Part 36

9 1 1
                                    

Luke:Λοιπόν..
Πέρνει μια βαθιά ανάσα και συνεχίζει.
"Ξέρω πολύ καλά,που να πάρει το ξέρεις και εσύ αλλα δεν το παραδέχεσαι..οτι κανείς από τους δυό μας δεν μπορεί να ζήσει μακριά από τον άλλον.Θα κάνουμε πολύ καιρό να προχωρήσουμε σε νέα σχέση,δεν ξέρω καν αν θα το καταφέρουμε.Τουλάχιστον εγώ.Ήμουν και είμαι κομμάτια όλο αυτό το καιρό μακρυά σου και ξέρουμε και οι δύο πως και'σύ το ίδιο.Ήμουν σπίτι πριν έρθω αλλα το μυαλό μου δεν μπορούσε να φύγει από εσένα.Ηταν και ηλίθια η Τζενη και σκέφτηκα πως θα σε ενοχλούσε το γεγονός οτι θα ήμουν μαζί της και εσυ όχι,όποτε ήρθα εδω γιατί θέλω να ξέρεις οτι η αγάπη μου για εσένα ειναι πραγματική και τίποτα δεν θα με εμποδίσει σε αυτό.
Πέρνει μια βαθιά ανάσα και έπειτα κοιτάει ποιο βαθιά μέσα στα μάτια μου,πριν συνεχισει.
Εμείς οι δυο έχουμε μια χημεία την οποία ούτε εσυ ούτε εγω θα μπορέσω να ξαναδημιουργήσω με καμία και εσυ  με κανεναν.Ο τρόπος που η καρδιά μου χτυπάει δυνατά όταν εισαι κοντά μου ή ο αναθεματισμένος τρόπος που το στομάχι μου γεμίζει με ηλίθιες πεταλούδες όταν σε φιλάω.Ακομα και ο τρόπος που ανάβει η φωτιά μέσα μου όταν σε αγγίζω ή όταν με αγγίζεις εσυ.Ποτε μα ποτέ δεν θα βρεθεί αυτή η χημεία σαν και εμάς με κανεναν άλλο.Και ξερω πως και εσυ το ίδιο νιώθεις για εμένα.Βλεπω πως μου ρίχνεις κλέφτες ματιές στο μάθημα,πως  προσπαθείς να δεις βιντεάκια μου για να σου Καλυψώ το κενό που υπάρχει μέσα σου.Τα καταλαβαίνω όλα.Για'υτο και ήρθα εδω σήμερα για να δώσουμε μια ευκαιρία στην σχέση μας.Επίσης θέλω να ερθεις μαζί μου στην συναυλία..αν δεν έρθεις δεν θα πάω ούτε και εγώ και τα παιδιά θα απογοητευτούν..δεν θέλω να νομίζεις βέβαια ουι χρησιμοποιώ τα παιδιά εναντίον σου για να ερθεις μαζί η για να τα ξαναβρούμε,απλά εγω θα είμαι κομμάτια και δεν θα μπορώ να τραγουδήσω.Ειναι η Τρίτη μας συναυλία και ειναι πολυ σημαντική για την καριέρα μας αλλα πιο σημαντική από αυτή για εμένα εισαι εσυ.Οποτε αν δεν ερθεις δεν θα καταφέρω να πάω.
Ριχνει το βλέμμα του ξανά στα μάτια μου και ο κόμπος που έχει δημιουργηθεί στο λαιμό μου δεν μου επιτρέπει να κρατήσω τα δάκρυα μου.Ξερω πως δεν είναι  καλός στο να εκφράζει τα συναισθήματα του αλλα αυτό που άκουσα τώρα ποτέ δεν το περίμενα από τον Luke.Ειναι ένα τεράστιο βήμα για εκείνον.Φυσικα και για εμένα γιατί τώρα κατάλαβα οτι μπορεί να μην διαχειρίζεται τα πράγματα με τον σωστό τροπο η όπως πρέπει αλλα αυτό που ξερω ειναι οτι με αγαπάει πραγματικά.Αυτο κατάλαβα μόλις τώρα και είμαι διατεθειμένη να του δώσω αυτή την ευκαιρία.Γιατι έχει δίκιο.Δεν μπορώ να ζήσω μακρυά του.Τρεχω κατευθείαν στην αγκαλιά του κλαίγοντας.Το οικείο άρωμα του μου εισέρχεται και νιώθω λες και ξανά ζω.Εκεινος με καλοσωριζει ανοίγοντας τα χέρια του και για μερικά λεπτά καθόμαστε έτσι χωρίς να κάνουμε απολύτως τίποτα.
Luke:Πίστεψε με δεν θα το μετανιώσεις.
Μου λεει και έπειτα κλείνω τα μάτια μου.Αυτο θέλω να πιστεύω,πως δεν θα το μετανιώσω.
