part 15

11 4 0
                                    

Ξυπνάω όταν ένα χέρι με σκουντάει..όταν επιτέλους γυρνάω απο την άλλη, βλέπω έναν Luke να στέκεται απο πάνω μου με ένα χαμόγελο.."τι κάνεις εσύ εδώ?"του λέω ενώ πετάγομαι.."καλημέρα και σε σ' ένα.."λέει και μου προσφέρει ένα καφέ..τι φάση??"εμμ ευχαριστώ..καλημέρα, συνηθίζω να πέρνω καφέ πριν πάω στις τάξεις μου..ωωχχ τι ώρα είναι??!!"
"Ηρέμησε η ώρα είναι ήδη 12:00 δεν προλαβαίνεις να πάς.."με κοιτάει με ένα απολογητικό βλέμμα και μου έρχεται να τον πνίξω, εφόσον ξέρει πόσο πολύ με νευριάζει αυτό..
"Γιατί το έκανες αυτό ρε γαμώτο..το ξέρεις οτι δεν μου αρέσει να μην έχω πρόγραμμα και τώρα το κατέστρεψες!!"σηκώνομαι απο το κρεβάτι ενώ παρακολουθώ τον Luke να σκανάρει το σώμα μου με γουρλωμένα μάτια..μετά απο μερικά λεπτά που περιφερώμουν στο δωμάτιο θυμήθηκα οτι φορόυσα μόνο ένα εσώρουχο και μία απλή μπλούζα...πετάω μια τσιρίδα και τρέχω να πιάσω το σεντόνι."τώρα και που κρύβεσαι δεν κάνες τίποτά σε είδα ήδη.."μου κλείνει το μάτι και στριφογυρίζω τα μάτια μου.."ναι άλλο που δεν θές εσύ.."
"Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο.."μου χαμογελάει παιχνιδιάρικα και του κάνω νόημα να γυρίσει.."όχιι, όχι δικό σου λάθος ήταν να εμφανιστείς έτσι μπροστά μου..αφού δεν σου έχω επιτεθεί ακόμα είσαι πολύ τυχερή.."τον κοιτάζω με ένα δολοφονικό βλέμμα και σηκώνει τα χέρια ψηλά.."οκ, οκ!!"μου λέει και γυρνάει απο την άλλη..την ώρα που γυρνάω απο την άλλη και εγώ για να είμαι σίγουρη, βγαζω την μπλούζα και πιάνω το σουτιέν μου απο το κρεβάτι για να το φορέσω..δεν προλαβαίνω να το πιάσω και νιώθω τα χέρια του Luke να με χαϊδεύουν στο σώμα απο την μέση και πάνω..αντί να τον χαστουκίσω τα πόδια μου αρχίζουν και λυγίζουν και το μόνο που καταφέρνω να πώ είναι "σε παρακαλώ Luke δεν είναι σωστό"
"Έλα Λίζα και οι δύο ξέρουμε πως το θες.."αχίζει να μαλάζει το στήθος μου και σπρώχνει την στύση του ενάντια στον καβάλο μου..έπειτα υγρά φιλιά σκορπίζονται στο λαιμό μου και τον απομακρύνω με όση δύναμη μου έχει μείνει και εκείνος φεύγει
χαμογελώντας.."σε περιμένω κάτω σε 10 λεπτά"μου λέει και τον κοιτώ με απορία.."θα πάμε για πρωινό"απαντάει στις σκέψεις μου και γνέφω πρίν καλά-καλά το σκεφτώ..βάζω ένα απο τα καινούρια μου τζίν το μαύρο, μία άσπρη μπλούζα και τα λευκά vans μου..πέρνω την τσαντα,το κινητό και κατεβαίνω κάτω..με περιμένει στην έξοδο του κτηρίου και με πιάνει απο το χέρι.Κάτι κορίτσια που είναι εκεί, μόλις τον βλέπουν τρέχουν προς το μέρος του και τον πέρνουν αγκαλιές..δεν ξέρω γιατί..μα νιώθω υπερβολική ζήλια..αφού πέρνουν αυτόγραφο η μία..μια ξανθιά με ένα πολύ καυτό σόρτς παρόλο που αρχίζει και βάζει ψύχρα..του ζητάει να την φιλήσει..εκείνος χωρίς δεύτερη σκέψη την αρπάζει και την φιλάει..εγώ έχω μείνει να τους κοιτάω και μόλις τελειώνουν τη δουλειά τους η τσούλα γυρίζει και με κοιτάει με ένα υφάκι τύπου.."φάτα μωρή σκύλα" και φεύγει..ο Luke ως γνωστό κάθαρμα φεύγει προς το αμάξι σαν να μην συνεύει τίποτα..στα μέσα της διαδρομής με ρωτάει "τι έχεις??"αφού κοιτάω σιωπιλή ευθεία το δρόμο.."τίποτα"ψεύδομαι και τον ακούω να γελάει.."πές μου τώρα οτι ζήλεψες?"
