Part 25

13 4 0
                                    

Μπαίνουμε στο σπίτι και όλοι Κάθονται στο σαλόνι,τρέχω αμέσως στα παιδιά και τα αγκαλιάζω..όλοι ξέρουμε οτι έχω λίγο παραπάνω αδυναμία στον Ashton οπότε ξεκινάω απο αυτόν...
Cal:Πώς και απο'δώ Λίζ?
Εγώ:Είπα να έρθω να σας δώ λίγο.
Cal:Άστα'υτά πές οτι ο κοιτώνας σου δεν έχει καλή μόνωση και ήρθες εδώ..
Η αλήθεια είναι οτι έμεινα λίγο κόκαλο αλλα το ξεπέρασα το σοκ..
Εγώ:χαχα ρε Cal το μυαλό σου μια ζωή εκεί είναι!
Cal:Ναι εγώ φταίω μωρέ? Εσείς το κάνετε Διαφήμιση!
Μο:Αυτό θα έλεγα και εγώ τώρα..Luke γιατί βολτάρεις τις ζαρτιέρες μου?
Γυρνάω πίσω και βλέπω έναν Luke να κρατάει τις ζαρτιέρες της Μόνικας..Αμέσως γουρλώνω τα μάτια και ως γνωστό όλοι γελάνε..ο Luke απαθέστατα σηκώνει τους ώμους απολογωντας τον εαυτό του.
Luke:Μην με κοιτάς έτσι Λίζ..κατά πρώτον δεν τις έπερνες εσύ, και καταδεύτερον δεν ήξερα οτι θα καθόντουσαν στο σαλόνι..
Εγώ:φέρτες εδώ γαμώτο και θα τα πούμε πάνω!
Του λέω αρκετα ψιθυριστά ωστε να μην ακούστεί, αλλα μέσα στην σύγχυση μου δεν το κατάφερα με αποτέλεσμα ολοι να ξαναγελούν..και εγώ αν ήμουν στην θέση τους θα γελούσα αλλα όταν είμαι εγώ η αιτία δεν μου πολυ φαίνεται αστείο..
Αφού πήρα τα εσώρουχα τα έβαλα στην τσάντα και κάθισα πάνω στα πόδια του Luke,αφού δεν είχε άλλες θέσεις..γαμώτο είναι και άλλα παιδιά που δεν ξέρω καν και γελάγαν και αυτά..Ωραία εντύπωση θα εχουν για μ'ενα τώρα..
Μο:Βλέπω Λίζ κάναν καλή δουλειά τα εσώρουχά μου εε?
Εγώ:χα..ναι
Luke:Μωρό μου μόνο αυτό έχεις να πείς?
Εγώ:Luke μωρό μου τι θές να πώ μέσ' τα παιδιά?
Είπα αρκετά ψιθυριστά..
Luke:Γιατί ντρέπεσαι να πείς πόσο καλά πηδάω?
Είπε εξίσσου ψιθυριστά.
Εγώ:LUKEE!
Τζένη:Είμαστε και εμείς εδώ Hemmings!
Τώρα την είδα αυτή τη τσούλα..όχι που δεν θα σχολίαζε..
Luke:Γεια
Της είπε κάπως ειρωνικά και είμαι ευγνώμων για'υτό..
Τζένη:Φαίνεται πως η μικρή σου σε ικανοποιήσε σε όλα τα επίπεδα για να μην γυρίσεις σε μ'ένα..αλλα κάποια στιγμή θα βαρεθείς το μικρό αφελές κορίτσι σου και θα γυρίσεις Hemmings!
Luke:Σκάσε!
Πραγματικά είμαι έτοιμη να της επιτεθώ, αλλα κρατιέμαι..
Τζένη:Καλά καλά μια πλάκα έκανα!...
Luke:Αυτες οι πλάκες λοιπόν δεν περνάνε εδώ εντάξει?
Τζένη:εντάξει μην δαγκώνεις!φαίνεται πηδάει καλά η μικρή.
Μο:Τζένη κόψε την πλάκα τώρα..
Τζένη:καλά μωρέ..
Cal:Λοιπόν Λίζ είδες τελικά δεν είμαι τόσο ανώμαλος απο μόνος μου..
Εγώ:Cal ξέρεις πόσο σε αγαπάω, αλλα μου φαίνεται οτι λειτουργείς με χρονοκαθυστεριση αυτό το θέμα το έχουμε περάσει εδώ και 20 λεπτά..
Ο Cal έκανε μια λυπημένη φάτσα και αφού όλοι γελούν μαζί του..γέλασα και εγώ λίγο αλλα μετά σηκώθηκα έκατσα στα πόδια του και τον πήρα μια σφιχτή αγκαλιά..ο Luke άρχισε να αγριεύει οπότε γύρισα σε αυτόν πάλι..η ώρα πέρασε γρήγορα μιλώντας και πλέον έχει πάει 12..τα αγόρια είπαν να κάτσουν κάτω να οργανώσουν λίγο την συναυλία τους ενώ εγώ με την Μόνικα πήγαμε πάνω να "ξεπετάξουμε" τα μαθήματα..
[...]
Την άλλη μέρα το πρωί με ξύπνησε ο Luke αφού ξεχασα να βάλω ξυπνητήρι.. σηκώθηκα και είδα οτι είμαι μόνο με τα εσώρουχα..τρόμαξα λίγο αλλα γρήγορα οι απορίες μου απαντήθηκαν
Luke:Στα έβγαλα εγώ δεν φαινόντουσαν και πολύ άνετα..
Εγώ:αα ευχαριστώ..καλημέρα
Luke:καλημέρα..
Εγώ:λοιπόν θα κατέβεις κάτω μαζί μου?
Luke:Ναι..πάμε
Είπε με τη βραχνή φωνή που λατρεύω, όταν ξυπνάει
Εγώ:λοιπόν θα μπώ εγώ πρώτη γιατί μετά έχω να ισιώσω το μαλλί μου..
Luke:Ναι και εγώ έχω πράγματα να κάνω οπότε θα μπούμε μαζί να τελειώνουμε..
Εγώ:Όχι Luke..Έχουμε χάσει ήδη πολύ ώρα με το να συζητάμε τέλος θα μπώ πρώτη..
Πήγα να τον σπρώξω έξω απο το μπάνιο, μα ποιον κοροιδεύω φυσικά και δεν βγήκε..αντίθετα κατεβάζει το παντελόνι με το μποξεράκι και έπειτα βαζει την μπλούζα..τι κάνει?
Τώρα μάλιστα! Μπήκε μέσα ΠΡΏΤΟΣ..
Luke:Τι κρίμα Λιζάκι είμαι εδώ κάτω απο το ζεστό νερό και εσύ περιμένεις σαν χαζή..
Με τον ξεροκεφαλο Luke θα χάσω τα μαθήματα!
Luke:Έλα τώρα ένα μπάνιο είναι.
Προφανώς ηττημένη κατεβάζω διστακτικά τα εσώρουχά μου και με την βοήθεια του Luke μπαίνω μέσα..ο Luke με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο και έπειτα τραβάει τα χέρια απο το σώμα μου
Luke:Υπάρχει Κάποιος λόγος για τον οποίο με ντρέπεσαι? Σε έχω δεί ήδη πολλές φορές γυμνή το ίδιο και εσύ
Μου λέει και με κοιτάζει με ένα πονηρό χαμόγελο που όλο και μεγαλώνει..
Εγώ γυρνάω απο την άλλη ωστε να βλέπει την πλάτη μου και πέρνω το τηλέφονο του ντούζ για να πλυθώ, πέρνω το αφρόλουτρο και βάζω λίγο πάνω στο σφουγγάρι και αρχίζω να κάνω ελαφρύ μασάζ.Ξαφνικά νιώθω τα χέρια του Luke να τυλίγονται γύρω απο το στομάχι καθώς με κολλάει πάνω του..τα πόδια μου αρχίζουν να τρέμουν ο θεε μου επίτηδες το κάνει? Μα τι λέω? φυσικά.
Εγώ:Lukee σταμάτα.
Luke:Γιατί μωρό μου δεν σου αρέσει?
Τώρα πρέπει να αντισταθώ στα αισθησιακά λόγια του πρίν με "ρίξει" στην παγίδα του.
Τον σπρώχνω μακριά μου και πέρνω το τηλέφονο για να ξεπλυθώ.
Luke:Συμβαίνει κάτι?
Εγώ:Όχι απλά θέλω να πάω στις τάξεις μου.
Luke:Και τι φοβάσαι οτι αν με αφήσεις να σε πηδήξω δεν θα πάς?
Γελάει με αυτό το πονηρό χαμόγελο για εκατοστή φορά απο το πρωί.
Εγώ:LUKEE!
Luke:χαχα
Γελάει πνιχτά.Τι πιο υπέροχο για να ξεκινήσει η μέρα σου?
Σταυρώνω τα χέρια μου για να προσθέσω λίγο δράμα και έπειτα πιάνω το σαμπουάν, και αφού τα ξεπλένω βγαίνω βιαστικά απο το μπάνιο και πιάνω τα ρούχα μου.
Σήμερα δεν έχω πολύ όρεξη για τζίν και αποφάσισα να βάλω ένα μαύρο κολάν με ένα άσπρο κολλητό φανελάκι και τα λευκά Vans μου.Απλή και ωραία.
Στεγνώνω γρήγορα τα μαλλιά μου και τα ισιώνω έπειτα βάζω λίγο make up,lip gloss και λίγο μάσκαρα.Ο Luke ούτε που πρόσεξα οτι όλη την ώρα καθόταν στο καπάκι της τουαλέτας και με παρακολουθούσε.
Εγώ:Είμαι έτοιμη.
Luke:Και εγω πάμε?
Εγώ:Ναι μόνο να πάρω το μπουφάν μου και πάμε.
Τρέχω βιαστικά πάνω στις σκάλες και πέρνω το μπουφάν μου και τη τσάντα μου.Έχω μόλις 20 λεπτά μόλις να αρχήσει το μάθημα και μισώ το γεγονός να αργώ.Κατεβαίνω βιαστικά τις σκάλες και φτιάχνω 2 τοστ το ένα το δείνω στο Luke και πηγαίνουμε στο αυτοκίνητο.

my new lifeWhere stories live. Discover now