"Kim Jongin'in geçen haftadan beri görüntülendiği genç, fanları meraklandırıyor.
Ünlü aktör Kim Jong In geçen haftadan beri genç bir erkekle görüntüleniyor.
*Parkta otururlarken ki fotoğrafları*
Birlikte parkta oturduktan sonra gencin evine gittiler.
*Kyungsoo'yu evine bıraktığı fotoğraf*
Lakin Kim Jongin genci bırakıp geri dönüyor.
Hemen ertesi gün ise genç Kim Jongin'in şirketine girerken görüntüleniyor.
*Kyungsoo'nun şirkete girerken ki fotoğrafı*
Halsiz görünen genç, yaklaşık bir saat sonra Kim Jongin tarafından kucağında bir yere götürülüyor.
*Jongin'in Kyungsoo'yu taşıdığı fotoğraf*
Daha sonraysa öğrendiğimize göre hastaneye gitmişler ama Kim Jongin hemen geri çıkmış.
O günün akşamındaysa Kim Jongin Do Kyungsoo'nun evine giriyor. Lakin öğrendiğimiz bilgilere göre Kim Jongin ve Do Kyungsoo'dan önce daireye Kim Jongin'in abisi Kim Kris giriyor.
*Kris'in binaya giriş fotoğrafı*
Kim Jongin girdikten yaklaşık on beş dakika sonra binadan çıkıyor. Fakat fark ettiyseniz biraz yıkılmış?
*Jongin'in binadan çıkış fotoğrafı.*
Abisi ise sabah ikide evden ayrılıyor.
Ertesi gün ise genç ve Kim Kris, Kim Jongin ve Sang Yoonmin çiftinin evine gidiyorlar.
*Kris ve Kyungsoo'nun eve giriş fotoğrafları*
Fakat evden Kim Jongin ve genç birlikte çıkıp bir parka gidiyorlar.
*Parkta sarılırken, el ele, Kyungsoo ağlarken, Jongin Kyungsoo'nun bileğini tutarken çekilen fotoğraflar.*
Daha sonra gecenin ilerleyen saatlerinde Kim Jongin gencin evine girerken görüntülendi. Yaklaşık yarım saat durduktan sonra evi terk ederken oldukça dağılmış görünüyordu.
*Evden çıkarken ki fotoğrafı*
Ve evet... Tüm fanların ortak sorusu. Bu genç kim?
Kendisi Kim Jongin'in nişanlısı Sang Yoonmin'in bireysel kuaförü Do Kyungsoo ve haberden de anlayacağınız üzere Kim Jongin ile yakın bir ilişkisi var.
İkilinin yakın arkadaşlıklarının bozulmamasını diliyoruz."
Kyungsoo dudaklarından 'hah' tınısının kaçmasına engel olamadan laptopının kapağını sertçe kapattı.
Arkadaş? Ne arkadaşılığından bahsediyorlardı?
Kyungsoo sinirle bilgisayarına bakmaya devam ederken içine yorumlarla ilgili bir merak düşmüştü.
Ne zaman bir şey hakkında kararsız kalsa yaptığı gibi tırnağını yemeye başladı.
En sonunda dayanamayarak tekrar bilgisayarını açtı ve yorumlara bakmaya başladı.
-Yoonmin'in kuaförüyse neden Kim Jongin'le yakın?
-Kesin abi kardeş gibiler baksanıza Jongin oppanın abisiyle de yakın. Ah... Çok şanslı.
Kyungsoo gözlerini devirmeden edemedi. Abisi tarafından becerilmişti. Ne yakınlık ama...
Yine saçma yorumlar okurken dayanamayacağını hissedip bilgisayarı kapattı. İşe gitmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COME TO MY
FanfictionÖnümüzde ki engeller bizi engelleyebilir mi ki? ---- Kyungsoo son kez elinde ki fönü önünde ki kadının saçından aşağı indirdi. Fişi prizden çektikten sonra kablosunu etrafa sarıp çantasının içine koydu. Yarın yine lazım olabilirdi. "Hayatım?" Yukar...