part 8

7 2 0
                                    

Η διαδρομή είναι σιωπιλή και σκέφτομαι ένα όνομα για το μικρό μου αρκουδάκι..οι σκέψεις μου αλλάζουν και καταλήγουν στους 5sos..αυτο είναι θα τον φωνάζω Luke! "Μμ τελικα θα τον ονομάσω Luke!!" τους λέω και γνέφουν.."πως σου ηρθε το Luke παιδί μου?" όχι που δεν θα είχε ερώτηση.."απο τους 5 seconds of summer μαμα.."
"Δεν σου έχω πεί ένα εκατομμύριο φορές να μην ακούς αυτα τα φρικιά?"
"Μαμα εμένα αμμ..αυτοι μου αρέσουν.."
Λές να τους.συναντήσω πουθενά στην πόλη??wow μόνο απο την σκέψη..
"Βλακείες!!γεμίζουν το μυαλό σας με ένα σωρό άχρηστα πράγματα..!!"η φωνη της μητέρας μου με "ξυπνάει"απο τις σκέψεις μου..θεν θα απαντήσω..φτάνουμε στο εμπορικό και παρκάρουμε..μπαίνουμε μέσα και ψάχνουμε διάφορα καταστήματα..αφου.αγόρασα κάποια νέα σκέτα μονόχρωμα εσώρουχα ασπρο,μαυρο,ροζ και μπεζ,πήρα δυο τζίν κολλητά,ένα μαύρο και ένα μπλέ που η μητέρα μου δεν εγκρίνει,και εμένα δεν είναι τόσο του steal μου αλλα αποφασίζω να τα πάρω για να συμβιβαστώ λιγο με την ηλικία μου..πέρνω 3 κολλητά φανελάκια ένα κόκκινο,ένα άσπρο και ένα μαύρο 2 κλασικές φούστες μακρυές,2 καινούρια ζευγάρια vans ένα άσπρο και ένα μαύρο και τέλος 2 κολλάν..φεύγουμε απο το εμπορικό και πάμε για φαγητό σε ένα εστιατόριο λίγο πιο κάτω,τρώμε και επιστρέφουμε στο σπίτι..ανεβάζω τα πράγματα μου πάνω και τα τοποθετώ στην ντουλάπα..θεέ μου παραλίγο να ξεχάσω τον Luke!! Ανοίγω την πόρτα και φυσικά έχει κατουρίσει..τα σφογγαρίζω και αποφασίζω να τον βγάλωια βόλτα.Όταν επιστρέφω σπίτι το μικρό μου κουταβάκι ξερένεται στον ύπνο.Εγω παρακολουθώ λιγο τηλεόραση και στέλνω μήνυμα στα παιδιά..χωρίς να το καταλάβω με παίρνει ο ύπνος.

my new lifeWhere stories live. Discover now