#20

109 8 2
                                    


Este ora 12 , cu greu decid sa ma ridic din pat. Min cred ca deja topaia prin casa , mereu e plina de energie . Ma indrept catre baie pentru a imi face rutina de dimineata , imi aleg din dulap o pereche de colanti negri , un maieou alb , si o camasa colorata deasupra. Cobor subtil scarile si ii vad pe toti stand la povesti.

- Buna dimineata tuturor.

- Neata Yuno . * spun toti la unison*

- La ora 12 . * adauga Chen*

- Sehun unde e ?

- In bucatarie * raspunde Xiumin*

Merg zambind catre bucatarie , deschid usa incet si il vad , era atat de frumos , tricou alb care se mula perfect pe corpul lui , parul putin ravasit . Isi punea un pahar cu suc , asa ca am profitat de faptul ca nu m-a vazut si il iau prin surprindere. Ii acopar ochii cu mainile, simtind cum tresare la atingerea mea .

- Cine e ? * intreb eu incercand sa imi schimb vocea*

-Poti sa iti schimbi vocea , dar atingerea ta e unica.


Se intoarce spre mine zambind , il cuprind intr-o imbratisare plina de iubire si ii plasez un sarut scurt pe buze.

- Buna dimineata.

- Doar atat?

Ma uit putin confuza la el , nu stiam la ce se refera prin "Doar atat?" , ridic o spranceana si zambesc , imediat imi cade fisa la ce a vrut sa se refere . Imi pun mainile dupa gatul lui si ma apropii incet de buzele lui. Acesta zambeste scurt si imi captureaza buzele intr-un sarut pasional , fiecare luptand pentru dominatie . Ma ridica , asezandu-ma pe masa , continund sa ma sarute flamand , isi muta atentia pe gatul meu , facandu-ma sa gem  cand acesta isi infinge dintii ca un vampir insetat de sange in pielea fina . Il mai saarut o data pe buze si ma opresc uitandu-ma in ochii lui.

- Ar putea intra cineva. * ii spun incet astfel doar el sa auda*

- Da , ai dreptate.

- Si ce facem azi ?

- Mi-a venit o idee. Muta-te la mine in camera .

- S-sa ma mut la tine in camera?

- Da. Uite , stiu ce gandesti , dar nu , nu voi face  nimic din ceea ce nu vrei. Vreau sa iti vad zambetul in fiecare dimineata , vreau sa adormi si sa te trezesti in bratele mele , sa te simt ca esti langa mine , sa te pot proteja .

- Si Min ?

- Min se poate muta cu Jong In .

- Mai intai sa vorbesc cu Min , nu iti promit nimic.

- Bine iubito.

Min si Kai :

Min era pe balcon si privea in gol , in sapatele ei isi face aparitia Kai care o cuprinde intr-o imbratisare calduroasa.

- Ce faci aici , ingeras?

- Am iesit sa iau putin aer.

- Hai sa intram , e frig si nu vreau sa racesti . * ii spune grijuliu in timp ce ii lasa un sarut pe frunte*

Acestia intra in camera si se aseaza in pat . Min sprijinindu-si capul pe pieptul iubitului ei. Acesta se juca cu parul ei , relaxandu-si iubita.

- Ingeras?

- Da?

- Stiu ca e prea devreme , dar nu ai vrea sa ne mutam impreuna in aceasi camera?

- D-de ce ?

- Prostuta mica , nu pentru ceea ce crezi tu . Doar vreau sa iti vad chipul de inger in fiecare dimineata in bratele mele . Nimic mai mult , pot avea rabdare cu tine , cat e nevoie . Te iubesc pentru ceea ce esti nu pentru trupul tau.

- Si Yuno?

- Nu stiu de ce ...dar am impresia ca Sehun i-a propus si ei asta .

- Merg sa vorbesc cu ea .

- Bine  ingeras , te astept aici.

Min si Yuno se cauta reciproc , intr-un final se intalnesc in bucatarie .

- Min vreau sa vorbim ceva.

- Si eu vreau sa vorbim.

- Spune tu prima.

-Nu, spune tu .

- Mai bine spunem amandoua deodata.

- Vreau sa ma mut cu iubitul meu. * spunem amandoua in acelasi timp*

- Tu vorbesti serios ? * intreaba Min*

- Da..ce bine ca suntem ambele de acord.

- Da , pai sa incepem mutarea .

- Haide.

Inca un pas important facut in vietile noastre. Totul era perfect , eram fericiti . Dar nimeni nu stia ca aceasta fericire a noastra era pazita din umbra de cineva .  Cineva care era dispus sa faca orice doar pentru a castiga ceea ce voia...

- Alo! Hyuna? M-am gandit la propunerea ta , si accept.

Needitat.






Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum