Come To My comeback yaptıı :D Bol bol yorum lütfen ♥
****
Kyungsoo boş boş karşıda ki duvarı incelerken Suho Kyungsoo'nun yanına oturdu. "Dalgın görünüyorsun sorun ne Kyungsoo?"
Kyungsoo gülümseyerek başını iki yana salladı. "Yok bir şey hyung."
Suho üsteler gibi baktığında Kyungsoo derin bir nefes aldı. "Gerçekten önemli bir şey değil hyung. Koreografiyi yapmakta zorlanıyorum ve babama bir bakıcı gelecek. Babamı bırakmak istemiyorum."
Suho kafasını salladı. "Anlıyorum. Ama bir daha senin ağzından yapamıyorum kelimesini duymak istemiyorum Kyungsoo. Yeterince çalıştın. Hepimiz gördük. Çıkıp sende her birimiz gibi elinden geleni yapacaksın. Gerisi önemli değil, değil mi?"
Diğerleri sahneye çıkmak için hareketlenirken Kyungsoo'da oturduğu yerden kalkıp elini Suho'ya uzattı. "Haklısın hyung."
Suho Kyungsoo'nun ona uzattığı eli gülerek tutup o da kalktı ve tüm grup MC onları çağırmadan ellerini birleştirip isimlerini bağırdılar. Bu onlara güç veriyordu.
Sahneye çıktıklarında hayranları çığlık atarken Kyungsoo onlara gülümseyerek bakıyordu. Onlar Kyungsoo'nun hayatında ki en güzel şeylerden biriydi. Müzik başlarken Kyungsoo hayranların arasında gördüğü yüzle duraksadı.
Jongin gülümseyerek gözlerinin içine bakarken Kyungsoo kendini müziğin ritmine bırakmayı denemişti. Ne yapacağını bilemiyordu. Koreografi aklından uçup giderken grubun baş dansçısı Sehun'a bakarak hareketleri taklit etmeye çalışıyordu. Şuan kendi kendine burada ne işi olduğunu sorguluyordu. Yıllar sonra onu görmüştü. Hayır hayır, televizyonda gördüklerini saymıyordu.
Bir anlaşma yapmışlardı ve birbirlerinin hayatlarından çıkmışlardı. Herkes kendi düzenini kurmuştu. Şuan burada ne işi vardı?
Kyungsoo'nun partı geldiğinde Kyungsoo dudaklarını araladı. Sözler aklına uzatmalı olarak gelirken sesinin çatlamasına engel olamıyordu. Suho ve Baekhyun vokalden diğerlerine nazaran daha iyi anladıkları için şaşkın gözlerle Kyungsoo'ya bakarken bir yandan da sorun olduğunu belli etmemeye çalışıyorlardı. Taeyong ve Kyungsoo'nun arka arkaya durduğu koreografi de Taeyong Kyungsoo'ya ne olduğunu sordu.
Kyungsoo ne cevap verecekti? Birbirlerine her şeyi anlatmışlardı ama Kyungsoo onlardan Jongin'i saklamıştı. Şimdi ne diyebilirdi ki? Müzik bittiğinde fanları onları elleri kopana kadar alkışlarken alkışlayan insanların içinde Jongin'de vardı. Kyungsoo şuan bu anın hiç yaşanmamış olmasını diliyordu. Yarın isimlerini bile bilmedikleri insanlar klavye başından onu yerden yere vuracaktı.
Soyunma odasının kapısından girdikleri an Sehun Kyungsoo'yu göğsünden duvara doğru ittirdi. "Senin derdin ne?"
Suho araya girmeye çalışırken Sehun'un öfkesi dinmiyordu. "Biz yeni bir grubuz! Herkes açıklarımızı arıyor. Bu binayı dolduran aptal kızlardan başka yanımızda olan kimse yok. Bu bizim hayalimiz anlıyor musun? Suho Hyung yedi yıldır, ben beş yıldır, Taeyong altı yıldır bu anı bekliyoruz. Bizim yıllardır çalışarak elde ettiğimizi üç yılda elde ettiğin için mi bu vurdum duymazlığın?!"
Kyungsoo sırtını duvara yaslamış kendine öfkeyle bağıran çocuğa bakarken Suho araya girdi. "Sehun yeter!"
"Ne yeter hyung!" Sehun tekrar Kyungsoo'ya döndü. "Aaah. Gerçi ne kadar zaman geçtiğiyle alakalı değil. Baekhyun Hyung üç aydır çalışıyor ama her şeyin farkında. Kendine gelsen iyi edersin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COME TO MY
FanfictionÖnümüzde ki engeller bizi engelleyebilir mi ki? ---- Kyungsoo son kez elinde ki fönü önünde ki kadının saçından aşağı indirdi. Fişi prizden çektikten sonra kablosunu etrafa sarıp çantasının içine koydu. Yarın yine lazım olabilirdi. "Hayatım?" Yukar...