שבוע וחצי עבר מאז שאמא שלי מתה. אני עדיין לא קולטת את זה. בהלוויה שלה, לא יכולתי לדבר. כאב לי שהיא איננה. במקום זה רק בכיתי. נועה הייתה איתי כל הזמן, ועדיין, היא היחידה שהצליחה להחזיק אותי. בלעדיה, אני לא יודעת מה היה קורה, ואני מודה לה על כך כל הזמן.
מאז שצעקתי על תומאס בטלפון וקיללתי אותו, הוא לא הפסיק להתקשר. כל פעם שהוא התקשר אני סיננתי אותו. כנראה שנמאס לו כבר לנסות, כי אחרי כמה ימים הוא הפסיק ולא שמעתי ממנו יותר.
היום אני חוזרת לבית הספר אחרי שנעדרתי שבוע וחצי. מאז מה שקרה גרתי אצל נועה. ועכשיו אני חושבת על לחזור לבית שלי. ״תגידי, את בטוחה שאת לא רוצה לגור אצלי?״ נועה שאלה אותי כשנכנסנו לבית הספר. ״לא יודעת, לא נעים לי להישאר אצלך.״ אמרתי.
״מה זאת אומרת לא נעים לך? את החברה הכי טובה שלי, את תמיד תהיי מוזמנת לבוא אליי. חוץ מזה אם לא תסכימי, יכול להיות שתצטרכי לגור אצל קרוב משפחה שלך, כי את לא יכולה להישאר לבד, ואז זה אומר שאת עוזבת.״ היא אמרה. אני יודעת שהיא צודקת, אבל אני לא רוצה להיות נטל למשפחה שלה.
״ואם את חושבת על מה שאני חושבת, להורים שלי לא תהיה בעיה. גם ככה הם כל הזמן בנסיעות עסקים, כך שיש לנו את הבית לעצמנו. הם לא ישימו לב בכלל שאת כאן, כמו שהם לא שמים לב אליי.״ היא הוסיפה והשפילה את מבטה.
״אוקיי. אני מסכימה. זה רק בגלל שאני לא רוצה להשאיר אותך לבד, וגם זה בגלל שאני צריכה אותך.״ חייכתי אליה ופניה קרנו. התחבקנו וכל אחת הלכה לכיתתה.
נכנסתי לכיתה וישר ליאור ואבישג התנפלו עליי בשאלות. ״אלינור, לאן לעזאזל נעלמת?״ ליאור שאלה. ״דאגנו לך, את לא עונה לטלפונים, הודעות, כלום.״ אבישג המשיכה את ליאור. כן, גם הן התקשרו אליי והחלטתי לסנן אותן. ״אני יודעת, מצטערת. פשוט הייתי צריכה זמן לעצמי.״ עניתי.
״דיברנו עם נועה, היא סיפרה לנו מה קרה. אנחנו ממש מצטערות.״ אבישג הוסיפה. ״רק שתדעי, שכל מה שאת צריכה את יכולה לגשת אלינו.״ ליאור אמרה. ראיתי בעיניים שלהן שהן מתכוונות לכל מילה. ״תודה, אני יודעת.״ חייכתי והתחבקנו.
״מה תומאס אומר על זה? הוא היה איתך כל הזמן?״ אבישג הפתיעה אותי בשאלתה כשהתיישבנו כל אחת במקומה. אנחנו יושבות קרוב אחת לשנייה, כך שאנחנו יכולות עדיין לדבר. ״אהה, טוב.. תומאס, הוא..״ עצרתי לשנייה כדי לחשוב על תירוץ ללמה תומאס לא היה איתי, כי לא יכולתי לשקר להן. האמת, שגם לא רציתי.
״הוא.. הוא היה חולה. כן, חולה. זאת אומרת, בגלל שהיה חולה והיה לו חום מאוד גבוה, ביקשתי ממנו לא לצאת מהבית ולכן הוא לא כל כך היה. אבל הוא כן התקשר ושאל.״ אמרתי. בסופו של דבר, תומאס באמת היה חולה והתקשר, אבל הוא התקשר בשביל האינטרסים שלו. כמובן שאת זה השמטתי מההסבר.
YOU ARE READING
Little serving & Fake boyfriend
Roman d'amour"אוקיי... אתה מבין?" הסתכלתי עליו במבוכה. "אהה." הוא ענה. "אז תעזור לי?" אני מקווה שהוא לא יצחק עליי. "כן, אני אעשה את זה," הוא עצר לרגע והסתכל עליי בחיוך ממזרי. "אבל אני רוצה משהו בתמורה לכך." "מה?.. מה זאת אומרת משהו בתמורה?" שאלתי אותו בחשש והוא...