Gelinlik

5.9K 424 35
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bana ulaşmak isteyen yazar arkadaşlar ya da kişisel olarak soru sormak isteyen arkadaşlar Senaaderin hesabından mesaj atın lütfen. Hesap bana aittir. Ve lütfen arkadaşlar okunma sayısı oldukça yüksek ama beğeni ve yorumlar çok az. LÜTFEN ARTIK 200 ÜZERİ BEĞENİ GELSİN. Sizden rica ediyorum.

SİZLERİ SEVİYORUM :))


Bu adam da kesin sorun vardı. Arabaya bindiğimden beri sırıtıp duruyordu. Hem derdi neydi ki benimle.

'' Eymen bey nereye gidiyoruz? ''

'' Eve. ''

'' O zaman sağdan döneceksiniz. Bizim eve o yoldan gidiyor. ''

'' Sizin eve gittiğimizi kim söyledi ki ? ''

Nasıl yani? Kimin evine gidiyorduk ki ? Kendi evine mi götürüyordu beni? Bu adama ne oldu böyle? Hem ben onun evine gitmem. Tam ağzımı açmış cevap verecektim ki Eymen beyin kahkahasını duydum.

'' Ne kadar safsın. Sizin yaşınızda ki kızların sert davranan erkeklere karşı olan hayranlığını anlamış değilim. Sana güzelce gel evine bırakayım dedim yüzüme bakmadın. Bir bağırdım hemen bindin arabaya. '' dedi ve yine gülmeye başladı.

Sinirlenmiştim. Adam yüzüme baka baka seni kandırdım diyordu resmen. Şuan yanaklarım kesinlikle kızarmaya başlamıştı sinirden ve ellerimi yumruk yapmış tüm gücümle sıkıyordum. Tam bağırmaya hazırlanırken yine konuşmaya başladı.

'' Konuşacaksan sesinin tonuna dikkat et ufaklık. Ben senin sinirlendiğin de bağıracağın normalken de gülebileceğin birisi değilim. Öncelikli olarak patronunum ve senden büyüğüm. Sana iyi davranıp hoşgörülü olmam normalde de böyle bir insan olduğum anlamına gelmez. O yüzden bundan sonra ayağını denk al! '' dedi.

Tamam korkmuştum. Gerçekten bazen karşımda ki insanın kim olduğunu unutuyordum. Sonuçta adam haklıydı. Hem patronumdu ve gelme dediği zaman gidip sözünü dinlememiştim. Birde üstüne bağırmıştım. Ve ciddi anlamda benden sekiz, on yaş büyüktü. Yaptığım büyük saygısızlıktı. Hem Eymen bey durumumu anlayıp bana iş vermişti. Çok büyük bir kaybı olmasına rağmen bana çok iyi davranmış ve hiçbir saygısızlıkta da bulunmamıştı. Benim yaptığım ise büyük saygısızlıktı ve basit kızlar gibi davranmıştım. Her ne olursa olsun yerimi ve konumumu bilmem gerekirdi. Sonuçta olduğum konumunda suçlusu bendim.

'' Haklısınız Eymen bey özür dilerim yaptığım saygısızlıktı. '' dedim utanç içinde.

'' Tamam önemli değil. Bir daha olmasın yeter. ''

'' Bir şey sorabilir miyim ? ''

'' Sor bakalım. ''

'' Nereye gidiyoruz ? ''

'' Anladığım kadarıyla bugün çalışmak istiyorsun. ''

'' Yani aslında pek öyle denemez. Akşama arkadaşımla buluşacaktım. ''

'' Ara arkadaşını iptal et. Sözümü dinlememenin cezasını çekeceksin. ''

'' Peki Eymen bey. '' dedim.

Çantamdan telefonumu çıkarıp Doruk ' a mesaj attım. Gelemeyeceğimi çünkü patronumun izin vermediğini açıklayan uzun bir mesaj. Telefonumu çantama koyup yola odaklandım. Ama gittiğimiz yerle ilgili hiçbir fikrim yoktu. Tamam bende İstanbul'da oturuyorum ama buraya hiç gelmemiştim. 

KÜÇÜK SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin