#2

173 18 0
                                    

Eram in parc , asteptand-o pe Min .  Inca nu imi venea sa cred ca tot ce mi-a zis ea este adevarat . Oh , imi pare asa de rau cu nu am ascultat-o .  Dar tot nu cred ca vom avea o sansa sa intram in trupa . In lumea asta sunt multe fete talentate si frumoase , pot sa aleaga pe oricine .

- Hei , buna , ce s-a intmplat ?

- Min , oh ce bine ca ai venit . Imi pare rau , trebuia sa te ascult .

- Stai , ce se intampla ?

- Am vazut la stiri , e adevarat ca cei din EXO cauta mebmbrii ,fete .

- Aaaa , asta . Da, pai ti-am zis eu .

- Oriucum eu nu merg , tu daca vrei du-te .

- De ce sa nu mergi ? Yuno , asta a fost visul nostru de cand eram mici .

- Stiu , Min , dar decat sa nu intram in trupa si sa ne para rau dupa , mai bine nu .

- De ce pui numai partea rea in fata ?  Haide sa incercam . Daca nu reusim o sa ne facem noi pe viitor o trupa si o sa le aratam lor ca suntem mai tari ca ei .   * imi spune incercand sa imi mai ridice moralul*

- Cum reusesti tu mereu sa ma convingi ?

- Am si eu talentele mele .

-Bine , doar de dragul tau vom merge .

- Yeee , pai maine mergem sa depunem formularul de inscriere .

- Bine , maine dupa scoala . Vorbesc eu cu doamna de canto si ii spun ca avem niste treaba .

- Ok , pai asa facem , deci ne vedem maine la scoala .

- Ok .

Ma indrept cu pasi grabiti spre casa , eram nerabdatoare sa ii spun mamei .  Sper ca vestea o v-a incanta .

- Hei , mama ?

- Aici scumpo , sunt in bucatarie !

- Buna , mama . Ce faci ?

- Bine , tu ce faci ? Unde ai fost ?

- Bine , am fost pana in parc sa ma intalnesc cu Min .

- E bine .

- Mama vreau sa iti spun ceva .

- Te ascult .

- Sti trupa aia care imi place mie ?

- Care , draga mea ? Tie iti plac mai multe trupe .

- EXO , mama , EXO .

- Aaaa , EXO , da ce-i cu ei ?

- Pai cauta membri noi .

- Aha, pai cred ca multi baieti o sa incerce .

- Fete , cauta fete .

Mama se opreste din spalat vase si sa uita la mine .

- Si ce propui ?

- Pai eu si cu Min vrem sa incercam .

- Scumpo , nu stiu ce sa zic .

- Mama sti ca asta e visul meu , sa am o trupa , sa fiu celebra . Viata de vedeata , e viata pe care mi-am dorit-o mereu .  Sa am fani , care imi scandeaza numele , sa ii privesc cum stau cu mainile ridicate si ma filmeaza in telefoane , iar viata mea sa fie legata doar de un microfon .

- Stiu ca asta iti doresti . Dar uneori viata de vedeta nu e atat de simpla precum pare . Te rog gandeste-te bine , nu vreau sa faci ceva si dupa sa regreti .

- Nu am sa regret , mama . Daca nu am sa intru in trupa am sa ma ambitionez mai tare si tot am sa reusesc sa ajung unde mi-am propus .

- Bine scumpo , iti respect decizia . * imi spune dupa lasandu-mi un sarut pe frunte *

- Mama ?

- Da , ce mai este ?

- Vorbesti tu cu tata ?

- Cred ca ar fi mai ....

- Te rog ! Te rog frumos .

- Of , bine , am sa o fac si pe asta .

- Multumesc , esti cea mai tare mama din lume .

- Stiu , hai fugi la tine in camera .

Ma indrept bucuroasa catre camera mea , eram fericita deoarece mama este de acord cu mine , dar gandul ca nu as putea intra in trupa isi face mereu aparitia . Chiar imi doresc lucrul acesta . Tot ce imi ramane , este sa sper .  Vorbele mamei imi rasunau in minte . " Viata unei vedete nu e asa usoara " . Cum poate sa nu fie usoara ? Ai tot ce iti doresti , esti celebra , te cunoaste toata lumea , sa nu mai spun de faptul ca ai proprii tai fani , care te divinizeaza . Mereu mi-am dorit o astfel de viata , si voi face tot posibilul sa o am .

_______________________________

Hei , un nou capitol . Astept parerile voastre .  Ce credeti Yuno gandeste bine ? Oare viata de vedeta e asa de usoara ?

Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum