Ma trezesc dimineata , putin somnorasa , noaptea trecuta a fost una foarte obositoare . Ma uit pe ceas si vad ca este ora 8:07 , mai este destul timp pana la ora 11:00 , o mai las pe Min sa doarma . Intru in baie , imi fac rutina de dimineata , dupa imi aleg din dulap o pereche de pantaloni cu tur lasat si un tricou alb, simplu , cobor in living . Acolo era deja Sehun , eram bucuroasa de prezenta lui , cel putin nu sunt singura care e treaza la ora asta .
- Neata . * ii spun cu zambetul pe buze *
- Neata . * imi raspunde la fel de bucuros *
- Ce faci ?
- Bine ,tu ? Cum ai dormit ?
- Mmm..nu prea bine , tu ?
- Pfff , toata noaptea Kai imi vorbea doar de Min .
- Serios ?
- Da , iti zic ceva dar nu mai spui la nimeni .
- Kai o place pe Min ?
- Da , de unde stiai ?
- Eh ,am si eu sursele mele .
- Eu cred ca si ea il place .
- Crezi ?
- Da , sunt sigur , nu ai vazut cum se uita unul la altul ?
- Mdaa, am observat si eu asta . Eh vom vedea ce va fi .
- Da , ai dreptate .
Doamne , ce se intampla cu mine ? Baiatul asta ma strica de cap . Cand am intrat in living si l-am vazut pe canapea , inima a inceput sa imi bata nebuneste . Era asa de frumos , imbracat simplu , parul putin dezordonat . Ma roade curiozitatea sa il intreb daca e impreuna cu Hyuna , dar mie si rusine , totusi e o intrebare cam personala . Pana la urma personala , nepersonala , il intreb .
- Sehun , pot sa te intreb ceva ?
- Sigur .
-Tu ... tu esti ... impreuna cu Hyuna din 4Minute ? Nu trebuie sa imi raspunzi , daca nu vrei .
- Nu , nu sunt impreuna cu ea , e o fata frumoasa , imi placea candva de ea , dar acum a aparut alta persoana care m-a dat peste cap .
- Aaa , ok , scuze ca te-am intrebat .
- Nu , nu e nici o problema .
- Ok , pai eu merg sa o trezesc pe Min , vorbim .
- Ok .
Urc bucuroasa scarile indreptandu-ma spre camera mea si a lui Min . Era bine ca nu era impreuna cu Hyuna , dar tot ii place de altcineva . Of , la ce ma gandesc eu ? Nu am nici o sansa sa fiu impreuna cu Sehun . Mai bine imi revin cu picioarele pe pamant , si nu imi mai fac iluzii degeaba .
- Min ? Min !
- Umm...da ? Ce e ?
- Hai , trezeste-te !
- Cat e ceasul ?
- E ora 9:50 , hai doar sti ca stai cu orele pana te pregatesti .
- Bine,bine ma trezesc .
Din perspectiva lui Min :
Yuno imi da trezirea de dimineata , ma ridic din pat si decid sa cobor repede pana la bucatarie sa imi iau un pahar cu suc deoarece gatul imi era foarte uscat . Deschid usor usa , ma uit in stanga , ma uit in dreapta , ma uit iar in stanga si dau de Kai .
- Neata .
- Nu ! Nu te uita la mine . * tip in timp ce imi pun mainile pe fata . *
- Dar ce ai patit ? * intreaba Kai ingrijorat *
- Dimineata fata mea arata ca naiba .
- Hai , termina cu astea , sunt sigur ca esti la fel de frumoasa .
Fara se realizez ce fac imi dau mainile la o parte de pe fata .
- Vezi ? Ti-am zis eu . Esti la fel de frumoasa .
- M-multumesc .
- Unde mergi ?
- Pana la bucatarie sa imi iau ceva de baut . Vi si tu ?
- Sigur , daca nu te deranjeaza .
- Nu ma deranjeaza . Haai .
Cobor la bucatarie impreuna cu Kai , dar cum coboram noi scarile o vad pe Yuno vorbind si razand cu Sehun . Il prind pe Kai de mana si il trag in spatele meu .
- Ce s-a intampalt ?
- Taci !
- De ce ?
- Uitat-te la astia doi . Sigur e ceva intre ei .
- Da , pai Sehun o place pe Yuno .
- Serios ? De unde sti ?
- Mi-a spus el , doar ca nu e sigur daca si ea simte la fel .
- Simte,simte .
- De unde sti ?
- Nu stiu , doar presimt .
- Ok ?
Merg si imi iau ceva de baut , dupa urc inapoi in camera .
"Dupa 2 ore "
Eram in studioul EXO , un studio foarte mare . Am intrat si ma uitam in jur , totul era exact cum mi-am imaginat . Pe usa isi facu aparitia un tanar , inalt , imbract simplu , toti au inceput sa il salute si sa vorbeasca cu el .
- Hei , dar cine sunt fetele ? * intreaba el *
- Ele sunt noile noastre colege de trupa . * spune Suho incantat *
- Jang Hyunk , incantat de cuostinta .
- Eu zic sa ne punem pe treaba . * spune Baekhyun nerabdator *
Si chiar asa am si facut , ne-am pus pe treaba , am inregistrat toate melodiile de pe albumul EXODUS . Dupa le-am ascultat . Suna chiar foarte bine , sunt curioasa ce coregrafii vom avea .
- Hei , Yuno , pot sa te intreb ceva ?
- Sigur,Min , spune .
- Iti place de Sehun ?
- Poftim ? Ce e cu tine ?
- Haide , Yuno , sti ca mie poti sa imi spui orice , plus ca si el te place .
- Min , termina ! Nu imi place de Sehun .
- Nuuu , de aia te uiti asa la el .
- Nu ma uit la el !
- Nuu , doar il privesti .
- Uite , sti ce ? Crezi ce vrei , nu imi pasa , dar nu mai inventa chestii gen " Sehun te place " .
- Nu inventez !
- Lasa-ma in pace !
- Yuno ! Nu te mai purta ca un copil .
- Ma port cum vreau , ai vreo problema ? Vezi-ti de Kai si lasa-ma tu pe mine in pace .
- Bine , de azi inainte sa nu mai vorbesti cu mine !
- Bine !
Parasesc studioul ca o tornada si ma indrept spre masina , il aud pe Sehun cum striga in spatele meu dar nici ca imi mai pasa . M-am certat foarte rau cu Min , in aceste momente nu imi doresc decat sa stau singura . Cum poate sa minta in halul asta ? Sau poate nu a mintit .... trebuia sa o ascult pana la capat si dupa sa rabufnesc . Dar , oricum e imposibil , Sehun nu ma place . Cobor scarile caldirii in graba si nu observ ca in fata mea era un ambalaj . Alunec pe el si ma lovesc groaznic de trepte . Simt o durere ingrozitoare la cap si la piciorul drept , il vad pe soferul masinii in fata mea si il aud strigandu-mi numele , imediat toate acestea se pierd in ceata , imi inchid ochii si ma las purtata de durere in lumea viselor . ...
______________
Needitat.
CITEȘTI
Viata de vedeta. (EXO)
FanfictionDupa ce viata face o intorsatura de 180 grade, incercarea de a te obisnui cu o noua viata,noi prieteni,nou oras, este destul de grea. Dupa ce viata ofera clipe frumoase, si iubiri ca in povesti, iti da o palma,incercand sa-ti arate in ce lume grea e...