Ok deci, înainte să încep vreau sa vă spun dacă vreți s-au când o să aveți timp să treceți și voi pe la cartea/Povestea " O viata de adolescenta " Este scrisă de "Maria-Alexandra2003" Vas ruga multa s-a treceți pe la cartea ei, este foarte frumoasa,va pup și lectură plăcută
Când m-am trezit, am simțit două brațe cum mă strâng tare ,Când mi-am dat seama cine este lângă mine,si când mi-am adus aminte ce s-a întâmplat aseară un zâmbet tâmp mi-a luminat toată fata .
Sam:Da,ce e cu zâmbetul ăsta?
Eu:treaba mea.
Sam:ohhh..haide, sărută-mă!!
Eu:Nu vreau.
Sam: te rog
Eu: Nu
Sam: te rog,te rog, te rog, te rog.
Eu:Uff..bine.
Spun eu și în momentul urmator, ma pun deasupra lui, și încep să-l sărut cu patimă.
Sam:Ma exciti, ști nu??
Eu: Asta e, tu ai vrut sa te sărut!! Îi spun eu cu un zâmbet ștrengar pe buze.
Sam: Da, recunosc eu ti-am spus să mă săruți, dar nu sa mă și exciti, dar Ehhhh merge și asa. Îmi spune el tot un zâmbet.
Eu:Vrei s-a te excit si mai tare?
Sam: stai cuminte, iubire.
Eu:Bine ,eu acum mă duc să fac ceva de mâncare,pa.spun eu și când am dat sa cobor jos din pat, ma prins de mână.
Sam:Tu domnișoară, unde pleci făra sa mă pupi, ha??
Eu: Ohhh, te rog.Spun eu și mă aplec sa îl pup pe obraz dar nuuu, el se întoarce și normal că l-am pupat pe gură .Tradatorul .
Sam:Stiu ce gândești tu acum iubito.
Eu:Gata ,hai acum la masă.
Sam :Gata sefa!!
După ce am coborât jos din cameră, m-am dus și am scos toate ingredientele necesare pentru niște clătite.
Sam:uhhh...iubita face clătite.
Eu:Ahhh...esti mai rău ca o ţaţă, mai taci odată.
Sam:Uffff..ești rea.
În timp ce facem clătitele, am simțit două mâini care mi-au înconjurat mijlocul, după și-a pus capu pe umărul meu, iar pe mine în momentul ăla mau luat o grămadă de emoti.
Sam:Si...ammm... Cum a fost aseară ??
Eu:B-bine. Spun eu rușinoasă, cred ca în momentul de față sunt mai roșie ca un rac.
Și într-un moment de neatenție, n-am observat când Sam ma întors cu fata la el și a început să mă sărute cu patimă, punând în sărut o grămadă de sentimente în el, mi-am pus mâinile deoparte și de alta a gatului lui, iar Sam ma tras mai aproape de el, buzele sale se contopesc cu ale mele în același timp ,în momentul în care mi-am pus mâna pe pometi lui, ma ridicat în brațe și ma pus cu fundu pe blatul de la bucătărie și adâncind sărutul, sa împins mai tare în mine cea ce ma făcut să gem în momentul în care l-am simțit ta
tãrinduse sub mine cea ce ma făcut să mă excit si mai tare și să-i dau tricou jos. După ce i-am dat jos tricou m-a întins pe blatul din bucătărie și a început să depună mici săruturi si mușcături pe umeri, dupa la gat si la lobul Urechi,iar după pe maxilar, iar în momentul în care a vrut sa îmi dea tricou jos, cineva a intrat pe ușă, iar pe mine ma făcut să mă fac mai rău de cât un rac rosie in obraji, și acel cineva era....~ Bun vreau să încep prin a spune ca îmi cer scuze chiar mii si mii de scuze ca n-am mai postat, dar am fost cu școala în tot acest timp și teze di teste o grămadă sa cel mai mult îmi cer scuze lui Maria-Alexandra2003,pentru ca să cam tinut de mine să postez și i-am promis ca am sa postez și n-am mai putut asa că am postat azi, chiar dacă știu că sa supărat pe mine...cred, îmi cer scuze pentru greșelile dacă sunt, și vă pup ~
Va iubesc ❤❤
CITEȘTI
~ Tocilara~
Roman d'amourEa:O femeie în toată firea.Cu niste forme de invidiat.Toti bărbații sunt în limbă după ea. El:Un bărbat frumos ,fermecător,irezistibil.Bărbatul obijnuit să aibă orice femeie si dorit de orice femeie.Îi place puterea.Si nu acceptă un "Nu" ca răspuns...