Sırt çantamı büyük bir sıkıntıyla yatağa fırlattıktan sonra yolda aldığım hindistan cevizli çikolatanın ambalajını sıyırarak en sevdiğim tatlıdan koca bir ısırık kopardım ve kendimi de bir kum çuvalı misali yatağa bıraktım.
Aslında pek farklı sayılmazdık; sahiden de kum çuvalına dönmüştüm.
Pazartesilerden daha kötü bir şey vardıysa o da üç saat üst üste Edebiyat dersi görmek zorunda olduğum pazartesilerdi ve Edebiyat profesörü olan babam bundan kesinlikle gurur duymuyor olmalıydı. Neyse ki Manhasset'ta her yer süpermarketlerle doluydu, ki böylece kendime atıştırmalık bir şeyler alarak moral verebiliyordum.
Gerinerek ve biraz da esneyerek başucuma ulaşmayı başardığımda telefonumla beraber ona bağlı olan kulaklık kablosunu kendime çektim. Green Day'in American Idiot adlı parçası kulağıma dolarken çikolatadan bir ısırık daha aldım ve Snapchat'e girip güncel hikayelere bakınmaya başladım.
Anastasia Schwimmer'ın yüklediği snapchat hikayesini açmak için baş parmağımla dokunmatik ekrana tıkladım.
Bilirsiniz, sınıflara ayrılma saçmalığı birkaç yüzyıl önce sona erdi -ne zaman bilemiyorum, tarihim bok gibi- ancak bu saçmalık okulumda olmak üzere diğer tüm liselerde hala devam ediyor. Anlatmak istediğim şu 'popülerler' ve 'görünmeyenler' sınıfı.
Şey, ben görünmeyenlerdendim.
Hemcinslerim ayna-makyaj-alışveriş üçlüsüyle sevişirken ben bir kenarda rock müzikleri dinleyen, kollarına mürekkepli kalemle sahte dövmeler çizen ve eğer bir piercing sahibi olsaydın nerene yaptırırdın sorusuyla resimlerine fotoşop yapıp duran o 'tuhaf' kızdım.
Evet, sanırım böyleydim.
Hemcinslerimin aksine üstüme bir Nirvana tişörtü ve kot pantolon giymekle yetinebiliyordum. Belki bazen üvey kız kardeşim Michelle'den giysi aşırdığım oluyordu ama o süper-idol-kızdı. Siyahi tenine yakışan parlak mor saçları, birden çok dövmesi ve kaş piercingi vardı, daha güzel ne olabilirdi ki? O bir hipsterdı!
Anastasia'nın pembe ve kırmızı renklerinden oluşan -muhtemelen yeni almış olduğu- Chanel marka giysi kombinini gösteren yirmi saniyelik art arda koyduğu üç snap hikayesi de sonlandığında göz devirdim. Her resmin üzerine yeni bebeklerim! yazmıştı ve sonuna gözlerinden kalp fırlayan emojiler ve parıldayan pembe kalpler eklemişti. Böyle şeyleri bir giysi blogunda falan paylaşmalıydı.
Phoebe Hills'in saçlarını lilaya boyattığını gösteren beş saniyelik kuaför videosu da sonlandığında Snapchat'ten çıktım. Bu kız saçlarını neredeyse gökkuşağının her tonuna boyatmıştı ve nasıl oluyordu da saçları hala bu kadar parlak kalabiliyordu? Ah, kötü şansı bu olsa gerekti. En azından marka tutkunu bir gösteriş delisi -burada Vivianne ve sevimsiz yanlısı Anastasia'dan söz ediyorum- değildi.
Kulağıma dolan American Idiot parçası biter bitmez birkaç saniye içinde Pink Floyd'un Comfortably Numb adlı parçasını duydum. Daha hareketli bir şeyler için tam şarkıyı geçeceğim sırada telefonumdan bir ıslık sesi yükseldi ve ardını bir mesaj takip etti.
Kaşlarımı şaşkınlıkla çatarken telefonuma gelen mesajı açtım.
Bilinmeyen Numara: hey
Pardon?
Yine hangi manyak flört ettiği kızdan yanlış numara almıştı?
Ben: kimsin?
Bilinmeyen Numara: şşş! kim olduğum bir gizem!
Kaşlarımı serbest bırakacakken istemsizce daha da çatıldılar.
Harika, bir kıç kafalı tarafından işletiliyordum.
Ben: daha fazla mesaj atmaya devam edersen numaranı engelleyeceğim
Bilinmeyen Numara: hayır hAyır DUR
Ben: ne var?
Bilinmeyen Numara: beni engellememelisin
Ben: niye
Bilinmeyen Numara: çünkü uh bilmiyorum
Bilinmeyen Numara: sadece engelleme tamam mı?
Kimdi bu sikik?
Hala işletildiğime emindim ve karşımdaki bundan büyük bir keyif alıyordu.
Ben: bana kim olduğunu söyle işletilmediğime emin olmak istiyorum
Bilinmeyen Numara: işletmek mi? hayır tanrım mia
Bilinmeyen Numara: hayır işletilmiyorsun
Bir dakika, adımı nereden biliyordu? Asıl soru, adımı bilen ve benim tanımadığım birinin var olması mümkün müydü? Ne zamandan beri o kadar ünlüydüm? Tanrım, soru sormayı kesecek miyim?
Ben: kimsin sen? adımı nereden biliyorsunBilinmeyen Numara: snapchat kullanıcı adını miarodriguez94'den daha eğlenceli bir şey yapabilirdin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✉ Bay Bilinmeyen ⚥
Historia CortaDikkat! •Günlük hayattan gereksiz konuşmalar ve klişeleşmiş olaylar içerir. •Size kesinlikle bir şey kazandırmayacaktır. •Çerez niyetine yemeniz önerilir. ✏️✏️✏️✏️✏️ Bilinmeyen Numara: o çocuklarla takılmaktan hoşlandığını bilmiyordum Ben: hoşlanmı...