Εγώ:Έτοιμή?
Μο:ναι πάμεε..
Ξεκινήσαμε για τις ταξεις μας, και τώρα δεν βαριέμαι μιας και είναι η Μόνικα μαζί μου..σταματήσαμε για καφέ και έπειτα φύγαμε κατευθείαν για το μάθημα..όταν φτάσαμε όλα τα παιδιά ήταν στις θέσεις τους..η Μόνικα με το που είδε τον Michael πήδηξε στην κυριολεξία πάνω του και άρχισε να τον φιλάει..εγω έκατσα στην γνωστή μου θέση αφού χαιρέτησα τα παιδιά..ο Luke με κοιτάει περίεργα μάλλον επειδή δεν του έδωσα πολύ σημασία..εντάξει τι άλλο μπορώ να κάνω? Είμαστέ ψυχροί μεταξύ μας και το παραδέχομαι δεν μου αρέσει αλλα πφφ δεν ξέρω τι να κάνω μου έστειλε δύο μυνήματα αλλα δεν απάντησα..είμαι πραγματικά χαζή εκείνος προσπαθεί και εγώ τα κάνω χάλια..
"ΛΊΖΖΖ!"με ξύπνησε απο τις σκέψεις μου ο Luke..
Εγώ:ναιι?! του είπα δήθεν εκνευρισμένη..
"Έλα εδώ τώρα!" Μου λέει
Όλη η τάξη μας κοιτάει και δεν αντέχω αλλο ρεζιλίκι! Θεέ μου ακόμα και εδώ το δικό του θέλει να περάσει..σηκώνομαι στριφογυριζοντας τα μάτια μου..κάθομαι δίπλα του και τον κοιτάω εξεταστικά..
"Κάνε γρήγορα για να γυρίσω στην θέση μου πρίν μπει ο καθηγητής"
Πρίν προλάβω να τελειώσω ο καθηγητής μπαίνει μέσα και ο Luke γελάει σαν να μην πω..
Luke:τώρα είτε το θές είτε όχι θα κάτσεις να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.."
Γνέφω απότομα και τον κοιτάω
"Μπορείς να μου πείς τι στο διάολο έχεις και είσαι ψυχρή και απόμακρή?"
"Εγώ δεν έχω τίποτα απλά να..είχαμε τσακωθεί και δεν ξέρω.."
Δεν πρόλαβα να τελειώσω και ο Luke με αρπάζει και με φιλάει..εγώ προσπαθώ να τον απομακρύνω ενώ όλοι φωνάζουν το γνωστό "οοοοοο" παιδιά πανεπιστήμιου σου λέει μετά..
Καθηγητής:αν δεν σας πειράζει θέλουμε να κάνουμε μαθημα..!!
Ο Luke επιτέλους ξεκόλλησε και αφού σηκώθηκε όρθιος ήρθε προς το μέρος μου και με τράβηξε απο το χέρι..χωρίς να προλάβω να πώ τίποτα βγαινω έξω..
Εγώ:μπορείς να μου πείς τι στο διάολο ήταν αυτό?
Εκείνος γελώντας πονηρά μου λέει "σ' αγαπάω και τα κάνω..και να σου πώ και κάτι άλλο? Όποιος είναι ερωτευμένος βλέπει θολά!"
Εγώ συγκινημένη προσπαθώ να κρατηθώ στο ύψος μου..
'Αν με αγαπούσες πραγματικά θα με άφηνες να βελτιώσω τον βαθμό μου που ξέρεις πόσο πολύ σημαντικό είναι για εμένα..'
Έπειτα γυρνάω και αφού χτυπάω την πόρτα, ζητώ συγνώμη για την απρεπές συμπεριφορά μου και του Luke και κάθομαι πίσω στην θέση μου..
Όταν τελειώνει το μάθημα πηγαίνω και ξαναζητώ συγνώμη απο τον καθηγητή..κάπως έτσι πέρασε η υπόλοιπη ώρα και έφτασε το τέλος της ημέρας..γυρίσαμε στους κοιτώνες και παραγγείλαμε με την μόνικα να φάμε..εκείνη έφαγε μεξικάνικο, αλλα εγώ ακόμα δεν κάνει να τρώω τέτοια φαγητά και έτσι παράγγειλα λαζάνια..αφού πήραμε τηλέφονο και κανονίσαμε για το φαγητό μας μιλήσαμε..
Εγώ:λοιπόν με τον Michael ταιριάζεται απίστευτα πολύ!
Μο:ααα ευχαριστώ πολύ..αλλα αυτό θα σε ρώταγα τώρα εσύ με τον Luke γιατί είστε έτσι?
Εγώ:να μωρέ απλά όταν είχα πάει στο σπίτι των παιδιών τσακωθήκαμε και μετά..να με ξέρεις δεν κάνω εύκολα πίσω και εκείνος δεν ήξερε τι είχα με αποτέλεσμα να γίνει όλο αυτο το θέμα..
Μο:πφφ μάλιστα..και εκείνος μετά τι έκανε?
Εγώ:τίποτα..μου έστειλε μυνήματα, στο σχολείο με παρακάλεσε, και τώρα πάλι μυνήματα..
Μο:ξέρεις οτι πάντα σε υποστηρίζω αλλα εδώ θα πάω με τον Luke..δεν ξέρω τι έγινε μεταξύ σας αλλα αφορμές μου φαίνεται οτι ψάχνεις για να τσακώνεστε..
Εγώ:πφφ δεν ξέρω τι κάνω λάθος, αλλα μάλλον έχεις δίκιο..δεν ξέρω γιατί του φέρομαι έτσι..εκείνος προσπαθεί και εγώ...
Απρόσμενα δάκρυα ήρθαν, που μου είναι αδύνατον να τα κρατήσω..
Μο:έλα εδώ βρέ μην κάνεις έτσι..σε παρακαλώ, δεν το είπα για να σε πληγώσω και το ξέρεις..
Εγώ:το ξέρω..κα-κανείς δ-εν φταίει μόνο εγώ!!
Κατάφερα να πώ με το ζόρι, αφού οι λιγμοί μου δεν με άφηναν..
Μο:Δεν φταίς εσύ απλά να..και ο Luke είναι δύσκολο άτομο και ακόμα είναι πολύ δύσκολο να τον διαχειριστείς..με τον καιρό θα ανακαλύψεις τα "κουμπιά" του και θα ξέρεις να ισορροπείς την σχέση σου..
Εγώ:μάλλον έχεις δίκιο, αλλα δεν ξέρω τι να κάνω..
Μο:Θές να τα ξαναβρείτε?
Εγώ:μα φυσικά!
Μο:ωραία τότε απάντησε του στο μύνημα και πές του οτι, πρέπει να ξεκαθαρίσετε κάποια πράγματα..να μιλήσετε τέλος πάντων..
Εγώ:ναι αλλά..
Μο:Δεν έχει αλλα αυτό θα κάνεις!
Εγώ:εντάξει αλλα πρώτα να ηρεμήσω ναι?
Μο:ναιι βρε παιδί μου..λοιπόν τώρα ήρθε η στιγμή να μου πείς κάποια πράγματα που μάλλον ντρέπεσαι και δεν μου έχεις πεί ακόμα.
Εγώ:Δεν νομίζω να σου έχω κρύψει κάτι..
Μο:μμ θα δούμε..
Μου έκλεισε πονηρά το μάτι και συνέχισε..
Μο:λοιπόν..τελικά η πρώτη σου φορά πως σου φάνηκε?
Εγώ:ποιά πρώτη φορά τι μου λές?
Με κοίταξε λίγο περίεργα και πρόσθεσε..
Μο:η πρώτη φορά μωρέ που το έκανες με τον Luke..
Εγώ:Τι λές καλέ? Δεν υπάρχει πρώτη φορά..
Πέρνει μία έκφραση έτσι ---> Ο.ο
Μο:Είστε μαζί σχεδόν 3 μήνες και δεν το έχετε κάνει?
Εγώ:Γιατί θα έπρεπε?
Μο:κοπέλα μου για να έχει κρατηθεί ο Luke 3 μήνες χωρίς σεξ,έχει φάει χοντρή πλάκα μαζί σου..
Εγώ:χαχαχα αλήθεια?
Μο:παιδάκι μου αλήθεια..δεν το περίμενα καθόλουυ..! Έλα τώρα στείλε μύνημα!
Αφού την κοίταξα έπιασα το κινητό μου και το άνοιξα..είχα ήδη 2 μυνήματα πρίν απο μία ώρα..
Μο:σου έστειλε?
Εγώ:Ναι μου έστειλε ένα που λέει "θέλω να μιλήσουμε"και ένα άλλο που λέει "στείλε μου σε παρακαλώ"
Μο:εε ωραία τι περιμένεις στείλ'του να περάσει απο εδώ το απογευμα να μιλήσετε..
Αφού του το έστειλα αμέσως με πήρε τηλέφονο και κανονίσαμε να έρθει κατα της 8 η ώρα να βγούμε..αφού φάγαμε, κοιμηθήκαμε και οι δύο μας..
Το ξυπνητήρι μου χτύπησε στις 5 η ώρα το απόγευμα και αμέσως σηκώθηκα για να διαβάσω..όταν τελείωσα η ώρα ήταν 7 και έπρεπε να αρχίσω να ετοιμάζομαι..
Αφού έκανα ντούζ φόρεσα μια ψηλόμεση απρόμαυρη ριγέ φούστα που έφτανε μέχρι τα μπόυτια μου, μια μάυρη μπλούζα-μπουστάκι και τις μαύρες μου γόβες έπειτα στέγνωσα τα μαλλιά μου, τα ίσιωσα και τέλος έβαλα λίγο make up,eye liner, λίγο μάσκαρα και ένα καινούριο κόκκινο κραγιόν..τέλος ψέκασα στη μπλούζα μου απο το νέο μου άρωμα και κατευθύνθηκα στον καθρέφτη της ντουλάπας..μόλις τον άνοιξα έμεινα να κοιτάζω τον εαυτό μου για κάμποση ώρα..είχα μείνει έκπληκτη απο το αποτέλεσμα, μέχρι που η οίκεια γυναικεία φωνή με "ξύπνησε" απο τις σκέψεις μου...
Μο:Οοοοοοοοουυυυαααααουυυυυυ!!κοριτσάρα μου είσαι ΘΕΆ!!
Εγώ:ααχ με τρόμαξες..σε ευχαριστώ πολύ!
Της έδωσα ένα ζεστό χαμόγελο και μου ανταπέδωσε.
Εγώ:Εσύ τι θα κάνεις?
Μο:μάλλον θα βγώ με τον Michael λέμε να πάμε για καμία ταινία..
Εγώ:αα ωραία..
Μο:ναι..μικρή μου η ώρα είναι 8..
Εγώ:ναι το ξέρω περιμένω τηλέφονο..
Πρίν προλάβω να τελειώσω την πρόταση μου η πόρτα χτύπησε..
Αφού χαιρετησα τη Μόνικα άνοιξα την πόρτα..o Luke φορούσε ένα κόκκινο τζίν με μία μαύρη μπλούζα V και ήταν πραγματικά κούκλος!
Luke:είσαι..κούκλα..
Έμεινε να με κοιτάει για λίγο απο πάνω μέχρι κάτω, μέχρι που "καρφώθηκε" στα μάτια μου..
Εγώ:εμμ..πάμε..
Εκείνος έγνεψε και αφού κλείσαμε την πόρτα πίσω μας κατεβήκαμε κάτω..εκείνος μου άνοιξε την πόρτα και αφού μπήκε και εκείνος μέσα ξεκίνησε..
Κατα την διάρκεια της διαδρομής ήμασταν σιωπηλοί..ήταν λίγο ψυχρό το κλίμα και αυτό ήταν που με βασανιζε περισσότερο..
Luke:Τι έχεις?
Εγώ:Τίποτα..
Luke:Έλα τώρα ρε Λίζ αφού σε ξέρω..
Εγώ:πού θα πάμε?
Αποφάσισα να αλλάξω θέμα αν και δεν είμαι σίγουρη αν θα πιασει..
Luke:θα δείς..
Είπε και στο τέλος άφησε ένα Χαμόγελο..
Εγώ έμεινα να τον κοιτάω για ώρα στο προσωπό του..είναι τόσο υπέροχος!
Luke:επειδή δεν σου μιλάω δεν σημαίνει οτι σεν βλέπω κιόλας..
Εγώ αμέσως ντράπηκα και απομάκρυνα το βλέμμα μου, ενώ ο Luke δεν σταμάταγε να γελάει..είναι ο πιο όμορφος ήχος που έχω ακούσει...έμεινα για ακόμη μια φορά μαγεμένη..
Ξαφνικά στρίψαμε σε ένα στενό και βγήκαμε σε μια παραλία..
"Εδώ είμαστε" λέει, ενώ εγώ έχω αφοσιωθεί στο υπέροχο αυτό τοπίο..
Βγήκα απο τις σκέψεις νου όταν άκουσα την πόρτα μου να ανοίγει..
Βγήκα απο το αμάξι και περίμενα τον Luke εκείνος προχώρησε μπροστά και εγώ ακολουθούσα..μπήκαμε σε ένα υπέροχο γκουρμέ εστιατόριο που οι τοίχοι του ήταν απο γυαλί με αποτελεσμα αυτή η υπέροχη εικόνα της θάλασσας να ξεδιπλώνεται μπροστά μας..καθίσαμε σε ένα τραπέζι κοντά στη τζαμαρία και έπειτα ήρθε ο σερβιτόρος..εγώ παρήγγειλα μία μπριζόλα με σαλάτα και ο Luke το ίδιο..
Luke:Λοιπόν..εσύ τι λές? Δεν πρέπει κάποια στιγμή να μου δώσεις εξηγήσεις? Για πιο λόγο συμπεριφέρεσαι με αυτό το τρόπο?
Εγώ:Λοιπόν κοίτα..δεν ξέρω απλα όταν τσακωθηκαμε σπίτι σου μετά νόμιζα οτι ήσουν νευριασμένος μαζί μου και εγώ..ενταξει γαμώτο είμαι εγωιστρια και δεν ήθελα να είμαι αυτή που θα κάνει το πρώτο βήμα, αν και στεναχωριομουν..
Luke:καταρχήν εγώ όταν τσακωθήκαμε ήρθα και σου ζήτησα συγνώμη και μετά όταν σε έφερα στον κοιτώνα σε ρώτησα αν θές να ανέβω πάνω να τα βγάλουμε μαζί πέρα με τον Ρόμπιν..Δεν νομίζω να καταλαβες οτι ημουν νευριασμένος μια χαρά σου μιλούσα! Ας κρατήσουμε οτι είσαι εγωιστρια..
Εγώ:Το ξέρω γαμώτο..με..με συγχωρεις?
Luke: Είναι δυνατόν να μήν σε συγχωρήσω?
Μου χαμογέλασε πλατιά και του ανταπέδωσα..εκείνη την ώρα ήρθαν τα πιάτα μας και αρχήσαμε να τρώμε..
Luke:λοιπόν είναι και κάτι άλλο που πρέπει να σου πώ..
Εγώ:πές μου..
Αρχίζω και ανησυχώ..
Luke:λοιπόν..θυμάσαι για την συναυλία που σου είχα πεί όταν ήμασταν στο νοσοκομείο?
Εγώ:ναι..
Luke:εε την αναλάβαμε όταν μάθαμε οτι θα έμενες μέσα και απο'τι σχεδιάζουμε με τα παιδιά θα γίνει σχεδόν σε 2 εβδομάδες και μάλλον στην Γερμανία..
Εγώ:Γερμανία?!?
Luke:Ναι..
Εγώ: Και εγ..εμμ άστο τίποτα..ωραία χαίρομαι πολύ για εσάς! Θα είναι μια καλή αρχή για την καριέρα σας..
Είπα προσπαθώντας να χαμογελάσω, αλλα απέτυχα. Εκείνος ξαφνικά χαμογέλασε..που είναι το αστείο? Εδω θα με αφήσει και θα πάει Γερμανία και αυτός γελάει...
Luke:Δεν πιστεύω να νομίζεις οτι θα σε αφήσω εδώ έτσι?
Αμέσως έστρεψα το βλέμμα μου πάνω του..
Εγώ: Εμμ..
Luke:Αμέσως χωρίς ν'ακούσεις παρεξηγείς! Τι είναι αυτό το πράγμα με σ' ένα?
Μου είπε χογελαστά, και εγώ προφανώς ηττημένη ανταπέδωσα..
Luke:Αλλα για'υτό σε αγαπώ για να μου κάνεις τη ζωή δύσκολη..
Του χαμογέλασα για άλλη μια φορά και έπειτα έστρεψα το βλέμμα μου αλλού..αφού φάγαμε και φυσικά τον λογαριασμό τον πλήρωσε ο Luke, πήγαμε βόλτα στη θάλασσα..βγάλαμε τα παπούτσια και περπατήσαμε στην άμμο..
Luke:Η ώρα είναι 11 μήπως θές να πηγαίνουμε?
Εγώ:ναι..
Αφού με έπιασε απο το χέρι πήγαμε στο αμάξι και μου άνοιξε την πόρτα..μπήκα μέσα και έκατσα..
Luke:λοιπόν σήμερα θα κοιμηθείς σπίτι μου..
Εγώ:Όχι τι λές? Δεν γίνετε αύριο έχω σχολείο και δεν έχω τα πράγματα μου..
Luke:Μήν ανυσηχείς είπα στον Michael όταν θα πάει τη Μόνικα στον κοιτώνα να σου φέρει τη τσάντα .
Εγώ:Και πάλι όμως με τι ρούχα θα πάω?
Luke:Το κανόνισα και αυτό είπα στην Μόνικα να σου βάλει ρούχα που ξέρει τι φοράς, την οδοντόβουρτσα, και πιστολάκι εντάξει τώρα?
Εγώ:εμμ ναι δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα..
Luke:χαίρομαι..
Μου χαμογέλασε, ενώ ακούμπισε το χέρι του στο μισόγυμνο μπούτι μου..Αμέσως άρχισε η φλόγα μέσα μου να ανάβει και σκέψεις πλημμύρισαν το μυαλό μου..
Μόλις φτάσαμε ανεβήκαμε στο δωμάτιο.Με το που άνοιξε η πόρτα έμεινα με το στόμα ανοιχτό..το πάτωμα γυρω είχε παντού κεράκια, το ίδιο και στα κομοδίνα και το κρεβάτι ήταν στρομένο με ένα άσπρο σεντόνι, ωπου πάνω του το κάλυπταν χιλιάδες λευκά και κόκκινα ροδοπέταλα..
Εγώ ανίκανη να βγάλω φωνή άρπαξα τον Luke και τον φίλισα σαν να μην υπήρχε αύριο..
Εδώ θα υπάρξει dirty οπότε αν κάποια κοπέλα έχει πρόβλημα με τέτοιου ειδους σκηνές, να προχωρήσει στο επομενο παρτ
Ο Luke με σπρώχνει σιγά μέσα στο δωμάτιο χωρίς το φιλί μας να χάσει επάφη..κλείνει την πόρτα με το πόδι του και την κλειδώνει. ..επειτα με ρίχνει απαλά στο κρεβάτι και ανεβαίνει απο πάνω μου, βάζει το χέρι του μέσα απο το εσώρουχο μου και αρχίζει να κάνει κυκλικές κινήσεις στην ερεθισμένη πλέον περιοχή μου..Εγώ αρχίζω να βογκάω κάτω απο την ανάσα μου και πιστεύω πως ήρθε η στιγμή. Ρίχνω τον Luke απο την κάτω πλευρά και του κατεβάζω το παντελόνι μαζί με το σλίπ, με βοηθάει να το κατεβασω και έπειτα του ξεφεύγει ενα πνιχτό γέλιο..
Luke:ποιος θα περίμενε οτι η ντροπαλή Λίζ θα με πήδαγε..
Εγώ:LUKEEE!!!
Luke:χαχα ενταξει συγνώμη..
Εγώ πλέον ντροπιασμένη Κάθομαι στην άκρη του κρεβατιού και βάζω τα χέρια στο πρόσωπό μου..εκεινη την στιγμή νιώθω την καυτή ανάσα του Luke στο λοβό του αυτιού μου..
Luke:Δεν πιστεύω να νομιζεις οτι ξέμπλεξες τόσο εύκολα..
Χωρίς να προλβω να πώ λέξη με ρίχνει πίσω και μου κατεβάζει τη φούστα, με τραβάει ως την άκρη του κρεβατιού και βάζει το κεφάλι ανάμεσα στα πόδια μου..έχοντας χάσει το ρυθμό της αναπνοής μου πέφτω πίσω ενώ ο Luke συνεχίζει να το κάνει..ανεβαινει μπρος τα πάνω και έπειτα μου βγάζει τη μπλούζα και το σουτιέν..πλέον είμαστε και οι δύο γυμνοί..
Luke:είσαι σίγουρη?
Εγώ:ναι..Luke..μόνο που ξέρεις θα πονέσει?
Luke:όχι μωρο μου μόνο ένα τσιμπιματάκι και τέλος..
Εγώ:πφφ οκ! Ειμαι ετοιμη!
Αφού μου χαμογελάει με τοποθετεί ξαπλωμένη με ανοιχτά τα πόδια και αφού τοποθετεί το προφυλακτικό μπαίνει αργά μέσα μου..η αληθεια είναι οτι πονάει πολύ, αλλα ταυτόχρονα με τρελαίνει!
Luke:μωρό μου είσαι εντάξει?
