Part 24

11 4 0
                                    

Το ξυπνητήρι μου χτυπάει στις 7:30 η ώρα και πετάγομαι απο το κρεβάτι..σχεδόν..γιατί δεν μπορώ να περπατήσω καλά.Σηκώνομαι με το ζόρι και φοράω τα χθεσινά μου ρούχα για να πάω για μπάνιο..
Πέρνω τη τσάντα με τα πράγματα μου και κατευθύνομαι κατω..κλείνω τη πόρτα και για καλή μου τύχη έχει ζεστό νερό..μπαίνω μέσα και ξεπλένομαι,απλώνω το  αφρόλουτρο στο σώμα μου και κάνω μασάζ στη μέση μου μήπως ξεπιαστεί.. την ώρα που ανοίγω το νερό η πόρτα ανοίγει και μένω "κόκαλο"..παρακαλώντας απο μέσα μου να είναι ο Luke.Η κουρτίνα ανοίγει και ένα βρώμικο αγόρι εμφανίζεται μπροστά μου..η ανάσα του μυρίζει αλκόολ και μου χαμογελάει στραβά ενώ επεξεργάζεται το γυμνό μου σώμα..εγώ μέχρι να συνειδητοποίησω τι έχει γίνει τσιρίζω με αποτέλεσμα να εμφανιστεί ένας Ashton με το μποξεράκι και απο πίσω ένας Michael..εγώ κλαίγοντας προσπαθώ να καλύψω το σώμα μου και εκείνη την ώρα μπαίνει ο Luke.Με το που βλέπει εμένα γυμνή τον Michael και τον Ashton να τραβάνε τον τύπο έξω,τρέχει προς το μέρος του και αρχίζει να τον χτυπάει.
Luke's pov.
Ακούω τσιρίδες μέσα απο τον ύπνο μου και αμέσως καταλαβαίνω οτι είναι η Λίζ..φοράω το μποξεράκι και τρέχω πανικόβλητος κάτω, τρέχω μπρος το μπάνιο και αντικρίζω μια γυμνή Λίζ και ένα Michael με έναν Ashton πάνω απο ένα τύπο να τον σέρνουν χτυπώντας τον έξω απο το μπάνιο..μόλις συνειδητοποιώ τι έχει γίνει ορμάω πάνω στον τύπο και αρχίζω να του Ρίχνω μπουνιές στο σαγόνι και γενικά όπου τον έβρισκα, αφού τον έχω αφήσει αναίσθητο τα παιδιά με τραβάνε απο πάνω του προσπαθώ να φύγω μα οι μαλάκες με κρατάνε καλά..εκείνη την ώρα μπαίνει ο Cal μέσα και ώς γνωστών πετάει την μαλακία του..
"Τι έχασα ρε?"
Με το που με βλέπει θολομένο, κόβει την πλάκα και σερνει το τύπο έξω απο το σπίτι..
Λίζ pov.
Ο Luke έχει θολώσει και αν τον αφήσουν θα τον σκοτώσει..ο Cal ως γνωστόν με χρονοκαθηστεριση κατεβαίνει κάτω και πετάει την χειρότερη φράση, στην χειρότερη στιγμή.."τι έχασα?"
Ο Luke τον κοιτάει με ένα βλέμμα που αν γινόταν ο Cal αυτή τη στιγμή θα βρισκόταν στο πάτωμα..μόλις καταλαβαίνει τη σοβαροτητα των πραγμάτων σέρνει τον τύπο έξω απο το σπίτι στην αυλή και επιστρέφει..
Luke:Φύγετε όλοι έξω!!!
Αμέσως όλοι φεύγουν και γυρναει και με κοιτάει με "μισό μάτι"
"Πόσες φορές θα σου πώ να μην κυκλοφορείς μόνη σου εδώ μέσα?!κάθε φορά που έρχεσαι θα πρέπει να πλακώνομαι με τους μαλάκες?!?"
"Σ-συγνώμη..δεν απλά δεν ήθελα να σε ξυπνήσω γ-για'υτό.."
"Δεν υπαρχει δικαιολογία γαμώτο..θα μπορούσε να σου είχε κάνει δεν ξέρω κ'εγώ τι..και το χειρότερο σε είδε γυμνή!! Αυτός και όλοι οι μαλάκες που μαζεύτηκαν εδώ!"
"Αυτοί οι μαλάκες τυχαίνει να με σώσαν!!"
"Εγώ σε έσωσα!"
"Δεν πιστεύω αυτή η ζήλια σου που μπορεί να φτάσει..! Πραγματικά!!"
"Δ-δεν ζηλεύω απλά νοιάζομαι! "
"Αν νοιάζεσαι βγες έξω και κλείσε γιατί δεν είμαι καλά!!"
"Δεν τελειώσαμε εδώ εμείς!"
Αφού έκανα μπάνιο, ετοιμάστηκα και έφαγα ένα τόστ...φτάσαμε με τα παιδιά στο σχολείο και  κατα την διαδρομή παραμέναμε σιωπηλοί..κάθησα στο θρανίο με την Μόνικα και δεν άργησε να ρωτήση για πιο λόγο περπατάω έτσι..
Μο:Αγάπη?
Εγώ:ναι?
Μο:γιατί περπατάς έτσι?
Είπε και πρόσθεσε ένα μεγάλο πονηρό χαμόγελο
Εγώ:για'υτό που κατάλαβες..
Μο:ιιι σοβαρά? Και έπρεπε να ρωτήσω εγώ για να μου πείς?λέγεε τι έγινε γρήγορα πριν μπεί ο καθηγητής!
~της είπα τι και πώς έγινε~
Μο:Αααχουυ ήταν τόσο κιουτ αυτό που έκανε μωρέ!
Εγώ:ναι..μόνο που τα ψιλοχαλάσαμε το πρωί..
Μο:πφφ πάλι? Μια φορά να μην τσακωθητε δεν μπορείτε?
Εγώ:πφφ αυτό λέω και εγώ ενώ χθές προσπάθησε να με κάνει να περπατήσω, ήταν τόσο γλυκός..το πρωί πήγα να κάνω μπάνιο και ξέχασα να κλειδώσω με αποτέλεσμα να μπεί ένας μεθυσμένος και να με πλησιάζει απειλητικά κοντά..εγώ άρχισα να τσιρίζω και μπήκαν όλα τα παιδιά μέσα..με είδαν..ξέρεις και μετά μπήκε ο Luke άφησε αναίσθητο τον τύπο και μετά κατάλαβες τι έγινε..
Μο:πλάκα μου κάνεις τώρα?? Μόνο σε σ' ένα τυχαίνουν αυτά..καλά ρε κοπέλα μου και γιατί δεν κλείδωσες πόσοι κυκλοφορούν εκει μέσα! Και μετά απο την τελευταία φορά θα έπρεπε να πάρεις το μάθημα σου..
Εγώ:το ξέρω το ξέρω!! Πάντα τα χαλάω..τα λέμε πάλι στο διάλειμμα γιατί μπήκε..
Μο:ναι..
Αφού τελείωσε το μάθημα πηγαμε κάτω εγώ με την Μόνικα, δεν πήγαμε μαζί με τα παιδιά..γρήγορα ξανα-ανεβήκαμε πάνω και κάπως έτσι τελείωσε το μάθημα..ο Luke κατα την διάρκεια της ημέρας δεν γύρισε κάν να με κοιτάξει..είναι και αυτός ξεροκέφαλος, του είπα οτι δεν έφτεγα εγώ..απλά δεν ήθελα να τον ξυπνήσω.Είναι τόσο ζηλιάρης που πιστεύω οτι πιο πολύ θα νοιάστηκε που με είδαν τα παιδιά γυμνή, παρά το γεγονός οτι πήγα να βιαστώ!
Μο:Είσαι καλά?
Εγώ:εμμ ναι..