Ξαφνικά νιώθω το χέρι του να ακουμπάει το πρόσωπο και να το σηκώνει προς το μέρος του.Τα υπέροχα μάτια του συναντιούνται με τα δικά μου και επειτα με πλησιάζει αργά.Με φιλάει απαλά αλλα σύγχρονος με πάθος.Τα χέρια του έρχονται και αγκαλιαζουν το πρόσωπο μου,έπειτα βρίσκονται στην μέση μου και με σηκώνει,εγω τυλίγω τα πόδια μου γύρω  του και εκείνος μας ακουμπάει απαλά στο κρεβάτι.Βγαζουμε και οι δυο τα ρούχα μας ενώ εκείνος εξετάζει το σώμα μου από πάνω μέχρι κάτω.Μολις φτάνει στο σημείο του γονατού μου με κοιτάει εξεταστικά στο πρόσωπο.
Luke:Εμμ εισαι σίγουρη οτι μπορείς να..ξέρεις..
Μου λεει και νιώθω να κοκκινιζω.
Εγω:Εμμ ναι.
Του λέω και χαμηλώνω το βλέμμα μου από ντροπή.
Luke:χαίρομαι τότε.Μου λεει ενώ μου ρίχνει ένα πονηρό χαμόγελο.
Εγω στρυφογυριζω τα μάτια μου χαμογελώντας ενώ εκείνος συνεχίζει.
Luke:Μου έλειψες τοσο πολυ.Μου λεει ενώ επειτα βγάζει ένα προφυλακτικό και το φοράει.Ο δείκτης  του τρέχει από τον λαιμό μου μέχρι πάνω από το σημείο μου.Ανατριχιάζω.
Το καταλαβαίνει αμέσως και γελάει λιγο υπερήφανος για τον εαυτό του.Αμεσως βρίσκεται από πάνω μου και με φιλάει παθιασμένα.Το χέρι του κατεβαίνει απαλά πάνω από το σημείο μου και επειτα τρίβει την κλειτορίδα μου.Έπειτα εισέρχεται απότομα μέσα μου.Βγαζω μια κραυγή ευχαρίστησης ενώ εκείνος συνεχίζει πιο γρήγορα.Εγώ ανήκανη να ελέγξω την ανάσα μου σπρώχνω ενάντια σε εκείνον.Συνεχιζει και με φιλάει στο λαιμό.
"Είσαι πάντα τόσο υγρή για εμένα"
Μου λεει και νιώθω να καταρρέω.Λατρευω να μου λεει βρώμικα πράγματα αν και δεν του το έχω πει ποτέ.Βγαινει από μέσα μου ενώ μου ανοίγει τα πόδια.Βαζει το κεφάλι του ανάμεσα μου και φέρνει τα χείλη του στο σημείο μου,επειτα αρχίζει και ρουφάει πριν εισχωρήσει την γλώσσα του μέσα μου.Αναστεναζω βαριά ενώ εκείνος προσπαθεί να με κρατήσει σταθερή,κουνάει πιο γρήγορα την γλωσσα του και την εισχορει  ακόμα πιο βαθιά,επειτα βάζει και ένα δάχτυλο και το κουνάει ταυτόχρονα με την γλώσσα  του.Ο συνδιασμος ειναι απλά τέλειος αφου δεν μπορώ να βρω την ανάσα μου.Σηκώνεται όρθιος και με κοιτάει για λιγο και μου ρίχνει ένα πονηρό χαμόγελο ενώ επειτα τρίβει το όργανο του στην κλειτορίδα μου.Συνεχιζω να αναστενάζω ενώ μια κραυγή μου φεύγει όταν εισέρχεται μέσα μου.Συνεχιζει αργά ενώ με φιλάει παθιασμένα.Τον φιλάω στον λαιμό ενώ ταυτόχρονα τον γρατζουναω στην πλάτη.Εκεινος αναστενάζει βαριά και συνεχίζει πιο γρήγορα.Του τραβάω λιγο τα μαλλιά και επειτα τον ακούω να βρίζει κάτω από την ανάσα  του.Μετα από λιγο τελειώνουμε και οι δύο και εκείνος ξαπλώνει δίπλα μου ενώ περιμένουμε να βρούμε τις ανάσες μας,πριν μιλήσουμε.
"Σαγαπάω"
Μου λεει και εγω κλείνω τα μάτια μου σαν να με χτυπάει στην καρδιά αυτή η λέξη.
Άναστεναξω πριν του απαντήσω.Σηκόνωμαι και τον κοιταω στα μάτια. "Ελπίζω" του λέω και επειτα ξαπλώνω στην αγκαλιά του ενώ μας πέρνει και τους δύο ο ύπνος.

Έγιναν πολλές ανατροπές σε αυτό το παρτ😉Ελπιζω να σας άρεσε.Συγνωμη που δεν ανέβασα νωρίς όπως σας υποσχέθηκα αλλα είμαι από μβ και μου είχαν τελείωσει.
Like&Comment if u want next part💘

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 04, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

my new lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora