#19

117 10 5
                                    

Au trecut 2 luni de cand eram impreuna cu Sehun , doua luni in care eram deja o vedeta in adevaratul sens al cuvantului .  Melodia Call me baby , era  foarte  ascultata , alaturi si de celelalte piese de pe albumul EXODUS. Eram chemati la tot felul de emisiuni , o multime de sedinte foto , concerte , pe scurt o viata foarte aglomerata . Dar asta e ceea ce am vrut , nu ? Viata asta mi-am dorit-o mereu , si trebuie sa profit de clipele astea din plin .  Eram foarte fericita alaturi de Sehun , imi oferea toata iubirea de care am nevoie . Cat despre Min si Kai ...nimic nu se putea pune in calea iubirii lor , erau si ei foarte fericiti , se bucurau de fiecare clipa impreuna . 

In seara asta avem un concert foarte important, nu vom canta doar noi ci si alte trupe. Nu stiu daca sa ma bucur sau sa fiu speriata. Cred ca singurul lucru care ma sperie este faptul ca va fi si Hyuna acolo . Da ...inca nu am trecut peste faza cu ea . Inca nu am uitat mesajul ei , si inca imi e frica sa nu ma despart de Sehun din cauza ei . Dar trebuie sa fiu tare , trebuie sa rezist privirii ei plina de ura si sa ii demonstrez ca nu va reusi sa ma indeparteze de iubitul meu .

Ne urcam cu totii in masina si porinm spre locul unde se va tine concertul. Pe tot parcursul drumului baietii au facut glume , am ras , era o atmosfera foarte placuta .  Cand nu sunt in fata camerelor baietii sunt foarte diferiti. Cand suntem doar noi , gasca noastra nebuna , ne comportam asa cum suntem , fara fete serioase , fara zambete surprinse pe ascuns , pur si simplu realitatea .  Poate va intrebati de ce exista aceasta diferenta . Pai....suntem prea nebuni , altfel nu ne pot caracteriza. Daca ne-am comporta cum suntem defapt intr-o emisiune sau undeva in public , cred ca oamenii se vor speria .

Ca tot vorbeam de camere , fani , paparazzi , am ajuns la destinatie . O multime de fani ne scandau numele , erau pregatiti cu telefoanele in mana pentru a surprinde orice pas al nostru . Le zambeam si ii salutam cu mana , ei crezand ca traiesc un vis . Cand ma gandesc ca si eu si Min eram o data ca ei . Dar sa uitam de trecut , acum suntem in prezent , traiesc o viata perfecta . Pasim in cladire si mergem catre camera unde trebuia sa ne pregatim pentru concert.

- Esti bine ? * ma intreaba Sehun *

- Da , de ce nu as fi ?

- Esti incordata , imi dau seama .

- Sunt bine , doar putin emotionata .

- Sau ...e altceva ?

- Ce ar putea fi altceva ?

- Te gandesti ca e si  Hyuna aici . Nu nega , stiu ca e adevarat .

- Nu mai conteaza .

- Ba conteaza , nu vreau sa te indoiesti de mine vreo data , Yuno eu te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni pe lumea asta .

- Stiu , Sehun , si eu te iubesc , te iubesc foarte mult , si nu ma-s indoi niciodata de tine .

Il sarut scurt pe buze si ii spun ca merg sa ma schimb . Il vad cum zambeste si stiu ca nu si-a luat privirea de la mine pana ce am intrat in cabina de schimb , dupa s-a intors si a oftat. Oau, in 2 luni am reusit sa il cunosc foarte bine . Nu ma indoiesc de el ,  nu voi face asta niciodata , stiu ca ma iubeste , dar in acelasi timp stiu ca si  Hyuna simte ceva pentru el .

Baietii s-au dus la machiaj ,eu am mai ramas putin singura .  Deodata linistea din camera este sparta de tipetele lui Min .

-Kai , ti-am spus destul de clar . Nu e nimic intre mine si ala . Nici nu stiu cine e !

- Si atunci de ce se uita la tine ? Spune-mi de ce se uita la tine ! Min nu ma innebuni , spune-mi de ce acela se uita la tine de parca te-ar cunoaste!?

- Nu stiu , de unde vrei sa stiu ? Nu il cunosc , nu l-am vazut in viata mea . Si termina cu crizele astea de gelozie!

- Te sorbea din priviri . Cum  vrei sa nu fiu gelos?

- Kai sa fim sinceri , crezi ca e primul si ultimul baiat care se va uita la mine ? Iti zic eu ! Nu ! Si daca tu nu ai incredere in mine , atunci nu ai decat sa ramai cu gelozia asta pe care nu o inteleg deloc .

- Bine , asa sa  fie !

- Bine !

Kai paraseste camera nervos , Min incepand sa planga . Ma duc la ea si o iau in brate . In acel moment chiar nu stiam ce sa ii zic ca sa o fac sa se simta mai bine . Kai chiar e foarte gelos , dar eu cred ca face asta din iubire , insa Min nu suporta asta . Ii da impresia ca el nu are incredere in ea . O asez pe Min pe canapea si ii aduc un pahar cu apa .

- De ce nu are incredere in mine ? De ce ? * ma intreaba ea plangand *

- Of , scumpa mea , are incredere in tine , face asa din prea multa iubire .

- Daca ma iubeste asa tare sa inteleaga ca mie nu imi plac crizele astea ale lui de gelozie .

- Va intelege , iti promit , acum hai sa iti refaci machiajul si zambeste .

Cat Min isi reface machiajul eu il caut pe Kai , trebuie sa vorbesc foarte serios cu el .

- Hei Chaneyol ! Nu sti unde e Kai ?

-  Parca a iesit afara , de ce ?

- Trebuie sa vorbesc ceva cu el .

- Aa..ok , cauta-l pe afara .

- Ok , mersi .

Fug catre usa din spate , o deschid grabita , ma uit in stanga , ma uit in dreapta cautandu-l pe Kai . Imi indrept privirea in fata , si il vad pe acesta uitandu-se spre cer . Ma indrept catre el si nu apuc sa zic ceva ca el o ia inaintea mea ...

- Iar am gresit ...sunt un prost . In loc sa o fac fericita , eu o fac sa sufere .

- Kai , nu gandi asa ...

- Dar cum sa gandesc Yuno ? I-am dat de inteles ca nu am incredere in ea.

- Trebuie doar sa o asculti si pe ea .  Sa sti ce o deranjeaza , ce ii place . Crezi ca daca tipi la ea si ii ceri de fiecare data socoteala , o sa rezolvi ceva ? Nu! O faci sa te urasca .

 - Voi incerca sa fac ce mi-ai spus .

- Bine ...acum du-te si impac-o.

Kai se indreapta increzator catre Min , voia sa procedeze asa cum i-am sugerat . Intre timp apare Sehun , uitandu-se ciudat la mine .

- Mi-a spus Chaneyol ca esti afara , ce faci aici ?

- Am vorbit putin cu Jong In .

- Jong In ?

- Adica Kai .

- Ce ati vorbit ?

- Vino , sa mergem inauntru , e frig afara , am sa iti povestesc .

Kai si Min :

Min statea pe canapea , butonand telefonul , Kai intra subtil in camera si se aseaza langa ea .

- Ce vrei ? * intreaba Min serioasa*

- Vreau sa vorbim.

- Nu avem ce vorbi .

- Ba da , vreau sa te ascult . Hai spune ! Spune tot ce nu iti place !

Min putin uimita de vorbele spuse de Kai incepe sa ii spuna tot ce o deranjeaza la el . Kai o asculta linisitit . Dupa ce Min termina de vorbit , Kai o saruta apasat pe buze . 

- Iti promit ca nu te voi mai supara ingeras . Te iubesc ....

Needitat.







Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum