O ascult pe Min cu atentie , dupa o linistesc , si astept sa adoarma . Decid sa ies putin pe balcon , ma sprijin de balustrada si privesc spre perdeaua neagra acoperita cu mici lumininte . Ador sa privesc stelele , imi aduce aminte de copilarie si ma linisteste . Vantul incepe sa isi cante sinfonia singuratatii prin cartierul retras de oras . Copacii se leanaga usor in bataia lui . Frunzele se lasa conduse de briza racoritoare care devenea din ce in ce mai agitata . Un fior rece ma cuprinde asa ca ma intorc inapoi in camera . Min dormea ca un iepuras mic . Ma asez incet pe pat , si ma ghemuiesc langa ea . Ochii mi se inchideau , asa ca nu durase mult pana ce somnul puse stapanire pe mine . Ma lasa purtata in lumea viselor , asteptand cu nerabdare ziua ce va urma .
"Dupa 2 ore"
O simt pe Min cum se foieste , asa ca ma indepartez putin de ea ca sa pot sa ii ofer mai mult loc . Incerc sa adorm inapoi , dar imediat un tipat ma face sa tresar din pat .
- Min ? Min ? Ce ai patit ?
O iau in brate si o managai pe cap cu speranta ca se va mai linisti .
- Gata , gata . Sunt langa tine . Linisteste-te .
- Ce vis urat am am avut .
- Gata , a trecut .
- Am-am visat ca cineva batea la usa , eu curioasa am deschis si in fata mea a aparut K-Kai cu un topor si a vrut sa ma omoare , doar ca nu m-a nimerit din prima , dupa mi-a taiat o mana si in camera era plin de sange .
- Gata , a fost doar un vis .
Imediat ce Min termina de povestit cosmarul pe care l-a avut . Usa de la camera se deschide dintr-o data , in fata ei era o silueta cunoscuta , deoada paseste inountru iar lumina lunii care patrundea in camera ii afiseaza chipul . Era Kai . Min incepe sa tipe , speriiandu-ma , tipam amndoua pana Kai se apropie si ne linisteste , toata lumea a iesit din camera .
- Ce se intampla aici ? * intreaba Sehun agitat *
- Sunteti bine ? * intreaba Kai *
- N-nu ma omora ! * tipa Min *
- Sa te omor ? * intreaba Kai confuz *
- Gata , Min , linisteste-te , a fost doar un vis .
- Eu am auzit ca a tipat cineva si am venit sa vad daca totul este ok . * spune Kai *
- Totul e bine aici ? * intreaba Suho *
- Ce s-a intamplat ? * intreaba si Chaneyol *
- Care tipa aici ? *intreba Baekhyun *
- Toata lumea e bine ? * intreaba Lay speriat *
- De ce toata lumea e adunata aici ? * Intreaba si Xiumin , adormit . *
- Ok , noi chiar am trezit toata casa . * spune Min razand *
- Min , a avut un cosmar in care Kai voia sa o omoare , si cand a intrat el sa vada daca totul e ok ne-am speriat . Asta e tot .
- Min hai sa bei un pahar cu apa si sa te linistesti putin . * ii spune Kai *
- Tu esti bine ? * intreaba Sehun ingrijorat *
- Da , Sehun , sunt ok .
- Sigur ?
- Da .
- Ok , pai hai si tu jos sa te linistesti putin . Voi sta cu tine .
- Nu , nu e nevoie . Du-te si odihneste-te .
- Nu e nici o problema , si asa nu am sa pot sa mai dorm .
- Ok ... multumesc .
Cobor impreuna cu Sehun in living , imi aduce un pahar cu apa si se aseaza langa mine .
CITEȘTI
Viata de vedeta. (EXO)
FanfictionDupa ce viata face o intorsatura de 180 grade, incercarea de a te obisnui cu o noua viata,noi prieteni,nou oras, este destul de grea. Dupa ce viata ofera clipe frumoase, si iubiri ca in povesti, iti da o palma,incercand sa-ti arate in ce lume grea e...