"Τί?? Εγώ όχι ούτε καν!!"
"Κοίτα δεν θα συνεχίσω επειδή δεν θέλω να τσακοθούμε.."μου λέει γελώντας..το κινητό μου χτυπάει και όταν το κοιτώ είναι η μητέρα μου..πραγματικά μου έχει λείψει.."ναί?"
"Έλα Λίζ που είσαι?"
"Εμμ...εε στο δωμάτιο μου είμαι.."
"Αα μάλιστα τι κάνεις?"
"Καλά είμαι τώρα..εμμ μόλις τελείωσα τα..μαθήματα και
...τώρα μόλις έκανα μπανιο και είμαι ξαπλωμένη..ο Luke τι κάνει?"με το που το λέω ένα πνιχτό γελιο βγάινει απο τον Luke..ωωχχχ
"Ποιος είναι εκεί Λίζ?"
"Τιι?? Εμμ κανένας δεν είναι..είναι η συγκάτικος μου.."της λέω ψεύδος..αν μάθει οτι είμαι με αγόρι και συγκεκριμένα με το 'φρικιό'που δεν ήθελε κάν να ακούω θα με σκοτώσει..
"Αα ναιι?? Σοβαρά?? Για δώσε μου λίγο την συγκάτοικο σου να μιλήσω.."
"Μαμά τώρα γίνεσαι γελία..εξάλλου δεν μπορεί..γιατί..γιατί πήγε για μπάνιο τώρα.."
Ο Luke με κοιτάει με ένα ύφος παράξενο..σαν να μην ξέρει τι συνέβη.
"Λίζ μην με δουλεύεις εμένα μόλις άκουσα ένα αγόρι να γελάει.."παρκάρουμε έξω απο ένα εστιατόριο και ο Luke πάει να παραγγείλει ενώ εγώ προσπαθώ να τα βγάλω πέρα με την μάνα μου..δεν προλαβαίνω να απαντήσω και πετάγεται για να προσθέσει..
"Έρχομαι απο εκεί τώρα.."
"Τι?? Μην είσαι τρελή μαμα..δεν θα κάνείς τόση ώρα διαδρομή για το τίποτα.."ακούω την γραμμή να κλείνει και τρέχω μέσα στο κατάστημα..ο Luke έχει εγκλωβιστεί απο ένα σωρό fans και εγώ κάπως πρέπει να του εξηγήσω οτι πεπει να φύγουμε..πλησιάζω, ενώ ένας seciurity προσπαθεί να κάνει κάτι με τις κοπέλες..πλησιάζω τον Luke αλλα δεν με αφήνει.Τότε φωνάζει ο Luke "άστην είναι μαζί μου"και η καρδιά μου φτερουγίζει. "Luke έχουμε πρόβλημα..πρέπει να φύγουμε η μητέρα μου σε άκουσε στο αμάξι και έρχεται εδώ τώρα.."εε και??"
"Τι εε καιι? Θα με σκοτώσει έτσι και δεί οτι είμαι μαζί σου.."
"Λοιπόν ας το συνηθίζει.."λέει και εγώ γουρλώνω τα μάτια μου..εκείνος με κοιτάζει με ένα χαμόγελο και έπειτα με πέρνει αγκαλιά..η κίνηση του με ξαφνιάζει, μιας και ποτέ από'τι μου έχει πεί η Μόνικα δεν κάνει τέτοιες χειρονομίες γεννικά, πόσο μάλλον σε δημόσιο χώρο..ανταποδίδω χωρίς να το σκεφτώ, έπειτα πέρνουμε την παραγγελία μας και φεύγουμε..όταν φτάνουμε στο δωμάτιο ξαφνιάζομαι που η μητέρα μου είναι ήδη εκεί. Όταν βλέπει τον Luke παίρνει αυτό το ύφος μίσους..ωωχχ.."αυτό είναι που είσαι στο δωμάτιο σου? Κυκλοφορείς έξω και μάλιστα με το φρικιό που προσπαθώ εδώ και τόσο καιρό να σε αποτρέψω απο το να το ακούς??"
"Μαμά ηρέμισε είμαι 18 και εξάλλου μια βόλτα έκανα..τίποτα παραπάνω.."
"Αα ναι? Και εγώ που το ξέρω? Γυρνάς σαν τσούλα με τον καθένα και ειδικά με αυτόν εδώ..κοίτα τον Λίζα..λογικέψου..δεν ταιριάζετε.."ο Luke έχει σφίξει τα χέρια του σε γροθιές, αλλα παραμένει σιωπηλός..
"Μαμά μην μιλάς έτσι για'υτόν.."δεν έχω ιδέα γιατί τον υπερασπίζομαι αλλα το κάνω..ο Luke με πιάνει απο την μέση και τα μάτια της μητέρας μου γουρλώνουν.."πάρε τα χέρια σου απο την κόρη μου και εξαφανίσου!!"φωνάζει και ο Luke με τραβάει πιο κοντά του μάλλον απο αντίδραση.Η μητέρα μου με τραβάει απότομα απο πάνω του με αποτέλεσμα να παραπατήσω και να πέσω κάτω..ο Luke τώρα έχει σφίξει το σαγόνι του και έχει κοκκινήσει..πολύ φοβάμαι για το τί θα γίνει..πάνω στην ώρα μπαίνει ο Ρόμπιν μέσα..μόλις με βλέπει δακρυσμένη στο πάτωμα και την μητέρα μου με τον Luke να αγριοκοιτάζει ο ένας τον άλλον πέρνει την πρωτοβουλία να μιλήσει.."τι στο καλό συνέβη εδώ?"κοιτάζει εμένα και μετά την μητέρα μου.."τίποτα απλά η κόρη σου γυρίζει με τον ένα και με τον άλλον.."ο Luke με κοιτάει απορημένος αφού η μητέρα μου πλέον μιλάει ελληνικά.."σε παρακαλώ πάμε να φύγουμε απο'δω..νέα είναι μπορεί να κάνει ότι θέλει.."
"Πώς τολμάς?"
"Σε παρακαλώ..Μαίρη λογικέψου..ούτε παντρεμένη είναι ούτε τίποτα..ελεύθερη κοπέλα είναι..αν δεν τα κάνει τωρα πότε θα τα κάνει?"η μητέρα μου γυρίζει και με κοιτάει με ένα δολοφονικό βλέμμα πριν βγεί έξω..ο Ρόμπιν γυρνάει να με κοιτάξει με ένα συγνώμη-είναι-υπερβολική-μερικές-φορές ύφος και του γνέφω ευχαριστώντας τον.."τι στο καλό έλεγε πρίν?"με ρωτάει Luke, ενώ με πλησιάζει και με πέρνει αγκαλιά.."τίποτα μωρέ απλά είπε οτι είμαι τσούλα και τέτοιες βλακείες..εε και μετά μπήκε ο Ρόμπιν και της είπε οτι είναι λογικό..και άμα δεν τα κάνω τώρα πότε θα τα κάνω.."
"Ρόμπιν?? Ποιος είναι αυτός?"
"Εμμ ο πατριός μου.."
"Αα.."
Απαντάει σκεπτόμενος..
"Λοιπόν έλα να φάμε.."εγώ συνεχίζω να κλαίω με λιγμούς και με σηκώνει για να με βάλει στο κρεβάτι.."έλα τώρα μην στεναχωριέσαι γιατί δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι μωρό μου"όταν βγαίνουν οι λέξεις σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτώ..η περιέργια και η έκπληξη είναι ξεκάθαρη στα μάτια μου.."έλα εδώ.."μου λέει και ανοίγει τα χέρια του..μπαίνω μέσα στην αγκαλιά του και κουρνιάζω..με σφίγγει και δυσκολεύομαι να πάρω ανάσα, αλλα δεν τολμώ να χαλάσω τη στιγμή..
"Κοίτα με"τον ακούω να λέει και γυρνάω το βλέμμα μου σε εκείνον.."δεν μπορώ ρε γαμώτο να σε βλέπω έτσι..γίνομαι κομμάτια.."συνεχίζω να τον κοιτώ έκπληκτη..να τα λέει στ'αλήθεια αυτά?
Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα όλο το γκρούπ και μας βλέπει αγκαλιά.."πάλι δεν είναι τίποτα?" Με κοιτάει ο Cal με ένα χαμόγελο και ανταποδίδω αμήχανα..σηκόνωμαι και αγκαλιάζω την Μόνικα..έπειτα χεραιτάω όλα τα παιδιά και κάθομαι στο κρεβάτι, όχι με τον Luke αυτή τη φορά.."λοιπόν..ήρθαμε να ετοιμαστούμε για το πάρτυ μικρή μου.."μου λέει η Μόνικα..σχεδόν το είχα ξεχάσει "δεν έχω και πολύ όρεξη να σου πώ την αλήθεια.."
"Δεν έχει τέτοια το κανονίσαμε απο χθές..σήκω να ετοιμστείς.."μου λέει και ξεφυσάω ηττημένη..όντως της το υποσχέθηκα ακόμα και αν συχένομαι αυτά τα πάρτυ..πρέπει να πάω..φοράω το άσπρο τζίν μου μαύρη εφαρμοστή μπλούζα και μαύρα vans.Το αντίθετο απο πρίν..ισιώνω τα μαλλιά μου και η Μόνικα μου προσφέρει eyeliner..γνέφω και περνάω μία λεπτή γραμμή πάνω απο το μάτι μου..έπειτα βάζω μάσκαρα και λίγο lipgloss.Πέρνω το κινητό μου και περιμένω να ετοιμαστεί η Μόνικα..τα παιδιά έφυγαν πρίν απο λίγο για να ετοιμαστούν και αυτά και έτσι είμαι πιο ελεύθερη..όταν η Μόνικα εμφανίζεται φοράει ένα μάυρο φόρεμα που ίσα καλύπτει το εσώρουχο της..και είναι ανοιχτό στο ντεκολτέ λωστε να κάνει εμφανείς την λευκή δαντέλα απο το σουτιέν της..φοράει λευκές γόβες και βάζει μια στροση eyliner, μάσκρα και lipgloss όπως ακριβώς και εγώ..το κατάμαυρο μαλλί της ισιωμένο πέφτει στους ώμους της και δίχνει πραγματικά υπέροχη..μου ρίχνει μια ματιά και ξινίζει.."μμ γιατί πάλι αθλητικά??"
"Εμμ δεν ξέρω απλά με βολεύουν.."
"Λοιπόν αφού δεν θές να φορέσεις φόρεμα τουλάχιστον φόρα γόβες κάνε μου τη χάρηη.."πεταρίζει την βλεφαρίδες της και δεν μπορώ να πώ όχι..
"Εμμ εντάξει.."της λέω και χοροπηδάει..αλλάζει την μπλούζα μου σε ένα μαύρο κορμάκι και απο πάνω φοράω το λευκό μου στενό τζίν που είχα απο την αρχή, έπειτα μου δίνει ένα ζευγάρι μαύρες γόβες και τις
φοράω..είναι πραγματικά πανύψηλες και με δυσκολία της περπάτάω..η Μόνικα μου δίνει ένα χαμόγελο και καυχιέται για το αποτέλεσμα..ανοίγει τον καθρέφτη που έχει στη ντουλάπα και έιμαι εντυπωσιασμένη..έτοιμες..μου κλείνει το ματι αφού με ψεκάζει με κολωνία πρίν φύγουμε..κατεβαίνουμε κάτω όπου μας περιμένει ο Michael. Μπαίνουμε στο αμάξι και μου ρίχνει μια ματιά.."Λίζ δίχνεις διαφορετική..και τόσο σέξυ.."κοκκινίζω.."εμμ ευχαριστώ."η Μόνικα γυρνάει και με κοιτάει με ένα έκανα-φοβερή-δουλειά ύφος και της χαμογελώ.."που είναι τα παιδιά?"καταφέρνω να πώ.."είναι ήδη στο σπίτι.."μου απαντά ο Michael και είμαι ευγνόμων που δεν το σχολίασε..όταν φτάνουμε το σπίτ είμαι γεμάτο κόσμο..κατεβαίνουμε απο το αμάξι και προχωράμε μέσα..τα παιδιά κάθονται στο σαλόνι.Νομίζω πως όλα τα βλέμματα είναι πάνω μου και νιώθω άβολα..όταν φτάνουμε στο καναπέ αντικρίζω αυτό το αντιπαθητικό κορίτσι που είχα γνωρίσει στο club νομίζω τζένη την έλεγαν, να φιλιέτε με τον Luke αρχίζω και χλομιαζω.."Λίζ..αν δεν φύγεις σύντομα θα σου επιτεθώ"μου λέει ο Cal με ένα παιχνιδιάρικο χαμόγελο, και όταν ο Luke ακούει το όνομά μου γυρνάει.όταν με αντικρίζει σκανάρει το σώμα μου αλλα δεν δείνω σημασία..
"Μπαα ξεψάρωσε η μικρή?"λέει η τζένη και όλη κοιτούν στο ίδιο σημείο με εκείνη..νομίζω χαμηλά στο τζίν? Όταν σκύβω το κεφάλι μου να κοιτάξω βλέπω πως το τζίν μου έχει κατεύει αρκετά χαμηλά με αποτέλεσμα το κορμάκι να είναι σχεδόν όλο εμφανές..όλοι κοιτάνε εκεί και εγώ αμέσως ανεβάζω το τζίν για να το ξανακαλύψω..η Μόνικα με τραβάει να κάτσω δίπλα της και έτσι φεύγω απο την δύσκολη θέση ο Ashton μου προσφέρει ένα ποτό και ενώ δεν έπρεπε να το δεχτώ το πήρα..πείνω το ένα ποτήρι και μου το ξαναγεμίζει..το δεύτερο έφερε το τρείτο και εγώ έχω αρχίσει να ζαλίζομαι.."λοιπόν παιδιά παίζουμε θάρρος ή αλήθεια? "Λέει ένα παιδί που ούτε το ξέρω..όλοι συμφωνούν αλλα εγώ όχι..τότε ακούω την τζένη να λέει "μα φυσικά!!" Έχω αρχίσει και τα πέρνω και το ποτό δεν βοηθάει και πολύ.."μάλλον όχι θα παίξω..!"λέω και την κοιτάω, εκείνη γελάει και ο Luke με κοιτάει καλά-καλά..έχει καταλάβει σίγουρα ότι έχω νευριάσει μαζί του αλλα πάιζει τώρα μαζί μου.."λοιπόν Θάρρος ή αλήθεια Luke?"λέει η τζένη και εκείνος στριφογυρίζει τα μάτια του.."θάρρος φυσικά.."λέει και εκείνη του ρίχνει ένα χαμόγελο.."έχεις το θάρρος να με φιλήσεις? ?"λέει και μου κόβεται η ανάσα..πρέπει να ακούστηκε γιατί όλοι έστρεψαν το βλέμμα τους σε εμένα.. η τσούλα με κοιτάει με ένα ειρωνικό χαμόγελο,εκείνος στριφογυρίζει τα μάτια του σήμερα για χιλιοστή φορά και την αρπάζει..όλοι είναι συγκεντρομένη στο φιλή τους ενώ εκείνη ως τσούλα με το τ κεφάλαιο σκαρφαλώνει πάνω του και αρχίζει να κουνιέται.."οοοουυυ είπαμε.."λέει o Ashton ενώ την τραβάει..ο Luke και η τζένη με κοιτούν με ειρώνικό βλέμμα και εγώ στρέφω την προσοχή μου αλλού.."λοιπόν..Μόνικα θάρρος ή αλήθεια? Ρωτάει ο Luke την Μόνικα και εκείνη απαντά"θάρρος"
"Έχεις το θάρρος να βγάλεις το εσωρουψό σου και να μου το δώσεις για τον επόμενο γύρό?"εγώ σοκαρίζομαι και εκείνη με κοιτάει σαν να θέλει να πάρει την άδεια μου..κοιτώ σαν να της λέω 'ότι θές' και εκείνη βγάζει το απο κάτω και του το δίνει..κανείς δεν είδε τίποτα αλλα είναι υπερβολικό..η Μόνικα με κοιτάει και ξέρω οτι κάτι έχει στο σατανικό μυαλό της.."Λίζ θάρρος ή αλήθεια?"με ρωτάει..
"Αλήθεια"απαντάω και όλοι γελούν.."μα φυσικά!! Τι αλλο??"λέει ο Luke και αλλάζω.."μμ θάρρος!" λέω τελικά και όλοι μένουν έκπληκτοι.."έχεις το θάρρος να φιλήσεις τον Michael? "Κοιτάω προς τον Luke και έπειτα σηκόνωμαστε όρθιοι.αρπάζω τον Michael και τον φιλάω..δεν είμαι ομως το ίδιο..είναι πιο οίκιο το φιλί του πιο ζεστό..όχι καυτό και σέξυ όπως του Luke..μετά απο λίγο το χέρι μου κατεβαίνει και μπαίνει κάτω απο την μπλούζα του και εκείνος με χουφτώνει απο πίσω..ενώ συνεχίζουμε πετάγεται ο Luke "εντάξει, φτάνει καταλάβαμε οτι μπορείτε.."λέει εκνευρισμένος και νιώθω υπερίφανη..η βότκα κάνει δουλειά..βάζω αλλο ένα ποτήρι και το κατεβάζω αμέσως.."φτάνει γαμώτο δεν έχεις μάθει εσύ σε αυτά.."λέει ο Luke και αρπάζει το μπουκάλι πλέον που κρατάω.."τι σε νοιάζει εσένα τι κάνω?!"το ρωτάω
"Να πάρει..δεν με νοιάζει! Αλλα.."
"Αλλα τι??"ρωτάει η τζένη και έπειτα συμπληρώνει.."δεν είναι μωρό για να την κυνηγάς άστην.."λέει ειρωνικά..ξέρω οτι το λέει μόνο και μόνο για να μην ενδιαφέρεται ο Luke για εμένα.."πάμε πάνω.."τον ακούω να λέει και γυρνάω να τον αντικρίσω..σε εμένα μιλάει?
"Όχι δεν πάω πουθενά..θα κάτσω εδώ με τον Michael..!"του λέω..δεν ξέρω κάν γιατί το είπα αυτό..αλλα πλέον με κοιτάει με ένα παρα πολύ νευριασμένο ύφος..με τραβάει κυριολεκτικά απο τον καναπέ και έπειτα με σηκώνει στο ώμο του σαν τσουβάλι, και εγώ χτυπάω τα πόδια μου και φωνάζω να με αφήσει..

my new lifeWhere stories live. Discover now