Εγώ:ααχχ..ν-ναιι..
Πηγαίνει με ένα σταθερό ρυθμό και ξέρω πώς τον βασανίζει..
Πλέον έχω ιδρώσει και ο πόνος ακόμα δεν έχει φύγει..
Με χτυπάει ακριβώς στο σημείο..
Εγώ: αααουυ
Luke: Θές να σταματήσω?
Εγώ:ό-οχι..
Σιγά-σιγά φτάνω στην κορύφωση μου το ίδιο και ο Luke..πέφτει πίσω και εγώ πάνω στο στέρνο του..ενω προσπαθούμε να βρούμε τις ανάσες μας..
Luke:μωρό μου καλύτερο δεν θα μπορούσε να ήταν..
Εγώ:μμμ
Luke:χαχα είμαι καλός το ξέρω..
Εγώ:σσσσςςς
Κάπως έτσι με πήρε ο ύπνος πάνω στο στέρνο του Luke.
Luke:Μωρο μουυ?
Εγώ:μμμμ?
Luke:πρέπει να σηκωθείς μωρό μου..δεν αντέχω άλλο πρέπει να πάω τουαλέτα..
Έκανα μια προσπάθεια μα..μάταια αφού ξαναέπεσα..
Luke:Είσαι καλά?
Εγώ:νομίζω..βασικά πονάω πολύ..είναι κάπως σαν να μου κόβονται τα πόδια όποτε πάω να σηκωθώ..
Luke:μισό λεπτό και έρχομαι..
Γνέφω και κάθομαι ακίνητη στο κραβάτι..Αφού γυρνάει ο Luke απο τη τουαλέτα με βάζει να σηκωθώ..
Εγώ:όχι είμαι εντάξει..έλα να κοιμηθούμε τώρα και βλέπουμε αύριο..
Luke:Όχι μωρό μου τώρα θα σηκωθείς δεν ειναι να τα αφήνουμε αυτά σήκω!!
Πφφφ Θεέ μου ακόμα και σε αυτό το θέμα πιεστικός!
Κάνω μια προσπάθεια μα ο πόνος είναι ανυπόφορος, με αποτέλεσμα να πέσω ευτυχώς στην αγκαλιά του Luke.
Luke:λοιπόν ακου..θα πατήσεις πάνω στα πόδια μου και θα περπατήσουμε μαζί εντάξειι?
Εγώ:βρέ αγάπη μου τι κάνουμε 4 η ώρα τα ξημερώματα?
Luke:Και άλλα πολλά θα ήθελα να κάνουμε αλλα δεν μπορώ..για'υτό το καλό που σου θέλω να περπατήσεις γρήγορα για να μην σε ξεσκίσω..
Μια κοφτή ανάσα μου έφυγε με αποτέλεσμα να το ακούσει ο Luke και να αρχίσει να γελάει χωρίς σταματημό..
Luke:λοιπόν..πάτα στα πόδια μου..
Luke's pov.
Ανεβαίνει αργά στα πόδια μου και μου δίνει τα μικρά της χέρια για ισορροπία..είμαστε και οι δύο γυμνοί και αυτό δεν πολυβοηθαει..αφού κάνουμε μερικά βήματα την κατεβάζω και την βοηθάω να περπατησει..
Λίζ:Luke πονάω καλύτερα να ξαπλώσω..
Εγώ:εντάξει..εντάξει αλλα θα πάς περπατώντας..
Λίζ:πφφφ..
Μου αρέσει όταν την πειράζω έτσι..πραγματικά είναι όλη μου η ζωή..η αρχή και το τέλος μου..ανακαλυψε μια πλευρα που δεν ήξερα οτι είχα..ή μάλλον μου την δημιούργησε εκείνη και αυτή η πλευρά είναι για εκείνη..γιατί το αξίζει..αφού την έβαλα να ξαπλώσει την σκέπασα και ξαπλωσα δίπλα της..έπειτα την πήρα αγκαλιά και χωρίς να το καταλάβω στον υπνο μου έβλεπα τον άγγελό μου..την Λίζ..
VOCÊ ESTÁ LENDO
my new life
FanficΗ Λίζ, ένα σεμνό κορίτσι ακολουθεί το όνειρο της ζωής της και πάει στο κολέγιο.Εκεί θα γνωρίσει το άλλο της μισό και μέσα απο διάφορες δυσκολίες θα ξεκινήσει η νέα της ζωή.