part 14

7 4 0
                                    

Liza's pov
Καθώς βγαίνω απο την τάξη και περπατώ μπρος τον κοιτώνα μου, ακούω βήματα ακριβώς απο πίσω μου..γυρνάω για να δώ τον Luke να με έχει πάρει απο πίσω και να με κοιτάει με ένα αμυδρό βλέμμα.."θές κάτι?"τον ρωτάω και γελάει.."όχι Λιζάκι.."λέει και ακόμα μου την δίνει στα νεύρα..τον αγριοκοιτάζω και γελάει ακόμα περισσότερο.."πιο είναι το πρόβλημά σου μου λές?"τον ρωτάω με μια δολοφονική ματιά.."εσύ.."απαντάει και δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι καλό ή κακό..αποφασίζω να μην απαντήσω και προχωράω προς το δωμάτιο μου..μπαίνω μέσα και μπαίνει και εκείνος.."δεν θυμάμαι να σου είπα να μπείς.."
"Εμμ δεν θυμάμαι να σε ρώτησα.."μου την δίνει να πάρει.Λίζ συγκρατήσου..συγκρατήσου..συνεχίζει να γελάει και υπάρχουν δύο λύσεις..ή τον βγάζω έξω..ή τον σκοτώνω με τα ίδια μου τα χέρια..θα επιλέξω λύση νούμερο ένα, και πάνω που πάω να τον σπρώξω μπρος τα έξω μου πιάνει τους καρπούς και με τραβάει στην αγκαλιά του..οι παλμοί μοι ήδη έχουν ανέβει κατακόρυφα και τον σπρώχνω πρίν πέσω στα δύχτια του..με κοιτάει με ένα τόσο σέξυ βλέμμα θεέ μου που μου έρχεται να λυποθημίσω..τα χείλη μας τώρα είναι εκατοστά μακριά.."δεν μπορώ γαμώτο άσε με!"φωνάζω επιτέλους μετά απο λίγα λεπτά σιωπής.."έλα Λίζ τώρα αφου οι παλμοί δου ήδη έχουν φτάσει στο θεό.."μου λέει και πιάνει το σημείο στο λαιμό για να το αποδείξει..τον τραβάω μακριά μου και κάθομαι στο κρεβάτι.."γιατί ρε γαμώτο δεν μπορείς να μείνεις μακριά μου??υπάρχουν ένα σωρο κορίτσια στο πανεπιστήμιο που σε θέλουν και όχι μόνο..γιατί σε εμένα?"το βλέμμα του κάπως μαλακώνει και με κοιτάει σαν να μην ξέρει τι να πεί.."απάντα μου ρε γαμώτο!!τι σου φταίω εγω?!?"
"Μπορείς να γίνεις πιο σπαστικιά?"
"Και βέβαια μπορώ.. τώρα κάνε μου την χάρη και άντε μου στο διάολο!!"έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό έκπληκτος απο τα λόγια μου το ίδιο και εγώ.."το ξέρεις οτι δεν φεύγω μέχρι να πάρω αυτό που θέλω έτσι?"τον κοιτάω με στραβό μάτι πρίν απαντήσω.."λοιπόν λυπάμαι, αλλα δεν θα το πάρεις.."
"Λίζ  να σε ρωτήσω κάτι?"
"Αν πρόκειται να πάς στα τσακίδια μετά ρώτα.."του λέω και το χαμόγελο του μεγαλώνει..ωωχχχ..
"Είσαι παρθένα?"λέει και πνίγομαι.."εεμμ τιι?? Μα φυσικά!"απαντάω με θάρρος και γουρλώνει τα μάτια.."μάλιστα..ενδιαφέρον"ε αυτό ηταν..πάνω που σηκόνωμαι να τον δίωξω μπαίνει η Μόνικα στο δωατιο..ο Luke ξεφυσάει και μετά απο λίγο τον διώχνει..τον αναγκάζει να της δώσει το κλειδί του δωματίου και επίστρέφει μέσα..αφήνω μια ανάσα που δεν ήξερα οτι κρατούσα και με κοιτάει με το θα-μου-τα-πείς-όλα ύφος, της γνέφω και με κοιτάει.."τι έγινε πάλι?"
"Να..την ώρα που τελείωσα τις τάξεις με ακολούθησε μέχρι το δωμάτιο και μπήκε μέσα..πήγε να με φιλήσει μα αρνήθηκα και μετά με ρώτησε αν είμαι παρθένα..και του είπα γιατί με δωροδόκησε με το γεγονός οτι θα φύγει αν του έλεγα"
"Κοίτα Λίζ..ξέρω οτι με τον Luke είσαι, ήσουν και θα είσαι ερωτευμένη αλλα ο χαρακτήρας του δεν είναι αυτό που σου ταιριάζει..απο την άλλη είναι ένα ματσο εκατομμύρια κορίτσια που τον θέλουν και δεν μπορούν να τον  έχουν και εσύ τον έχεις στο πιάτο..ο Luke δεν είναι απο τα παιδιά που κάνει σχέσεις..αλλα αφου σου δίνετε η ευκαιρία μπορείς να μάθεις πολλά σεξουαλικά πράγματα απο εκείνον..και θα έχεις μια πολύ ωραία εμπειρία..δηλαδή κάτι σαν φίλη με πλεονεκτήματα.."μου κλείνει το μάτι και έχω  μείνει με το στόμα ανοιχτό απο τα λόγια της..της χαμογελάω σοκαρισμένη πρίν απαντήσω.."δεν είναι του τύπου μου τα πλεονεκτήματα.."γελάω αμήχανα και κάνει το ίδιο.."αύριο έχουμε πάρτυ θα έρθεις?"
"Εμμ δεν ξέρω έχω διάβασμα.."μμ πολύ βαρετό.."μου κάνει μια γκριμάτσα και χαμογελάω.."σε παρακαλωωω"
"Εμμ δεν ξέρω αν τελειλωσω τα μαθήματα νωρίς ίσως έρθω για λίγο..χοροπηδάει γελώντας και της ανταποδίδω.

my new lifeWhere stories live. Discover now