Της είπα προφανώς ψέματα, αλλα δεν φαίνεται να το "έφαγε"
Μο:Έλα τώρα Λίζ σε ξέρω δεν είσαι καλά..
Η Μόνικα άνοιξε την πόρτα του κοιτώνα μας και μπήκαμε μέσα..
Εγώ:όντως δεν είμαι καλά..αλλα δεν θέλω να σε Φορτώνω με τα δικά μου προβλήματα..
Μο:Έτσι και το ξαναπείς αυτό! Τα δικά σου προβλήματα είναι και δικά μου εντάξει?
Εγώ:Εντάξει,εντάξει! Απλά να..με τον Luke έχω πρόβλημα..τον είδες? Ούτε κάν που μου μιλάει!
Μο:ναι..αργά ή γρήγορα θα σου στείλει αλλα εγώ θα έλεγα αυτή τη φορά να μην το παίξεις εγωιστρια και να πάς εκεί να τον καλοπιάσεις..
Εγώ:Δεν είμαι τόσο σιγουρη..θα νευριάσει πιο πολύ..
Μο:Άλλο εννοούσα αθώο μου κορίτσι..
Μία κοφτή ανάσα μου έφυγε με αποτέλεσμα η Μόνικα να γελάει χωρίς σταματημό!
Εγώ:Τι λές παιδάκι μου με τίποτα! Δεν είναι του στύλ μου αυτά τα πράγματα!
Μο:αργά ή γρήγορα θα γίνουν..
Εγώ:πφφ Εντάξει αλλα..πώς και πότε?
Μο:λοιπόν θα φάμε πρώτα και μετά θα φιαχτείς και θα πάρουμε τηλέφονο τον Michael να έρθει να με πάρει..και να φέρει εδώ τον Luke..με όλα τα βλαμένα πάνω δεν θα νιώθεις άνετα έτσι?
Εγώ:ναι..πολύ καλήτερα εδώ..
Μο:Ωραία..
Αφού η Μόνικα κανόνισε 5 η ώρα να είναι εδώ, παραγγείλαμε και αφού φάγαμε κατέβηκα για μπάνιο η Μόνικα μου έδωσε κάτι δικές της ζαρτιέρες μάυρες με κόκκινο και αφού απο πάνω φόρεσα μια απλή φόρμα με ένα φανελακι ανέβηκα πάνω..
Μο:Άντε η ώρα είναι 4:55 σε λίγο θα έρθουν..σου κάνουν αυτά που σου έδωσα?
Εγώ: ναι..αλλα Μόνικα
Μο:Έλα μου?
Εγώ:Δεν..ξέρω νιώθω άβολα και θα τα κάνω θάλασσα!
Μο:Έλα τώρα μην λές βλακιες μια χαρά θα τα πάς!
Μου χαμογελάει και ανταποδίδω διστακτικά
Μο:λοιπόν βγάλε τώρα τα ρούχα και μείνε με αυτά, ώστε όταν μπεί ο Luke να τα ξεχάσει όλα..
Έβγαλα διστακτικά τα ρούχα μου και έμεινα με τα εσώρουχα..
Μο:πωπω μάνα μου μπόμπα είσαι! Απορώ πως φόραγες αυτά τα ρούχα!
Εγώ:χα εμμ...ναι..
Μο:Μην ντρέπεσαι
Η Μόνικα δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση της και ένα Michael μπαίνει μέσα..μόλις με βλέπει γουρλώνει τα μάτια,γυρνάει και ξαναφέυγει έξω..
Εγώ:Είσαι τρέλη? Γιατί άφησες το κλειδί εξώ?
Μο:Συγνώμη, συγνώμη απλά το άφησα για να μπεις όταν γυρίσεις απο το μπάνιο και ξέχασα να το βάλω πάλι μέσα..
Η πόρτα χτυπάει και η Μόνικα μου ρίχνει ένα χίλια-συγνώμη-βλέμμα και φεύγει..η πόρτα ανοίγει και μπαίνει ο Luke.

my new lifeWhere stories live. Discover now