פרק 13

11.7K 675 118
                                    

מייק? מה אתה עושה פה?״ שאלתי את מייק שהיה בפתח הדלת. ״אני רוצה לדבר איתך.״ אמר. ״איך אתה יודע איפה אני גרה?״ התעלמתי ממה שאמר. ״שאלתי את החברה שלך. אני לא זוכר איך קוראים לה, אני רק יודע שהיא חברה של אמיר מהשכבה שלי.״ הסביר לי. הבנתי.
אז ליאור מסרה לו את הכתובת.

״אז, את נותנת לי להיכנס, או שנדבר ככה?״ שאל. ״כנס.״ לא רציתי לדבר איתו בחוץ, אז הכנסתי אותו. ״מייק, מה אתה עושה כאן?״ נועה יצאה מהמטבח ושאלה אותו. ״את בטח נועה, לא? החברה של אלינור מהחטיבה.״ הוא הסתכל על נועה. ״זאת אני. אפשר לדעת מה את עושה בבית שלי?״ היא שאלה. ״אני כאן כדי לדבר עם אלינור.״ ענה לה.

״אוקיי, אני אתן לכם לדבר. אלי, אני בחדר.״ נועה הנפתה את מבטה אליי ועלתה לחדרה. ״אז מה רצית?״ שאלתי אותו חסרת עניין. ״אז את יוצאת עם תומאס.״ קבע. ״כן, אז מה העניין?״ שידבר כבר, ואז אני אוכל לסלק אותו מפה. ״העניין הוא, שאני רוצה שתעזבי אותו.״ פקד עליי בשיא חוצפתו.

״סליחה? מי אתה שתבוא ותגיד לי מה לעשות?״ שאלתי אותו עצבנית. ״אני פשוט חושב שהוא לא מתאים לך.״ אמר רגוע. ״עדיין, אין לך שום זכות לבוא ולדרוש ממני דבר כזה.״ עניתי. ״תקשיבי אני מכיר את תומאס, הוא לא טיפוס של בחורה אחת, את סתם תפגעי ממנו.״ אמר. יכולתי לשמוע את הדאגה בקולו, אבל אני יודעת שמייק שחקן טוב. תמיד היה לו את הכישרון לשחק, כך שאני לא ממש מאמינה לו.

״אני יודע שיצאתי אידיוט גמור בחטיבה, אבל השתנתי ואני לא יכול לראות אותך איתו.״ הוסיף. ״מה קרה התעוררת? אני פה כבר חודש וחצי, מה נזכרת עכשיו לבוא?״ תהיתי למה עכשיו הוא נזכר. ״לא ידעתי שעברת לפה, רק היום שראיתי אותך עם תומאס, הפנמתי שזאת את.״ אמר.

״מה זאת אומרת?״ שאלתי אותו מבולבלת. ״כולם מדברים על החברה החדשה של תומאס. כולם גם ממש מופעים מזה שאתם יוצאים כבר חודש וחצי. אמרו לי שקוראים לה אלינור, וכשתיארו לי את החברה שלו, לא באמת חשבתי שזאת תהיה את.״ הסביר לי. אז אני ותומאס שיחת היום בבית הספר? מוזר.

״יופי, אבל אני עדיין לא מבינה מה אתה רוצה.״ תהיתי. ״לצאת איתך.״ אמר בישירות. ״לא.״ אמרתי בביטחון. ״למה?״ שאל. ״א. יש לי חבר, ובמקרה הוא חלק מהחבורה שלך. ב. אני גם לא רוצה.״ הסברתי לו. ״מה אכפת לך, תנסי מקסימום לא יעבוד.״ הוא ניסה לשכנע אותי.

״ומה עם תומאס? חשבת עליו?״ כעסתי שהוא חושב על לקחת חברה של חבר. ״תומאס גם ככה יעזוב אותך מתישהו. אמרתי לך כבר, הוא לא טיפוס של בחורה אחת.״ אמר. ממש התעצבנתי עליו. ״מה אתה בכלל יודע? ובינינו, אתה לא פחות גרוע ממנו.״ אמרתי בכעס.

״אני יודע, בסדר? אני מבין שמה שעשיתי לך היה מגעיל, אבל לא ידעתי איך להתמודד עם זה שסיפרתי להוריי, אז הוצאתי עלייך הכל, את כל הכעס שהרגשתי כלפייך וכלפי הוריי.״ ענה. ״זה עדיין לא מצדיק אותך.״ השבתי לו.

״אני מצטער. תצאי איתי לדייט אחד, ואם הוא לא ילך, אז אני אעזוב אותך בשקט.״ מייק ביקש ממני. זה דייט אחד, מה כבר יכול לקרות. ״אוקיי. אבל דייט אחד, ואם הוא לא ילך אתה עוזב אותי.״ הסכמתי. ״מעולה. אני כבר אדבר איתך מחר בבית הספר. תדאגי שתומאס לא ידע על זה, עד שתחליטי.״ ביקש. ״בסדר.״ הסכמתי וליוויתי אותו לדלת. הוא יצא ואני עליתי לחדר של נועה.

דפקתי על דלת חדרה. ״אלי, בואי כנסי.״ אמרה לי כשפתחה את הדלת. ״אז על מה דיברתם?״ שאלה כשהתיישבנו על המיטה. ״הוא הציע לי לצאת איתו.״ אמרתי. ״הוא הציע לך לצאת?״ נועה שאלה מופתעת. ״כן, הוא אמר שהוא מצטער על מה שקרה, שהוא יצא אידיוט, שתומאס יפגע בי ושהוא לא רוצה בכך, לכן הוא הציע לי לצאת, ואם זה לא עובד בדייט הראשון, הוא יעזוב אותי לפי בקשתי.״ הסברתי לה בקצרה את השיחה שלי עם מייק.

״ואת מאמינה לו?״ שאלה. ״לא, אבל אין לי ממש מה להפסיד. כלומר, זה רק דייט אחד, ואחריו, נראה כבר מה יהיה. אני לא מאמינה שאמשיך לצאת איתו אחרי.״ השבתי לה. ״ומה עם תומאס? אני יודעת שהקשר ביניכם מזויף, אבל את עומדת לספר לו?״ תהתה. ״לא. אם לא יתפתח מהיציאה הזאת שום דבר, אז אין ממש מה לספר.״ עניתי לה.

״אוקיי. אבל תחשבי על זה. אני לא רוצה שמייק יפגע בך שוב.״ נועה אמרה לי בדאגה. ״אני יודעת. אני לא אתן לו.״ אמרתי וצחקנו.

*נקודת מבט מייק*

אוקיי, היא הסכימה. תומאס כל כך הולך לאכול אותה. הוא לא יבין מאיפה זה יבוא לו. אני אצא איתה, והיא תתאהב בי שוב. לא שוכחים אהבה ראשונה, אני אהפוך את הדייט הזה, לדייט הכי טוב שהיה לה אי פעם. כך היא תהפוך לחברה שלי ותיפרד מתומאס. אבל מה שמוזר בקשר שלהם, שהם יוצאים כבר חודש וחצי.

לתומאס אף פעם לא הייתה חברה רצינית. הוא תמיד היה יוצא עם מישהי, זורק אותה אחרי שבוע ועובר לאחרת. כמו שעשה עם בת דודה שלי. ועל זה, אני בחיים לא אסלח. אם הקשר ביניהם רציני, הפרידה ביניהם תהרוס אותו. בדיוק כמו שתכננתי. תומאס ישלם על מה שעשה. וזה יקרה, גם אם אצטרך לפגוע באלינור.

Little serving & Fake boyfriendWhere stories live. Discover now