniştească.Mai stăm asa 5 minute, până mă mai liniştesc si :
-Hai să mergem, vorbim acasă .Doar dau din cap si o luăm la pas împreună în drum spre casă.
*****
Când am ajuns acasă, i-am spus lui Lisa să comande ceva de mancare iar până atunci eu mă duc să fac o baie si sa mă schimb ,iar dupa o sa-i povestesc tot . Când am ajuns la mine în cameră, m-am îndreptat spre dulap mi-am luat o pereche de pantaloni scurti roşi din satin ,un maieu alb si o pereche de chiloti negri ,doar atat fiindca seara cand dorm nu-mi place sa port sutien,si nici ziua mai ales cand stau acasa.
Mi-am pus hainele pe pat ,iar eu am plecat spre baie. Am dat drumul la apă si până să se facă caldă, eu mi-am dat hainele jos ,le-am pus în cosul cu rufe murdare si cu astea fiind spuse am intrat in dus .După 20 de minute de o baie superbă, am închis apa si am iesit, punând un prosop pe mine si un în cap.
Când am ajuns in camera m-am sters cu prosopul, m-am dat cu parfum de levănțică pe corp ,mi-am luat hainele pe mine ,iar dupa ce mi-am uscat parul l-am prins intr-un coc dezordonat si am coborat jos.Si ce să vezi am ajuns direct la țanc, fiindca atunci a venit băiatul cu pizza.
Ne-am astezat amândouă pe canapea, iar în timp ce mâncam am inceput sa-i povestesc ce s-a întâmplat in cafenea.-Vreau sa te intreb ceva,dar vreau sa fii foarte sincera Clara.Spune si se uita la mine foarte serioasa.
-Spune.
-Il mai iubesti? Iar când am auzit, am zis ca imi cade cerul in cap ,dar adevarul este că da, iar ce este mai rău, este faptul ca il iubesc si mai mult ca inainte.
-Adevarul este ca. ..D-dd-da.O vad cu se uita la mine socata iar dupa un zâmbet urias apare pe fața ei.
-Aaaaaa, nu pot sa cred. Țipă, țipă tare mai ca mai e un pic si imi sparge timpanele.
-Usor,nu mai țipa asa tare ca altfel o sa surzesc. Ii spun si o vad cum se stramba la mine iar in momentul ala un zâmbet imi scapa.
-Amuzant-o,ce pot sa spun...esti o prietena minunata.
-Stiu, si eu te iubesc scumpo.Spun râzând si o iau in brațe.
O aud râzând tare, spunând ceva doar înțeles doar de ea, ca dupa sa ma stranga tare in brate.
-Esti o prietena de milioane Clara,te iubesc si sper ca toate greutățile prin care o sa trecem sa ne uneasca si mai mult .
-Ohh, si eu te iubesc scumpa mea mult.Spun si o strang si mai tare in brate .Si promit ca o sa fim impreuna totdeauna si ...iar atunci intră pe uşă David.
-Hei,si pe mine nu ma îmbrățişează nimeni? Face o fată bosumflată, ca un copil mic ce nu si-a primit acadeaua si se intreapta spre noi, luândune in bratele lui mari si protectoare.
-Ahhg. ..nu mai pot sa respir, ajutooor. Spun iar el doar incepe sa rada si ne dă drumu la amândouă, punândune pe frunte.
-Ei bine ,eu mă duc sus să dorm ,noapte buna. Spun in timp ce ii pup pe amândoi pe obraji si plec in camera mea ,nu inainte sa ii aud cum imi zic inapoi un calduros "noapte buna "
Când am ajuns sus la mine in camera, m-am bagat direct in pat ,iar fix atunci mi-am adus aminte de Sam. Si bineinteles ca m-am tot gandit la el si la ce simt, pana n-am mai putut sa tin ochii deschisi.
CITEȘTI
~ Tocilara~
RomanceEa:O femeie în toată firea.Cu niste forme de invidiat.Toti bărbații sunt în limbă după ea. El:Un bărbat frumos ,fermecător,irezistibil.Bărbatul obijnuit să aibă orice femeie si dorit de orice femeie.Îi place puterea.Si nu acceptă un "Nu" ca răspuns...