-17-

1.1K 125 58
                                    

Kyungsoo her zaman kötü şeylerin olacak iyi şeyleri daha değerli kılması için olduğuna inanmıştı. Zamanında zorla da olsa bedenini satması Jonginle karşılaşmasını değerli kılmıştı, Jongin'in onu bırakması şarkı söylemeyi, hayranlarını değerli kılmıştı.

Kyungsoo bundan sonra ki hayatını müziği ve hayranları için harcamak istiyordu. Jonginle birlikte olabilecekleri tek hayat göz kapaklarının alında ki bilinç altının ürettiği hayattı. Yaşadığı hiçbir şeyden pişman olmamıştı. 'Keşke onu tanımasaydım' dediği zaman asla olmamıştı.

Fakat seçtiği -veya seçmek zorunda bırakıldığı- bu hayatta ne Jongin'e ne de geçmişine yer yoktu. Buna Yoonmin'de dahil olmak üzere...

#FLASHBACK#

"Kyungsoo-shi önceden Yoonmin-shi'nin kuaför olduğunuz doğru mu?"

Kyungsoo gözlerini kocaman açmış bir vaziyette ne diyeceğini bilemeden sunucuya bakarken Yoonmin'in öksürük sesiyle sunucu Yoonmin'e döndü.

"Evet... Bu doğru."

Sunucu şaşkınlıkla gülerken Kyungsoo Yoonmin'in hamlesinden korkarak gözlerinin içine bakıyordu.

"Peki... Ayrılmasının sebebi neydi?"

Kyungsoo başını sadece Yoonmin'in fark edeceği şekilde iki yana sallarken Yoonmin gülerek sunucuya döndü. "Duyguları, duyguları işinin önüne geçti."

Kyungsoo kafasından aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissederken her şeyin sonuna geldiğini hissediyordu. Tek dileği kendiyle birlikte diğer üyeleri de yakmamaktı.

"Duyguları? Ne gibi duyguları?"

Kyungsoo gözlerini sımsıkı kapatıp birazdan gelecek tepkileri bekliyordu.

"Ünlü olma hırsı... Şarkıcı olmayı çok istiyordu. İşten ayrılıp şirketin seçmelerine katıldı."

Kyungsoo gözlerini açarken uzun süredir tuttuğu nefesini bırakmıştı.

#FLASHBACK END#

Kyungsoo aklına dolan görüntüleri silmek ister gibi kafasını iki yana salladı. Taeyong diğer odadan "Hyung" diye bağırarak Kyungsoo'ya doğru koşuyordu.

"Hyung!"

"Nee!"

Taeyong Kyungsoo'nun kafasına kadar çektiği yorganı kaldırdığında Kyungsoo bağıracaktı ki Taeyong'un sararmış yüzünü gördü.

"Taeyong-ah sorun ne?"

Taeyong Kyungsoo'nun elini tutup çekmeye çalışıyordu. "Hyung haberler çok kötü, Suho hyung seni görmek istiyor."

Grubu dağıtma kararı almış olamazlardı değil mi?

Kyungsoo hızla yatağından kalkarken oda arkadaşı Baekhyun onlara ürkekçe bakıyordu. O geleli çok az olduğundan henüz tam olarak alışamamıştı.

Kyungsoo odadan içeri girdiğinde Suho dizüstü bilgisayardan bir şeyler okuyup tırnaklarını yiyordu. Kyungsoo sorun olduğunu burdan bile net bir şekilde anlayabilirdi. Suho sadece korktuğunda tırnaklarını yerdi.

"Hyung"

Suho Kyungsoo'nun sesiyle kafasını kaldırdı. Ardından sandalyeden kalkıp Kyungsoo'ya sandalyeyi işaret etti. "Oku."

Kyungsoo insanların onun sesi hakkında yaptığı iğrenç yorumlara tahammül etmek istemiyordu. Başında bir çok sorun varken adını bile bilmediği insanların onu yargılamasına bu defa sadece Suho için katlanacaktı.

Sandalyeye geçip oturduğunda post başlığını görmesiyle gözleri kocaman olmuştu.

'B.O.D grubunun üyesi Kyungsoo'nun geçmişi!'

Kyungsoo vücudundan bir titreme dalgasının geçtiğini hissederken zihninin bulandığını hissediyordu.

'Geçen gün Yoonminle birlikte bir programa katılan Kyungsoo'nun eskiden Yoonmin'in kuaförü olduğu ortaya çıkmıştı. Yoonmin Kyungsoo'nun işten ayrılmasının nedeni olaraksa duygularını gösterip, işten ayrılıp şirket seçmelerine katıldığını söylemişti.

Şüphelenen fanlar olayı araştırırken aslında Kyungsoo'yu ilk kez B.O.D grubunda görmediğimizi fark ettik.'


Kyungsoo aşağılarda yıllarca bakarak kendini teselli ettiği fotoğrafları görünce ne yapması gerektiğini bilemiyordu.

*Kyungsoo ve Jongin'in öpüşürken, sarılırken, el ele şarkı söylerken çekilmiş fotoğrafları.*

COME TO MYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin