part 34

14 2 2
                                    

Μόλις άνοιξε η πόρτα αμέσως πέσαν βροχή οι ερωτήσεις "είσαι καλά;", "τι έγινε; ", "πονάς;" αφού απάντησα βιαστικά σε όλες τις ερωτήσεις η Μόνικα ήρθε και με πήρε αγκαλιά.Μόλις απομακρύνθηκε πήγα και έκατσα προσεκτικά στον καναπέ,ενώ ακολούθησα τις οδηγίες του γιατρού και έβαλα την φαρμακευτική κρέμα στα τραύματα μου.
Μο:Λοιπόν ειναι
κάτι που πρέπει να προσεχείς;;
Εγω:Όλα ειναι εντάξει..χρειάστηκαν κάποια ράμματα,μόνο με το γόνατο μου θα έχω ένα μικρό προβληματάκι γιατί κόπηκε το νεύρο..
Όλοι ανατρίχιασαν και κάναν μια περίεργη φάτσα..ο Luke καθόταν απέναντι μου και με κοιτούσε λυπημένος.Ξαφνικα θυμήθηκα το σκυλί μου
Εγω:Μονικα το σκυλί μου ειναι στο αμάξι ακόμα!
Μο:Αχ ναι ρεε..το ξέχασα το καημένο με τόσα που έγιναν!
Cal:καλα ρε δεν μου είπες ότι έχετε φέρει το σκυλί και ότι τόση ώρα ειναι στο αμάξι;!
Ρώτησε νευριασμένος την Μονικα ενώ εκείνη απολογήθηκε λέγοντας ότι ανυσηχουσε  για εμένα..
Αμέσως ο Cal πήρε τα κλειδιά και πήγε και έφερε τον Luke μέσα..
Τον έβγαλε από το κλουβάκι του και εκείνος έτρεξε αμσως σε εμένα..
Εγω:Αγάπη μου!
Φώναξα και τον πήρα αγκαλιά
Εκείνος άρχισε να με γλύφει και όλοι γελούσαν εκτός από τον Luke
Cal:Εει ο μικρούλης ειναι πολυ καλύτερα..
Εγω:Ναι και χαίρομαι τόσο πολυ!μηπως έχεις γιαούρτι;
Cal: Εμμ νομίζω πως ναι..φέρε μου εδω τον μικρό
Ήρθε και πήρε αγκαλιά τον Luke και πήγε στην κουζίνα..
Του Cal στο θέμα των σκυλιών του έχω τυφλή εμπιστοσύνη..ξέρει τι πρέπει να κάνει..
Τα παιδιά καθήσαν στον καναπέ και μιλουσαν για μια συναυλία όπου θα γίνει την άλλη βδομάδα..ώπα..την άλλη βδομάδα;;
Εγω:Την άλλη βδομάδα έχετε συναυλία;
Ash:Ναι δεν το ήξερες;;
Εγω:Όχι..
Luke:Θα στο έλεγα αλλά ήσουν αρκετά απασχολημένη με το να μου κρατάς μούτρα
Είπε και εγω στριφογυρισα τα μάτια μου.
Σηκώθηκα έπειτα από τον καναπέ και με δυσκολία προχώρησα μέχρι την κουζίνα..
Luke:Γαμωτο που πας περίμενε να σε βοηθήσω.
Εγω:Μην ξεχνάς ότι εσύ προκάλεσες όλο αυτό το θέμα μην το παίζεις πληγωμένος τώρα!
Εκείνος αναστέναξε ενώ γύρισε νευριασμένα ή κάπως λυπημένα θα έλεγα στον καναπέ.Για μια στιγμή ένιωσα λίγο τύψεις για την συμπεριφορά μου αλλα δεν ξεχνάω όλο αυτό το πρόβλημα που προκάλεσε εκείνος.
Εκεί ήταν ο Cal με τον Luke και έπαιζαν
Εγω:Χευ
Cal:Γειαα,ο μικρός έχει πολυ πλάκα..
Εγω:Χαχα ναιι
Έκατσα στην καρέκλα και αμέσως ο μικρούλης μου βρεθηκε στην αγκαλιά μου!
Ειναι πολυ καλύτερα και είμαι ευγνώμων για'υτο..Αμέσως άρχισα να του λέω γλυκόλογα και να γελάω μαζί με τον Cal από την αστεία συμπεριφορά του.
Αφού του έδωσα λίγο νερό,τον έβαλα πίσω στο κλουβί του ενώ του τοποθέτησα πάλι τον ορό όπως μου έδειξε ο πατέρας μου.Ύστερα πήγα στο σαλόνι και παρακολουθούσα τον Luke που χαμογελαγε μαζί με τα παιδιά στην κάμερα για το βίντεο που έβγαζαν για να ανεβάσουν στις σελίδες τους.Φαινεται τόσο χαρούμενος στο βίντεο αλλα στην πραγματικότητα ειναι κομμάτια.Τωρα καταλαβαίνω πως και οι διάσημοι έχουν προβλήματα αλλα τις περισσότερες φορές υποκρίνονται..Μπήκα διακριτικά στη σελίδα τους και είδα το βίντεο..ξέχασα εντελώς να χαμηλωσω την φωνή του κινητού μου με αποτέλεσμα το γέλιο του Luke να ακουστεί από αυτό.Ολα τα βλέμματα στράφηκαν σε εμένα και πραγματικά ήθελα να ανοίξει η Γη να με καταπιεί.
Luke:Ήθελες να δεις κάτι και σε διακόψαμε;
Είπε με κάπως ειρωνικό ύφος.
Δεν μπορώ να πιστέψω το γεγονός ότι πριν από λίγες μέρες είμασταν τόσο ευτυχισμένοι μαζί και τώρα γυρνάει στον παλιό εαυτό του που τόσο μισώ.
Εγω:Εμμ όχι απλά ήθελα..να..να δω πως βγήκε το βίντεο σας..
Είπα ενώ ο Luke σήκωσε το φρύδι του.
Η Μονικα με τα παιδιά χαζογελουσαν.Ο Calum αφου μας ειπε καληνύχτα έφυγε για το δωμάτιο του,εγω είχα γίνει κατακόκκινη από τα νεύρα μου.Ή άπο την ζήλεια σου,προσθέτει η συνείδηση μου.
Αναστενάζοντας γύρισα στην οθόνη του κινητού μου και παρατήρησα ότι μέσα σε δέκα περίπου λεπτά είχαν 500 σχόλια!οι περισσότερες κοπέλες σχολίαζαν για τον Luke για το ποσό γλυκούλης δείχνει και...Αχ θα σπάσω το κινητό μου.Ηταν κακή ιδέα τελικά.Στριφογυριζω  τα μάτια μου ενώ ανεβαίνω τις σκάλες βιαστικά.Η Μόνικα ευτυχώς ήταν απασχολημένη με τον Micheal και είμαι ευγνώμων για'υτο αφού θέλω να μείνω λίγο μόνη μου.Αφου πήρα τον μικρό μαζί μου αποφάσισα να  πάω σε ένα ξενονα που μου είχε δείξει κάποτε ο Luke.Χτυπησα πρώτα την πόρτα και αφού δεν πήρα απάντηση μπήκα μέσα.Αφου κλείδωσα έβγαλα τον Luke και ξάπλωσα μαζί του στο κρεβάτι, εκείνος κουνώντας την ουρίτσα του μπήκε κάτω από τα σκεπάσματα.Ύστερα από μερικά λεπτά χωρίς να το καταλάβω ήδη κοιμόμουν.
Like&Comment if u want next part 😁💖

my new lifeWhere stories live. Discover now