#17

111 6 0
                                    

Dimineata luam micul dejun , dupa ne gasim fiecare cate o ocupatie .  Diseara vom avea o  intalnire a trupelor . Nu am mai fost pana acum la ceva de genul , Sehun a spus ca va fi ok , sper sa aiba dreptate.Ne-am gasit fiecare cate o ocupatie . Eu , Sehun , Kai si Min ne uitam la un film . Chen , Xiumin , Lay , si D.O. erau prin oras . Baekhyun , Chaneyol si Suho , se jucau jocuri video . 

Seara se apropia cu pasi repezi , iar noi inca nu era gata de plecare . Mie cam frica sa merg la petrecerea asta . Nu stiu cum vor rectiona cei din alte trupe . Poate vor fi unii draguti , care se vor comporta frumos , sau unii prea ingamfati care nici macar nu se vor uita la mine . Dar asta e viata ...mai dureaza ceva pana voi fi o "vedeta" in adevaratul sens al cuvantului .

Ma imbrac intr-o rochie crem , cum imi spusese stilistul trupei , niste pantofi cu toc negrii si parul impletit intr-o coada de cal . Putin parfum si sunt gata , sper ca seara asta sa fie una frumoasa . 

- Iubito , esti gata ? * ma intreaba Sehun * 

- Da . 

- Haide , masina ne asteapta . 

Ma indrept cu Sehun catre masina , urmand sa pornim spre localul unde se tinea petrecerea . 

- Esti bine ? * ma intreaba Min * 

- Mda...

- Ok .. daca zici tu . 

Ajungem destul de repede , soferul opreste in fata unui covor rosu . Pe dreapta si stanga erau o multime de oameni si  ziaristi . 

- Ei , fetelor , din seara asta incepe debutul vostru ca membre EXO . Zambiti si pasiti increzatoare . * ne spune Suho * 

Sehun coboara din masina , imi intinde mana , ajutand-ma sa ies din masina . Imediat ce imi fac aparitia , bliturile aparatelor de fotografiat si tipetele fanilor imi invadau privirea si auzul . 

- Ai sa te obisnuiesti * imi sopteste Sehun , in timp ce ma ia de brat * 

Ii zambesc subtil incat numai el sa obsreve asta si pasesc spre intrarea localului . Ne-am oprit putin ca fanii sa ne poata face poze . Cat timp zambeam ca sa pot iesi cat mai vesela in poze , auzeam foarte multe voci care spuneau " Oare Yuno si Min sunt iubitele lui Sehun si Kai ? " , " De ce Kai o tine pe aia de mana ? " , " De ce Sehun e la brat cu aia si ii zambeste ? " , " Sehun e al meu ! " , " Kai e al meu ! "

Aste e , sa accepte realitatea . Trec si peste acest val de intrebari  pline de invidie si intru in local . Toate prviriile erau atintite spre noi . Baietii ii saluta pe ceilalti din alte trupe cum ar fi : BTS , BIGBAG , 4MINUTE , GIRLS GENERATION ,iar eu si Min facem cunostinta cu ei .  Ne asezam la masa rezervata pentru trupa noastra si discutam tot felul de lucruri . 

Ma scuz pentru cateva minute si merg pana la baie sa vad daca machiajul meu nu trebuie retusat . Acolo era deja Hyuna care se aranja in oglinda . 

- Buna . * ii spun , in timp ce afisez un zambet fals *

- Buna * imi raspunde , cu un zambet la fel de fals ca al meu * Si cum e la petrecere ? 

- Dragut ...

- Trebuie sa te obisnuiesti , acum ca esti vedeta , vei frecventa tot mai des astfel de petreceri. 

- O sa ma obisuniesc . 

- Nu-i asa ca Sehun e un dragut ?  Toata seara a stat langa tine pentru a te ajuta sa te acomodezi mai usor cu fanii , ziaristii si tot ce tine de aceasta petrecere . 

- Mda , foarte dragut din partea lui . * ii raspund , afisand acelasi zambet fals , voiam sa ii spun " Normal ca a stat langa mine , doar e iubitul meu " , dar m-am abtinut , eram curioasa ce o sa zica mai departe . "

- Abea astept ca eu si Sehun sa trecem peste faza de prietenie ... Sti ce zic ? Sa fim un cuplu .

- Sper sa reusiti . 

- O sa reusim . El ma place , defapt e putin zis "place" , ma iubeste , doar ca ii e cam frica sa recunoasca , iar eu ...eu nu imi pot imagina un baiat mai perfect ca el .  * imi explica aceasta bucuroasa "  

-  Toate se rezolva la timpul lor . 

- Nu va dura asa de mult . In seara asta am de gand sa ii spun ca simt ceva pentru el . Vreau sa plec de la aceasta petrecere impreuna cu el .  Dar tu ? 

- Eu ce ? 

- Stai in casa cu 9 baieti , nu are cum sa nu iti placa de nici unul . 

- M-am bazat mai mult pe partea profesionala . 

- Aaa..inteleg , nu vrei sa spui . Stai linistita , oricum se va afla intr-o zi . 

- Am sa ma asigur ca tu afli prima . * ii spun in timp ce parasesc baia * 

Din perspectiva lui Yuno : 

Nu mai inteleg nimic . Sehun imi spune ca ma iubeste , ma invita la o intalnire , devenim un cuplu ...iar Hyuna ....Hyuna imi spune ca el o iubeste si ca ei vor fi un cuplu . Doamne ce mi se intampla ? Sehun are de dat niste explicatii foarte serioase . 

Ma indrept cu pasi repezi catre masa unde se afla baiatul care pretinde a fi iubitul meu . 

- Ce a durat atat ? 

- Putem sa mergem intr-un loc mai retras ? Vreau sa vorbim . 

- Sigur . 

Sehun ma conduce pana intr-o camera mai retrasa de ochii lumii.

- Ei bine , ce s-a intamplat ? 

- Sehun , de ce m-ai mintit ca ma iubesti , cand tu defapt vrei sa fi cu Hyuna ? 

- Stai asa , ca nu inetelg nimic . 

- M-am intalnit cu Hyuna la baie si mi-a spus totul . Ca o iubesti , ca vreti sa fiti un cuplu . 

- Nu o iubesc ! Doar nu crezi minciunile ei ? 

- Cum sa nu le cred , daca ea vobea foarte serios ? 

- Yuno , eu pe tine te iubesc , nu pe ea . Da , recunosc , mi-a placut de ea . Dar de cand ai aparut tu am uitat complet de ea . M-ai facut sa te iubesc de la primul nostru contact vizual . 

- Sehun , nu mai stiu ce sa cred . 

- Iti spun . Crede-am pe mine , nu pe ea . Sigur te minte . Am sa am o dicutie cu ea pe tema asta . Bine?

- Bine . 

Sehun imi zambeste si imi plaseaza un sarut pe frunte .  Ne indreptam inapoi la masa si ne continuam discutiile . Hyuna ne urmarea incontinuu , iar Sehun facea tot felul de gesturi incercand sa ii arate ca eu sunt iubita lui defapt . Un fir buclucas mi se lasa pe frunte , Sehun observa si il da la o parte zambind . Hyuna vazand actiunea facuta de el ,se ridica de la masa si se indreapta catre noi . 

-  Buna baietii . * spune cu acelasi zambet fals pe care l-a afisat tota seara * 

- Buna Hyuna . * raspund toti la unison * 

- Sehun , vrei sa dansezi ? * intreaba dansa fara nici o jena * 

- Sigur . Iubito ? Ce zici ? Dansam ? * ma intreaba acesta * 

- Da , de ce nu ? 

- Xiumin , dansezi tu cu Hyuna ? 

- Sigur . * raspunde acesta * 

Melodia era una lenta , Sehun ma prinse de talie , eu imi pun mainile dupa gatul lui , amndoi ne miscam me ritmul linistitor al melodiei . Hyuna nu inceta sa ne priveasca , dar nici ca ma deranja . Sa vada cine e castigatoarea .  

__________________________________

Needitat.






Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum