part 22

9 4 0
                                    

Το ξυπνητήρι μου χτυπάει στις 7:00 η ώρα και πετάγομαι..ρίχνω μια ματιά έξω απο το μικρό παράθυρο και έχει πολύ συννεφιά σήμερα..αποφασίζω να πάω για ντούζ και τα παιδιά είναι λιγοστά..αφού βάζω το ψηλόμεσό τζίν μου με την μακριμάνικη κοντή μπλούζα μου ανεβαίνω στο δωμάτιο και πήρα μια ζακέτα..η Μόνικα άρχισε να στριφογυρίζει στο κρεβάτι της, ένδειξη οτι ξυπνάει σιγά-σιγά..απορώ πώς και τόσο νωρίς..
Πιάνω την πετσέτα και σκουπίζω καλά τα μαλλιά μου για να στεγνώσουν πιο γρήγορα μιας και αφού κοιμάται η Μόνικα δεν μπορώ να βάλω σεσουάρ..τα τινάζω λίγο και έπειτα τα χτενίζω..
"Καλημερούδια!" Ακούω την οίκεια φωνή της Μόνικας να ηχεί στο δωμάτιο και γυρνάω απότομα
"Καλημέρααα" της φωνάζω και μου χαμογελάει
"Έτοιμή??" Με ρωτάει και την.κοιτώ απορρημένη..
"Αλλαξα τάξη, τώρα θα είμαστε μαζίιι!!"
Μου λέει και δεν μπορώ να συγκρατήσω την χαρά μου!!
Τρέχω κατα κατα πάνω της και την αγκαλιάζω..
"Αχχ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!"
"Τίποτα ούτως ή άλλως και εγώ ήθελα απο την αρχή να είμαστε μαζί!"
Αφού σηκώνεται να ετοιμαστεί και η Μόνικα, επιτέλους βάζω σεσουάρ και στεγνώνω τα μαλλιά μου, έπειτα πέρνω την ισιωτική και τα ισιώνω..η αλλαγή πάνω απο τότε που ήρθα είναι ξεκάθαρη..έχω ανανεωθεί πολύ χάρη στη Μόνικα.όταν τελειώνω με το ίσιωμα βάζω λίγο μάσκαρα και άρωμα..τέλος φτιάχνω την τσάντα μου και περιμένω την Μόνικα..
Εκείνη πέρνει ένα μαύρο κολάν και μια φούξια κοντή μπλούζα και αφού ισιώνει το μαλλί της βάζει τα ασπρόμαυρα σούπερστάρ της, παίρνει τη τσάντα και ξεκινήσαμε..
Μο:θές να περάσουμε για κανένα καφέ?
Εγώ:ναι αν σου είναι εύκολο..
Μο: -.-" πάμεεεε
Περάσαμε απο την καφετέρια και εκεί συναντήσαμε τα παιδιά μαζί με τον Luke

my new lifeWhere stories live. Discover now