~Ascultati melodia~
Eu:tu ai fost?o intreb eu nervoasa.
Kyra:oh,te rog ma lași cu aiurelile astea?
Eu:raspunde tu ai fost?
Kyra:tu ești proastă sau proasta?
Eu:bine atunci dacă n-ai fost tu atunci i-a spune tu ai pus pe cineva sa ma bata? Spun eu nervoasa. Pentru un moment am văzut-o cum sta îngândurată și nu spune nimic. Fără să știu ce fac m-am îndreptat spre ea și i-am dat o palma zdravănă intorcandusi capu într-o parte, când am dat sa plec am simțit cum mi-a pus mâna in par și ma tras tare de el eu am început să gem de durere într-o fracțiune de secundă iam luat mâna din paru meu și i-am dus-o la spate ,i-am mai dat o palma de data asta căzând pe jos m-am îndreptat spre un băiat care avea apa în mână i-am luat apa și m-am îndreptat spre fata care stătea pe jos m-am apropiat de ea , n-am mai stat pe gânduri și i-am aruncat apa în fata auzind in jurul nostru numai "oouuu"de la toți din jur care s-au strâns în jurul nostru. Am plecat fără să îi mai spun nimic.
Am plecat de la școală pentru ca nu mai aveam de școală.Da știu că e ciudata da eu o tocilara care pleacă de la școală da mnaa, nu mai am chef de nimic.
Când am dat sa ies din școală am dat peste cineva, când m-am uitat sa vad peste cine am dat am văzut ca era Lisa.
Eu:oh,hei scuze
Lisa:nui nimic, da unde mergi, sa întâmplat ceva? Ma întreaba ea îngrijorată.
Eu:nimic.spun eu posomorata
Lisa:ma minti ,spune-mi ce sa intamplat
Eu:uite promit ,ca o sa iti spun tot ,dar nu acum,bine?
Lisa:bine atunci ,unde ,mergi?
Eu:ma duc sa ma plimb,vii?
Lisa:da cum sa nu,hai.
In timp ce ma plimbam cu Lisa ,am vazut un parc asa ca ne-am indreptat intre acolo.Cand am ajuns in parc ne-am dus spre o banca,ne-am asezat si lisa sa intors cu fata spre mine .
Lisa:bine acum imi poti spune ,o data ce sa intamplat ?
Eu dau afirmativ din cap si incep sa ai spun tot ce sa intamplat ,cand am terminat de spus tot ce sa intamplat ,am zis ca e mai bine daca am pleca pentru ca deja se lasa seara .
in drum spre casa am simtit ca sunt urmarita asa ca am marit pasul.cand am ajuns acasa am intrat repede in casa si am inchuiat usa chiar daca David era acasa.
David:sa intamplat ceva?ma intreaba el ingrijorat.
Eu:nu,nimic stai linistit.mdaaa ce era sa ai spun ,da stii cand eram in drum spre casa am simtit ca cineva ma urmareste .
David:sigur?
Eu:da ,stai linistit .ok eu ma duc ,bine?
David:bine pitic ,noapte buna .spune el si ma pupa parinteste pe frunte.
Eu:noapte buna si tie fratelo .spun si il pup pe obraz inainte sa urc sus la mine in came
Cand am ajuns la mine in camera ,m-am schimbat de hainele cu care am fost la scoala si afara .Mi-am luat pe mine o pereche de pantaloni scurti albi , un maieu negru și m-am trântit în pat mi-am luat căștile și telefonu și am început să ascult muzica. În tot deauna muzica ma liniștește, ma regăsesc în ne-a ,chiar dacă nu știu să cat. În timp ce ascultam muzica mi-am adus aminte de presentimentul de urmarire ,oare cine putea fi? Poate era doar imaginatia ,cine știe. Am încetat să mă mai tot gândesc și m-am pus pe o parte a patului și am adormit.
~ok știu că e sec îmi pare rău sper sa va placa și acest capitol și îmi cer scuze de greșeli ,dacă sunt ,aștept părerile voastre, pup :*~
CITEȘTI
~ Tocilara~
RomanceEa:O femeie în toată firea.Cu niste forme de invidiat.Toti bărbații sunt în limbă după ea. El:Un bărbat frumos ,fermecător,irezistibil.Bărbatul obijnuit să aibă orice femeie si dorit de orice femeie.Îi place puterea.Si nu acceptă un "Nu" ca răspuns...