Petrecerea s-a terminat pe la 2 dimineata . Toata seara Hyuna ma fulgera cu privirea . Sehun imi tot spunea sa o ignor , si incercam sa fac asta , doar ca oriunde intorceam capul dadeam de ea . Uneori aveam impresia ca ma urmareste si dupa ce se termina petrecerea imi da cu ceva in cap . Da,stiu am o imaginatie foarte ciudata .
Am ajuns cu totii acasa si fiecare s-a dus in camera lui pentru a se odihni , maine ne asteapta o zi plina . Inainte de a intra in camera Sehun ma prinde de mana .
- Hei , sper ca totul e in regula intre noi .
- Da , de ce nu ar fi ?
- Pai dupa toata faza cu Hyuna . Sti trebuie sa intelegi...
- Sehun, Sehun , gata , am inteles .
- Sigur ?
- Da .
- Bine , noapte buna . * imi plaseaza un sarut pe frunte si pleaca in camera lui *
* Dimineata *
Dimineata ma trezesc inaintea lui Min . Imi fac rutina obisnuita si cobor in living sperand sa mai fie cineva . Ma uit in bucatarie , in camera cu jocuri , peste tot , dar nu era nimeni treaz . Perfect . Sunt singura mai matinala . Imi iau un pahar cu lapte si ma asez pe canapea , pornind televizorul . Deodata telefonul meu vibreaza , semn ca am prmimit un mesaj . Il deschid , glisez spre dreapta si citesc .
" Crezi ca Sehun te place ? Te inseli amarnic! El e doar al meu , si voi face orice e nevoie ca sa te urasca si sa se intoarca la mine . Nu sti cu cine te-ai pus fetito . "
In momentul acela isi facu aparitia si Sehun .
- Neata , iubito .
- Neata . Sehun , trebuie sa vorbim .
- Despre ce ?
- Despre , Hyuna .
- Parca ai spus ca ai inteles .
- Mi-a dat un mesaj .
- Ce mesaj ?
- Uita-te . * si ii intind telefonul *
Puteam observa pe chipul lui ca era nervos . Isi inclesta diintii si stranse tare telefonul in mana .
- Am sa vorbesc cu ea , si promit ca nu se va mai baga , bine ?
- Bine , te iubesc .
- Si eu .
Ne unim buzele formand un sarut care devenea din ce in ce mai pasional . Ramanem amandoi fara aer asa ca decidem sa ne trezim din aceasta vraja a unui simplu sarut .
- Hai sa mergem sa luam micul dejun * imi spune el cu zambetul pe buze *
- Bine . * ii raspund la fel de bucuroasa *
Kai si Min :
Min inca dormea , era cuprinsa cu totul in lumea viselor . Usa camerei se deschise facand loc luminii sa patrunda in camera . Kai paseste incet pentru a nu isi trezi iubita , se aseaza pe pat langa ea si o cuprinde intr-o imbratisare calduroasa . Min tresare la atingerea lui , dar imediat acesta o linisteste spunandu-i vorbe dulci . Se cuibareste mai bine in bratele lui si se lasa iar prada somnului . Kai ii urmeaza exemplul , intr-un final acestia adormind impreuna .
" Dupa 3 ore "
Din toata casa se auzeau zgomote , semn ca toata lumea era treaza . Apropae toata lumea . Min si Kai inca dormeau , dar nu pentru mult timp . Yuno intra brusc in camera cantand . Acestia doi tresara brusc uitandu-se in jur .
- Aoleu , nu stiam ca voi inca dormiti . Am venit doar sa imi iau telefonul . Puteti dormi la loc . * spune Yuno in timp ce paraseste camera pe varfuri *
Min isi intinde bratele , dupa se cuibareste dinou la pieptul iubitului ei .
- Neata , ingeras .
- Neata ...
- Cum ai dormit ?
- Langa tine ? Cel mai bine .
Kai zambeste strengar la auzul acestor vorbe si isi cuprinde iubita intr-o imbratisare , ii plaseaza un sarut pe frunte , si se joaca cu firele ei de par .
Totul era bine si frumos . Toti erau fericiti . Era exact ca in povesti . Dar ...oare ...toata armonia asta intre cupluri poate dura o vesnicie ? Pana la urma viata nu e doar lapte si miere ...
_________________________________
Neediat . Capitol neinspirat .
CITEȘTI
Viata de vedeta. (EXO)
FanfictionDupa ce viata face o intorsatura de 180 grade, incercarea de a te obisnui cu o noua viata,noi prieteni,nou oras, este destul de grea. Dupa ce viata ofera clipe frumoase, si iubiri ca in povesti, iti da o palma,incercand sa-ti arate in ce lume grea e...