1.8 ◍

591 43 0
                                    

Ben: Chris bana yeni bir edebiyat öğretmeni bulmalısın
Ben: yoksa bu sene de edebiyattan kalacağım offf
Ben: Bay duncken'ın şu aptal ödevini yapamıyorum kelimelerle aram bok gibi
Chris Minik Popolu Hood: Tamam kelimelerle arası bok gibi olan kız
Ben: pffft sıkıldım
Ben: biliyor musun
Ben: şu anonim çocuğu özledim
Gerçekten özlemiştim. Eğer onunla konuşmaya devam etseydik muhtemelen yapacağım ilk iş Aiden'nın Mish'in dükkanına geldiği günü anlatmak olurdu. Gerçi o zaten bunu bilir ama yine de anlatabileceğimi söylerdi. Belki de Aiden'a Mish'in dükkanını Bay-bilinmeyen önermişti çünkü Aiden Cornell'ın beni umursamamaya ant içtiğine emindim ve lisenin son senesinde, tam da mezun olmadan önce, benimle iletişime geçmesi gerçekten saçmaydı.
Chris Minik Popolu Hood: O zaman numarasındaki engeli kaldır ve mesaj at
Ben: nasıl bu kadar rahat söyleyebilirsin
Ben: aiden hakkında söylediğim her şeyi anlatmış
Ben: Onu öldürmek istiyorum
Ben: Ve dudağımı deldirmemin onunla hiçbir alakası yok
Chris Minik Popolu Hood: bir dakika
Chris Minik Popolu Hood: ne dedin
Chris Minik Popolu Hood: dudak mı
Chris Minik Popolu Hood: deldirmek mi
Chris Minik Popolu Hood: aman tanrım ne
Ben: şşşş kimseye söyleme
Ben: yakıştı mı emin değilim tanrım insan içine nasıl
Ben: çıkacağım
Bir kez daha dikiz aynasından dudağımın kenarındaki metal halkaya baktım.
Chris Minik Popolu Hood: fotoğrafını at
Chris Minik Popolu Hood: Yakıştığına eminim piercingli kızları severim
Telefonumun ön kamerasını açıp hafifçe gülümseyerek poz verdim ve fotoğrafı Chris'e yolladım.
Ben: asla birine gösterme
Ben: ah okul hayatım buraya kadarmış
Ben: ben yokum
Chris Minik Popolu Hood: Aptal mısın?!?!?
Chris Minik Popolu Hood: bu bir kız için dünyadaki en havalı şey
Chris Minik Popolu Hood: canlı görmek istiyorum ;)
Ben: iyi mi
Chris Minik Popolu Hood: YAKIŞMIŞ MIA TANRIM
Chris Minik Popolu Hood: ÇOK TAKINTILISIN
Ben: tamam kes sesini chris
Ben: benimle düzgün konuş
Chris Minik Popolu Hood: :(
Ben: ben golf oynamaya gidiyorum
Ben: görüşürüüüüzzzz
Ben: xxxxxxxxxxxxx
Chris Minik Popolu Hood: telefon sapığın bu öpücükleri görse beni döverdi sanırım
Ben: xxxxx
Chris Minik Popolu Hood: doğrusu sende ne bulduğunu bilmiyorum. Çok sinir bozucusun
Ben: siktir git
Telefonu cebime sıkıştırdım ve arabanın içinden çıkarak üstümü silkeledim. Babam golf sopasını elime tutuşturduğunda onu takip ederek golf sahasına giriş yaptım. İki senedir her hafta sonları geldiğim Deepdale Golf Kulübü'ndeydik. Manhasset benim için üç sihirli sözcükten oluşuyordu: açık hava, göl kenarı ve yeşillik. Burası tıpkı müzik dinlemek gibiydi, beni rahatlatıyordu.
Babam golf topunu yere attı ve ilk atışı yaptı. Saçlarımı topuz yapıp şapkanın içine tıkıştırdım. Kendi topumu alıp yere attım ve pozisyonu aldım. Tam atışı yapacağım sırada önüme bir golf topu fırlayıverdi. Kaşlarımı çatarak topun geldiği yöne döndüğümde tanıdık piercingler ve dövmelerle karşılaştım.
Yine mi?
''Ups! Özür dilerim,'' dedi golf topunu yerden aldıktan sonra. Üzerinde beyaz bir tişört ve siyah bir kapri vardı. Başına kıvırcık saçlarını örten bir kep takmıştı. ''Öğrenmeye çalışıyorum.'' Mahcup bir ifadeyle bana baktı.
Omuz silktim. Garipti ama Michelle'in dükkanına geldiği günden beri ona karşı kendimi yakın hissediyordum. ''Önemli değil.''
Gülümsediğinde dudaklarının çevresinde gamzeleri belirginleşti. Bakışları dudaklarıma kaydı.
''Piercing... yakışmış.''
Belki de bu Aiden'la arkadaş olmam için doğanın benimle oynadığı lanet bir oyundu. Neden Aiden Cornell, Vivianne Poetry'yi terk ettiğinden beri bana yakın davranıyordu? Sanki... beni gerçekten umursuyormuş gibi.
Hadi ama, üç senedir yüzüme bile bakmaktan kaçınıyordu. Belki de Vivanne onu zehirliyordu ve üç senenin ardından zehri kıran doğru panzehiri keşfedip içmeyi başarmıştı?
Pekala, sanırım uzun bir süre fantastik kurgudan uzaklaşsam iyi olacaktı.
''Teşekkür ederim.''
Bir süre sessizlik oldu. Birbirimize baktık. Aiden arkasını dönmek için hareket ettiğinde dudaklarımı araladım. Bunu neden yaptığımı ve o an aklımdan ne geçtiğini kesinlikle bilmiyordum. ''Bize katılmak ister misin?''

✉ Bay Bilinmeyen ⚥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin