0.2 ♫

1.3K 79 7
                                    

Tanrım. Tanrım. Tanrım.
Kimdi bu?
Neredeyse son bir buçuk saatimi müzik dinlemeye ara verip aklımı onun kim olabileceğine yorarak geçirmiştim. Hakkımda bu kadar çok şey bilen birisinin var olabilmesi imkansız gibi bir şeydi.
Bana daha fazla mesaj atmış mıydı bilmiyordum; katlanamayıp o lanet mesaj sesini kapatmıştım ve telefonu bir kenara koymuştum. Tanrı aşkına, aklımda hiçbir isim yoktu çünkü kendimi bu kadar iyi henüz ben bile tanımlayamıyordum.
Bu... beni biraz korkuttu.
Pekala, görünmez bir kız olarak, herhangi biri tarafından bu kadar fazla iyi bilinmek hayli güzeldi ama... beni bu kadar iyi tanıması için üvey kız kardeşim Michelle olması gerekirdi!
Bay-bilinmeyen hakkında bildiğim bir şey varsa o da aslında ismimi Snapchat kullanıcı adımdan öğrenmediğiydi. Belki kim olduğu hakkında ipucu veren bir kullanıcı adı vardır diye Arkadaş ekle kısmından kullanıcı adını bulmuştum ama tahmin edersiniz ki hiçbir fayda etmemişti. Elde edebildiğim tek bilgi yaşıt olduğumuzdu.
Yüce İsa, ac94 de neydi, bir tür ajan kod adı falan mı?
✘✘✘
Üstünden geçen bir buçuk saatin ardından tereddüt ederek tekrar telefonuma uzandığımda açılmamış on dört adet mesajımın olduğunu gördüm.
Bilinmeyen Numara: mia?
Bilinmeyen Numara: MIaa? tanrım cEVAP VER
Bilinmeyen Numara: EV ADRESİNİ BİLİYORUM
Bilinmeyen Numara: evinize suikast düzenleyeceğim
Bilinmeyen Numara: şakaydı. Cidden mia sana hayatımın en uzun mesajını attım ve böyle mi karşılık veriyorsun
Bilinmeyen Numara: bana 'oh gerçekten mi?' demeliydin ve sonra her zamanki minik salak emojilerinden atmalıydın
Bilinmeyen Numara: ardından 'beni bu kadar iyi tanıman hoşuma gitti, şimdi öpüşebiliriz' demen gerekiyordu ah lanet olsun
Bilinmeyen Numara: hadi ama
Bilinmeyen Numara: mia eğer cevap verirsen dudağımın kenarındaki piercingle oynamana izin vereceğim, söz
Bilinmeyen Numara: ve eğer istersen sana sahte olmayan gerçek bir dövme de yaptırmaya gidebiliriz, ne dersin?
Bilinmeyen Numara: CEVAP VER MIA tanrım sızdın dimi pffff lütfen bana sızmadığını söyle.
Bilinmeyen Numara: Lanet olsun tam on beş saat boyunca uyuyabilen bir kızsın
Bilinmeyen Numara: yine de seni bekleyebilirim
Bilinmeyen Numara: iki sene daha :(
Hesaplarımda yoktu, yine de istemsizce kıkırdadım. Hemen ardından yüzümdeki salak gülümsemeyi yok etmek için yanağımın içini ısırmam gerekti.
Kendine gel, sersem. Hala işletiliyor olabilirsin.
Oh... Bir manyak tarafından.
Şey, piercingli bir manyak tarafından.
Tam iki senedir seni takip eden piercingli bir manyak tarafından!

✉ Bay Bilinmeyen ⚥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin