Volumul ll

2.2K 84 36
                                    

~Clara Olson~

Când,m-am decis sã plec din New York nu ,m-am gândit cã plecarea mea ,mã va schimba atât de mult.Acum eram o alta eu .O femeie frumoasã, am un corp de invidiat.Niciodatã nu ,m-am gândit cã o sã îmi stea bine blondã.Da ,m-am vopsit blondã,si îmi stã a naibi de bine.Toti "Bãrbatii"sunt în limbã dupa mine.

Au trecut 5 ani de când ,am plecat din New York.5 ani de când nu l-am mai vãzut,de când viaţa mea ,nu mai e la fel ca înainte ,de când totul sa schimbat.Acum însã,dupã mult timp ,trebuie sã mã întorc înapoi în New York.

Cu David si Lisa ,am vorbit zilnic ,dar la un moment dat am rãmas mutã,când am auzit cã sunt împreunã de un 1 jumate.Mã bucur enorm de mult pentru ei doi.De când sunt în L.A. am întâlnit-o pe Mia , o fatã minunatã, frumoasã ,nebunã,întotdeauna zâmbãreaţã,petrecãreaţã etc.Viaţa mea ,sa schimbat enorm de mult ,de când am întâlnit-o pe ea .Ea m-a ,schimbat în fata de care sunt azi .Cu ea merg seri la râd în club ,au fost si zile în care mergeam într-un club de manele.Acum,cand trebuie sa plec în New York,îmi va fii enorm de mult ,dor de ea .Dar i-am promis ca o sã vin în vizitã la ea.

I-ar acum uite-mã ,în aeroport stand în avion ,asteptând sa decoleze .Când am auzit vocea ,care ne avertizeazã ca avionul va decola in 2 minute.Asa ca ,m-am pus mai bine pe scaun ,asteptâns sa decoleze o datã.

***

Dupa ,câteva ore de zbor,mi-am luat bagajele si am coborât jos din avion .Vedeam o grãmadã de oamenii care mai de care.Unii se îmbrãţişau,unii treceau în grabã pe lângã ceilalţi,altii se sãrutau,pânã la un moment dat ,când l-am vazut pe David .Am inceput sa fug spre el de fericire,cand am ajuns în fata lui ,l-am luat in brate si am inceput sa plang de fericire.Mi-a fost atât de dor ,de el

David:Cine esti,si ce ai facut cu sora-mea?Spune ,analizându-mã din cap pânã în picioare .

Eu:Nimic.

David:Cum nimic?Acum esti mult mai frumoasã,nu ca inainte nu erai.Dar acum esti mult mai frumoasã ,ai niste forme de doamne ,doamne .Esti mai înalta si blondã iti sta mult mai bine.

Eu:Multumesc,frãţioare,dar acum aş vrea sã mergem acasa,pentru cã sunt obositã de la atâta somn ,si acum tot ce vreau e sa dorm .

David:Bine,Printesa.

~P.O.V David~

Dupa ,ce am ajuns acasa ,Clara sa dus direct la somn.Cred si eu ca e obosita de la atâta drum .Dupa ce am sunat-o pe Lisa ,sa îi zic ca a ajuns cu bine ,m-am dus si eu sus la mine ,ca sã dorm. pentru ca a fost o zi lunga .Asa ca fara sa mai stau pe gânduri ,m-am trantit in pat ,iar in secunda urmatoare ,am cazut într-un somn adânc.

_________________________

Gata sper sa va,placa primul capitol din volumul 2.De acum inainte o sa va placa mult mai mult povestea ,volumul 2 o sa devina mult mai frumos.Imi cer scuze pentru greseli .Va pup praduitorilor❤❤💖🙈💞

~ Tocilara~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum