part 16

15 4 0
                                    

Μπαίνουμε σε ένα δωμάτιο, νομίζω το δικό του και κλείνει την πόρτα..αφού την κλειδώνει με κολλάει πάνω σε αυτή, και έπειτα μου κρατάει τους καρπούς μου πάνω απο το κεφάλι μου με το ένα χέρι του..πλησιάζει τα χείλη του στα δικά μου ενώ τον ακούω να λέει"μην το ξανακάνεις αυτό.."
"Ποιο??"απαντάω ενώ ξέρω την απάντηση.."μην τολμήσεις να φιλήσεις άλλον εκτός απο εμένα.."μου λέει και βράζω.."αν εξερέσουμε το δικό μου..τότε εσυ φίλησες πρώτα την Τζένη, και πήρες το εσώρουχο την Μόνικας το οποίο δεν είδα να το επέστρεψες..χαζογελάει και έπειτα χωρίς λέξη τα χείλη του πέφτουν αστραπιαία στα δικά μου..η φωτιά αρχίζει να καίει μέσα μου, ενώ η γλώσσα του εισχωρεί και πιέζει την δική μου..το στόμα μου ανοίγει δίνοντας του πρόσβασει.Με σηκώνει και τα πόδια μου τυλίγονται γύρο απο την μέση του, ένα βογκιτό του ξεφεύγει ενώ με κατευθύνει στο κρεβάτι..αυτή τη στιγμή είμαι πολύ ευάλωτη, έχω πιεί και γνωρίζω πόσο πολύ θέλω τον Luke..αν κάνει κίνησει το μόνο σίγουρο είναι οτι θα τον αφήσω..με τοποθετεί στο κρεβάτι χωρίς να χάνει επαφή το φιλή μας..ύστερα βάζει το χέρι του στο τζίν μου και με κοιτάει σαν να περιμένει μια απάντησει..του γνέφω και γελάει.."μωρό μου πάντα θα είσαι δικιά μου.."μου λέει και στην λέξη αυτή λιώνω..κατεβάζει τον τζίν μου και γλείφετε.Ξαναορμάει στα χείλη μου ενώ μαλάζει την περιοχή μου..δεν έχω ιδέα τι πρόκειται να μου κάνει, αλλα δεν μπορώ ν περιμένω..γλιστράει το χέρι του μέσα απο το εσώρουχο μου και βυθίζει το δάχτυλό του μέσα μου..η αίσθηδη είναι ξένη αλλα τέλεια ταυτοχρόνος.."με τρελαίνει το γεγονός οτι τα πρώτα σου σεξουαλικά πράγματα είναι μαζί μου.."οι παλμοί μου έχουν αναιβεί πάρα πολύ και επιταχύνει το ρυθμό..η πλάτη μου ανασηκώνεται απο το στρόμα και το κεφάλι μου πέφτει πίσω.."γαμώτο θα τελειώσω μόνο και μόνο που βλέπω εσένα να το κάνεις.."μου λέει και εγώ απαντάω με ένα "μμ"..όταν πια σηκόνωμαι τον ρίχνω πίσω στο στρόμα και βγάζω εντελώς το τζίν μου..ανεβαίνω απο πάνω του και εκείνος βογκάει..του ξεκουμπόνω το τζίν και εκείνος με σταματάει.."Λίζ τι κάνεις?"είμαι ακόμα πάρα πολύ μεθυσμένη και δεν σκέφτομαι καθαρά.."εμμ εγώ..απλά.."σταματάω μην ξέροντας τί μα πώ.."Λίζ αυτό δεν μπορεί να γίνει..είσαι πολύ μεθυσμένη τώρα και είναι κάτι που αν κάνεις δεν μπορείς με τίποτα να το αλλάξεις.."
"Δεν με νοιάζει εγώ το θέλω και είμαι σίγουρη δεν θα το μετανιώσω, αλλα το μόνο που θέλω είναι να μην ντροπιάζεις άλλο..σε παρακαλώ.." λέω γκρινιάζοντας..ο Luke ξεφυσάει και με κοιτάει με ένα χαμόγελο..
"Για κοίτα ποιος παρακαλάει ποιόν.."λέει..
"Κοίτα μωρό μου..το ξέρω οτι θέλεις να με γευτείς, αλλα είναι αδύνατον..αύριο που θα είσαι νηφάλια θα δούμε.."βάζω τα χέρια στο πρόσωπο μου, μια κίνηση ντροπής, και εκείνος γελάει..αν με βασανίζει έτσι θα τον βασανίσω και εγώ..τον σπρώχνω πίσω στο κρεβάτι και ανεβαίνω απο πάνω του..του πιάνω τα χέρια, τα τοποθετώ δίπλα απο το κεφάλι του και αρχίζω να κουνιέμαι κυκλικά.."οουυ..Λίζ ήρεμαα"όταν ακούω τις λέξεις σπρώχνω ενάντια στην πλέον μεγάλη στύση του και εκείνος βογκάει..για να τον βασανίσω περισσότερο αφαιρώ την μπλούζα και μένω με
το μαύρο σουτιέν μου.."γαμώτο Λίζ..αν..αν συνεχίσεις έτσι θα σε ξεσκίσω τόσο άγρια που δεν θα μπορείς να σηκωθείς.."
"Αχχ αλήθειαα??.."του λέω πεταρίζοντας τις βλεφαρίδες μου.."Λίζ..μην το κάνεις αυτό"μάλλον θα αναφέρεται στο γεγονός οτι κουνιέμαι πάρα πολύ πιο γρήγορα..την ώρα που είναι έτοιμος να τελειώσε, κατεβαίνω απο πάνω του και βρίζει.."τι στο καλό??"με κοιτάει, αλλα το βλέμμα του δεν διαβάζετε αυτή τη στιγμή.."να μάθεις άλλη φορά να με βασανίζεις.."
"Αα ωστε έτσιι?"με κοιτάει με ένα ύφος δολοφονικό και με τραβάει στην άκρη του κρεβατιού και μου ανοίγει τα πόδια μου κατεβάζει το σλιπάκι και έπειτα πλησιάζει το κεβάλι του ανάμεσα στα πόδια μου.Το γεγονός οτι δεν έχω κάνει ποτέ κάτι παρόμοιο, με τρελαίνει ειδικά όταν είναι με το άτομο που φανταζόμουν όλη μου τη ζωή..η γλώσσα του βυθίζεται στην περιοχή μου και νιώθω να παραλύω...αρχίζω να φωνάζω το όνομα του και εκείνος απομακρύνεται.."για το θεό!! Τι κάνεις??"του λέω λαχανιασμένη.."ρόδα είναι και γυρίζει Λιζάκι.."μου λέει και κατσουφιάζω αλλα αυτός ο παιχνιδιάρης Luke μου αρέσει πάρα πολύ.."πές μου τι θές Λίζα..μόνο έτσι θα στο δώσω.."είναι ανάγκη να με ντροπιάζει έτσι??"εμμ..εε θέλω..ξέρεις ρε Luke μην με ντροπιάζεις!!"λέω και κρύβω το πρόσωπο μου.."χαχαχα...πές το αλλιώς δεν έχει.."θέλω να μου κάνεις αυτό εκεί κάτω.."του λέω και εκείνος γελάει πονηρά.."γαμώτο με τρελαίνει αυτό το αθώο βλέμμα..ειδικά όταν ξέρω οτι έχεις πιο βρώμικο μυαλό απο εμένα.."μου λέει και μου βάζει ένα δάχτυλο..μετά πλησιάζει την γλώσσα του και την κουνάει αργά αλλα μετά πιο γρήγορα..ο συνδιασμός με τρελαίνει και δεν αργώ να έρθω..νομίζω στην κορύφωση μου..είναι κάτι σάν πολλές πεταλούδες στο στομάχι μου και ένας πόνος..αλλα πολύ ωραίος πόνος..τελειώνω στο στόμα του ενώ λέω επανειλημμένα το όνομα του..
"Τιι..τι ήταν αυτό??"
"Χαχα μωρό μου..είναι ο γνωστός παντού οργασμός.."αρχίζει και γελάει.."που είναι το αστείο??"
"Συγνώμη ρε μωρό μου αλλα πρώτη φορά μου έχει τύχει κοπέλα με τόση λίγη εμπειρία.."
"Αν δεν σου κάνω μπορείς να πάς στην Τζένη σου που έχει πάρα πολύ καλη.."του λέω με ένα δήθεν νευριασμένο ύφος..
"Λιζάκι μήπως ζηλεύεις?"
"Εγώ?? Τι είναι αυτά που λές?"
Βάζω το χέρι στον γοφό μου για να προσθέσω λίγο ειρωνία.."ναιι..ναι με έπεισες τώρα.."λοιπόν τι θα έλεγες να πηγαίναμε κάτω??"του λέω και με κοιτάει με ένα δολοφονικό βλέμμα, που άν μπορούσε θα με σκότωνε.."όχι αποκλείεται.." "σε παρακαλώωω..θέλω να δώ την Μόνικα.."πεταρίζω τις βλεφαρίδες μου και εκείνος ξεφυσάει προφανώς ηττημένος.."και γιατί θέλεις να την δείς..για να της πείς πόσο γαμάτος είμαι στο σέξ?? Μην ανυσηχείς την έχω πηδήξει.."με το που λέει τις λέξεις με χτυπάνε..το ήξερα ήδη, αλλα δεν θέλω να το αναφέρει μπροστά μου.."συγνώμη..εννούσα πρίν απο εσένα φυσικά είχα κημοιθεί μαζί της.."με κοιτάει με ένα απολογιτηκό χαμόγελο, και στην έκφρασή του δεν μπορώ παρα να γελάσω..βάζω το τζίν, τις γόβες φτιάχνω λίγο το μαλλί μου και φύγαμε..κατεβάινωντας κάτω όλοι στρέφουν την προσοχή τους σε εμάς.."τι έγινε?? Γιατί αργήσατε τόσο τι κάνατε??"γελάει ο calum και μαζί του όλοι οι υπόλληποι..είμαι σίγουρη πως έχω κοκκινήσει.."εμμ..τίποτα.."ο Luke γελάει και αυτός με την έκφρασή μου, και πάνω που πάω να τον χαστουκίσω με αρπάζει και με φιλάει..μπροστά σε όλους..!!"ναι..ναι συνεχίστε και εδώ μπορείτε.."γελάει πάλι ο Cal και την ώρα που πάω να μιλήσω σηκώνει το δάχτυλό του να σταματήσω.."Λίζ στο δωμάτιο μου ήσασταν..πήγα να μπώ και αναρωτήθηκα γιατί δεν άνοιγε..προφανώς είχατε κλειδώσει..και πάνω που πήγα να φύγω άκουσα τα βογκιτά.."
"Σκάσε!!"του λέει ο Luke νευριασμένος..
Cal:συγνώμη δεν ήθελα..
Luke:δεν βλέπεις σε τι δύδκολη θέση την έχεις φέρει??
Εγώ:εντάξει μην τσακοθούμε τώρα για μια χαζομάρα..
Λέω προσπαθώντας να ηρεμίσω λίγο την κατάσταση..όταν γυρνάω το βλέμμα μου η Τζένη-τζούλα με κοίταγε με ένα βλέμμα που αν γινόταν θα με είχε σκοτώσει τώρα..της ρίχνω μια ματιά σκάσε-απο-την-ζήλια-σου-σκύλα..και πάω και κάθομαι δίπλα στον Luke, και συγκεκριμένα πάνω στα πόδια του..της τζούλας της έχουν πεταχτεί τα μάτια έξω, ενώ όλοι μας κοιτούν απορρημένοι..κανείς όμως δεν το σχολιάζει, και είμαι ευγνώμων για'υτό..το πάρτυ ακόμα είναι ενεργό και η μουσική πιο δυνατή..
Μον:Λίζα έρχεσαι λίγο να σου πώ?
