#3

159 14 0
                                    

Dimineata ma trezesc datorita razelor de soare care se jucau pe fata mea , clipesc des pentru a ma obisnui cu lumina , ridic telefonul de pe noptiera si imediat sar din pat cand vad ca este ora 7:30 . In jumatate de ora trebuie sa fiu la scoala , fug repede in baie imi fac rutina de dimineata , aleg din dulap ceva haine si pornesc grabita spre scoala . 

***

Am avut noroc , am ajuns cu 5 minute inainte sa inceapa prima ora . Am intrat grabita in clasa si m-am asezat langa Min .

- Neata .

- Neata , ce e cu tine ? Esti rosie ca o sfecla .

- Era sa intarzii asa ca am fugit .

- Ai vorbit cu mama ta ?

- Da .

- Si ce a zis ?

- Este oarecum de acord , a zis sa fac ce cred eu ca e ma bine .

- Si mie mama mi-a zis la fel .  Deci azi dupa scoala mergem .

- Mda .

- Nu esti prea sigura de ceea ce vrei .

- Ba da ! Adica ... nu .  Dar pana la urma incercarea moarte nu are .

- Da , ai dreptate .

Discutia noastra a  fost intrerupta de profesoara de chimie care tocmai isi facuse aparitia in clasa . 

***

Orele de azi pentru mine au fost un chin , mereu ma gandeam la vorbele spuse de mama si inca nu puteam scapa de gandul , ca nu as putea intra in trupa .  In schimb , Min era fercicita si era foarte sigura  ca vom reusi sa facem ceea ce ne-am propus . Nu voiam sa ii stric buna dispozitie cu starea mea de nesiguranta asa ca incercam sa par la fel de incantata .  Dupa terminarea orelor , am mers catre profesoara de canto sa o anuntam ce avem de gand sa facem .

- Buna ziua .

- Buna fetelor . Ce faceti ?

- Bine , am venit sa v-a anuntam ceva .

- V-a ascult .

- Pai este o trupa de k-pop . EXO , se numeste , si cauta membrii noi , doar ca nu cauta baieti cum se asteptau toti , au decis sa faca o schimbare iar de data aceasta vor sa introduca fete in trupa . Si eu cu Min ne-am decis sa incercam .

- Foarte bine fetelor . Sunteti talentate , frumoase , nu cred ca aveti ceva lipsa .  Deci cand e castingul?

- Azi se depun formularele , iar daca ii place de tine te i-a la casting .

- Pai si ce mai asteptati ? Hai fuga ! Vom repeta maine . Sa ma tine-ti la curent .

- Da , asa vom face . La revedere .

Eram bucuroase dar si stresate in acelasi timp , ne indreptam cu pasi marunti dar repezi spre cladirea unde se depuneau formularele . Ajunse o data acolo , ramanem socate .  Erau o multime de fete , care mai de care mai frumoase .  Am avut un moment de ratacire dar imediat mi-am revenit .  Min isi intoarse privirea catre mine .

- Hai sa o facem si pe asta .

- Sa ii dam bataie !

Intram putin speriate pe usa cladirii inalte , n-e strecuram printre celelalte fete si ajungem direct in fata .

- Buna ziua .

- Buna ziua .

- Am dori doua formulare de inscriere .

- Desigur , acestea sunt formularele , completati-le dupa veniti si mi le dati inapoi .

- Multumesc .

Luam acele hartii care in momentul de fata pentru noi insemnau aprope totul , si incepem sa le completam .  Tremuram de fiecare data cand voiam sa scriu ceva , Min termina-se inaintea mea asa ca ma privea cum incercam sa raspund intrebarilor care erau pe foaie .

- Yuno , calmeaza-te .

- Eu sa ma calmez ? Pfff .. n-am nimic . Is foarte relexata .

- Mhmm , si vrei sa te cred ? Tremuri in continuu .

- Nu am nimic , mie frig .

- Afara is 27 de grade .

- Mie frig din cauza ventilatorului .

- Care ventilator ? Nu vad nici unul .

- Lasa-ma sa completez hartia asta si sa plecam cat mai repede de aici .

Dupa ce termin de raspuns acelor intrebari , merg si predau foaia .

- Acum tot ce mai ramane este sa asteptati sa v-a sune cineva in maxim 2-3 zile , si sa v-a anunte daca da-ti castingul sau nu .

- Multumim , la revedere .

- La revedere .

Ok , am facut-o si pe asta . Sper ca vom reusi macar castingul sa il dam .  Aceste 3 zile pentru mine vor fi un adevarat calvar .  O multime de ganduri imi vor invada mintea . Acum viitorul meu este legat doar de un telefon . Min cred ca e la fel de stresata ca mine , totusi  pare asa de calma . Pentru ea totul e asa de simplu . Ea are doar un gand " Vom reusi ! Vom fi in trupa ! "  Eu intotdeauna am pus partea negativa in fata . Cel putin daca nu voi reusi sa intru in trupa nu voi fi atat de afecata , in schimb , Min , nu stiu cum v-a trece peste asta .  Tot ce stiu este ca eu ii voi fi alaturi , pentru ca este prietena mea si tin la ea foarte mult .

_________________________________

Inca un capitol , stiu e plictisitor , inspiratia nu a prea trecut pe la mine . In continuare promit ca v-a urma mai multa actiune .  Sper sa v-a placa .  :* :* Needitat .


Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum