"הכל התחיל כשאבא שלי היה בן תשע עשרה. הוא הכניס את החברה שלו להריון. היא הייתה בת שבע עשרה וחצי, ולמדה בי"א. אבא שלי כבר סיים את לימודיו. כשהוא גילה שהיא בהריון, הוא רצה שהיא תעשה הפלה." תומאס התחיל לספר. וואו. זה אומר שהוריו ממש צעירים.
"למה הוא רצה שהיא תעשה הפלה?" תהיתי. "באותו זמן, אבי ירש את העסק מאביו, סבא שלי. הוא רצה להתעסק בעסק, ולא בבניית משפחה. הוא גם לא רצה שהתינוק יהרוס את הלימודים שלה." ענה. אז הוא דאג לה.
"ומה היא רצתה?" שאלתי. "להשאיר את התינוק, ולגדל אותו. כמובן שההחלטות של שניהם גרמו לריב גדול בינהם." השיב. למה שמישהי בגילי תרצה להיות אמא? "היא לא הבינה שאביך רק דאג לה?" לא הבנתי את ההיגיון של האישה הזאת.
"נראה לך שהוא באמת דאג לה? הוא רק דאג לאינטרסים שלו. הוא לא יכל להיות אבא, זה היה פוגע לו בעבודה." ענה. ברצינות? "אז למה הוא אמר שהתינוק יפגע לה בלימודים?" גם את ההיגיון של אביו לא הבנתי. "הוא מכר לה שקרים. מאז ומתמיד הוא מכר לה שקרים." השיב. הוא אמר את החלק האחרון שבמשפט בשקט. למה שמישהו ישקר למישהי שהיא החברה שלו?
"למה? למה שהוא ישקר לה?" שאלתי בשקט. למה שיעשה דבר כזה? "כשהם התחילו לצאת, הוא לא סיפר לה מי הוא באמת. הוא לא סיפר לה במה אביו עוסק. הוא שיקר לה, והשקר הזה גדל וגדל, עד שהוא היה חייב לשקר לה גם בעניין הזה." הסביר.
"טוב, אני רוצה לדעת את ההמשך. בוא נעזוב את העניין של השקרים בצד." ביקשתי ממנו. לא היה לי נעים להמשיך לדבר על זה. "אוקיי. בסוף נכנע לה. אבל, הוא נפרד ממנה." אמר. מה? למה? הסתכלתי עליו המומה. אביו פשוט עזב את החברה שלו רק בגלל שהיא בהריון?
"וואו, ומה קרה אחר כך?" שאלתי. עניין אותי לדעת מי התינוק הזה. אני לא יודעת אם התינוק הזה הוא תומאס. הוא לא קרא לחברה של אביו 'אמא'. "לאחר תשעה חודשים בהם היא החזיקה את תינוקה בבטן, היא ילדה. היא הייתה אז בת שמונה עשרה, ואבי היה עשרים." ענה.
"ואיך קוראים לתינוק?" אני סקרנית לדעת מי זה. "תכירי, התינוק הזה הוא אדריאן." השיב. אין מצב. אדריאן? "לא נכון. אדריאן, אדריאן?" שאלתי כדי להיות בטוחה. "כן, אדריאן הוא אחי החורג." אמר. המשכתי להביט בו המומה. אף פעם לא העלתי בדעתי שאדריאן הוא האח החורג של תומאס. בחיים לא חשבתי שיש לו אח חורג. זה היה מפתיע.
רגע, אבל תומאס הרג אותו. הוא הרג את אחיו החורג. "ומה אז? היא ילדה אותו ואז מה קרה?" המשכתי לשאול. "הם עברו למקום אחר. אמו, פרשה מהלימודים כדי לטפל בו. היא שנאה את אבי על זה שנטש אותה, ואת השנאה הזאת, היא העבירה לאדריאן." השיב. אז זאת הסיבה שאדריאן שונא את תומאס? בגללה?
YOU ARE READING
Little serving & Fake boyfriend
Romance"אוקיי... אתה מבין?" הסתכלתי עליו במבוכה. "אהה." הוא ענה. "אז תעזור לי?" אני מקווה שהוא לא יצחק עליי. "כן, אני אעשה את זה," הוא עצר לרגע והסתכל עליי בחיוך ממזרי. "אבל אני רוצה משהו בתמורה לכך." "מה?.. מה זאת אומרת משהו בתמורה?" שאלתי אותו בחשש והוא...