Εγώ:ναι φυσικά..
Σηκόνωμαι και την ακολουθώ προς στην κουζίνα..
Μον:τι ήταν αυτό?? :0
Εγώ:πιο καλέ??
Μον:αυτό με τον Luke..τα έχετε??:0
Εγώ:εμμ κοίτα δεν έχω ιδέα..είμαι πολύ μπερδεμένη..
Μον:πάνω τι έγινε?
Εγώ:πολλά θα στα εξηγήσω αύριο τώρα πάμε πίσω πριν καταλάβουν..
Μον:οκ..αλλα δεν θα μου την γλυτώσεις!!
Εγώ:χαχαχα οκ!!
Αφόυ πήγαμε πίσω άρχησα να ξαναπείνω, πάνω που η ζαλάδα μου περνούσε..
Luke:αγάπη μου θα αρρωστήσεις..δεν
είσαι μαθημένη να πίνεις..
Μου πέρνει το μπουκάλι απο τα χέρια, αλλα εγώ το ξαναπέρνω..μου το αρπάζει ο Ashton και
Εγώ τον κοιτώ κατσουφιασμένα..
Εγώ:δώστο μου πίσωωω
Ashton:όχι καλύτερα..
Γυρνάω στον Luke "εσύ φταίς για όλα!! Τον χτυπάω στον ώμο και αυτός γελάει..τι είναι τόσο αστείο??..τέλος πάντων
Εγώ:Luke??
Luke:ναιι μωρό μου..
Εγώ:αύριο θα πάμε να κάνω ένα ταττού??
Όλοι άρχισαν να γελούν..τι στο καλό πάει στραβά με αυτούς?
Τζέ:το βλαχαντερό μας έμαθε και απο ταττού..χαχαχαχα
Luke:τζένη βγάλε τον σκασμό!
Κάνει ένα ξινησμένο ύφος και με κοιτάει με ειρωνικό βλέμμα..σκύλα!
Εγώ:Lukee!!
Luke:μωράκι μου..πως σου ήρθε αυτό?κοίτα αν και αύριο που θα είσαι καλά μου το ζητήσεις τότε θα πάμε..
Εγώ:ααα..εντάτσειι..
Luke:χαχαχα εντάτσει?? Μωρό μου έχεις πιεί πάρα πολύ..και για να σου κάνω μια ερώτηση..τι ταττού σκέφτεστε να κάνεις?
Λέει και δαγκώνει εσωτερικά το μάγουλο του για να μην γελάσει..αρχίζω και τα πέρνω..
Εγώ:έλεγα ίσως ένα J απο το John..χαχα
Luke:τι στο διάολο Λίζ ποιος είναι αυτός??
Δεν έχω ιδέα γιατί το είπα αυτό..πρέπει όντως να είμαι πολύ μεθυσμένη..
Luke:μίλησα γαμώτο!!
Πλέον τα μάτια του είναι κόκκινα, τα χέρια του έχουν σφίξει σε μπουνιές και όλοι μας κοιτούν λές και έχουμε βγάλει δευτερο κεφάλι..μόνο η σκύλα έχει ένα ειρωνικό βλέμμα..
Τζέ:ίσως είναι αυτός που την πήδηξε πρώτη φορά και της έχει μείνει το όνομα του..από'τι βλέπεις Luke δεν είναι και τόσο αθώα η μικρή σου.
Ο Luke έχει γίνει τόσο κόκκινος που τον φοβάμαι, και έχω νευριάσει τόσο πολύ που πρίν το καταλάβω πήδηξα πάνω στην τζένη..αρχίζω να την χτυπάω στο πρόσωπο μέχρι που με τραβάνε..
Τζέ:τσούλα άσε με!!!
Φωνάζει και εγώ την χτυπάω πιο πολύ..η βότκα κάνει καλή δουλειά μάλλον..αφού με έχουν πάρει πλέον απο ανω της τρέχω στις σκάλες πάνω προς το δωμάτιο του Luke..

my new lifeWhere stories live. Discover now