#15

123 9 2
                                    

Eram in masina impreuna cu Sehun si asteptam sa ajungem la destinatia decisa de acesta . Inca nu imi venea sa cred ca sunt doar eu cu el si ca mergem la o intalnire . Linistea dintre noi era mortala chiar prea mortala , il vedeam cum sa framanta si din cand in cand isi mai stergea fruntea cu o batista de hartie . Mi-am luat inima in dinti si am spart tacerea.

-Hm..mergem de ceva timp , mai avem mult ? 

-Poate .

- Haidee, spune-mi mai facut curioasa . 

- Ai sa vezi , mergem intr-un loc unde mie imi place foarte mult , si sper sa iti placa si tie . 

- Ok , abea astept sa ajungem . 

- Nu mai avem mult . 

Masina opreste in fata unei cafenele foarte luxoasa . Sehun coboara primul si imi deschide usa . Ii indint mana si cobor din masina .  Sehun deschide usa cafenelei si ma pofteste inountru. Il urmez pana ajungem pe acoperisul cafenelei , acolo in mijloc era o masa frumos aranjata , si in jurul ei multe flori . Ma intorc catre Sehun si raman putin uimita , acesta imi daruieste un ursulet din trandafiri albi cu o inima din trandafiri rosii pe care scria " S+Y " .

- Iti place ? 

- Mai intrebi ? Sehun e ..e foarte frumos . Multumesc . 

- Eu iti multumesc ca ai acceptat sa iesi cu mine . 

- Ma asteptam sa ma duci la un restaurant , sa imi dai un buchet de flori si asa sa se termine intalnirea noastra . 

- Am zis sa fie putin diferit , plus ca , stiu ca nu mananci seara . 

Am ras amandoi la afirmatia lui , dupa am luat loc la masa . Am comandat amandoi cate o ciocolata calda si am inceput sa discutam , eram foarte  fermecata de priveliste . Toate luminiile Seoulului se vedeau , era atat de frumos . Ma ridic de la masa si ma indrept catre marginea cladirii , o briza rece bate usor damndu-mi parul in toate directiile . Imi strang mainile la piept si continui sa ma uit la oras .  Sehun se apropie de mine , imi cuprinde abdomenul si isi lipeste pieptul cald de spatele meu , trezindu-mi fiori . 

- Tie frig ? 

- Nu .

Imi cuprinde mana si o duce catre buzele lui . Plaseaza un sarut , dupa isi impleticeste degetele cu ale mele . 

- Esti cam rece . Stai sa iti dau sacoul meu . 

- Sehun , nu e nevoie . Tu ce ai sa faci ? 

- Eu am camasa , nu mie frig . 

- B-bine . 

Ma cuprinde dinou , imi las capul pe pieptul lui si imi inchid ochii ...

Kai si Min :

- Oare ce fac astia doi atata ? * intreaba Kai in timp ce se aseaza in pat langa Min * 

- Eh , e prima lor intalnire , e normal sa steie mai mult . 

- Da , si mai ales intr-un loc ca ala . 

- Ce loc ? * intreaba Min confuza * 

- Unde s-a gandit Sehun sa o scoata pe Yuno la intalnire . 

- Unde ? 

- Nu iti zic .

- Daca nu imi zici , ma supar .  * spune Min in timp ce isi pune mainile la piept si se incrunta * 

- Puisorul meu se supara ?  Cat de tare ? Hai spune-i lui tati cat de tare . 

- Kai , termina ! * ii spune Min nervoasa si ii da cu o perna in fata * 

- Aha , deci asa vrei sa facem . 

Kai i-a o perna si ii da in fata lui Min . 

- Nu cred ca ai facut asta . * spune Min * 

I-a si ea o perna si incepe sa il loveasca pe Kai . Acesta se ferea cat de cat cu ajutorul mainilor . Ii fura perna lui Min din mana si o arunca pe jos . Se napusteste asupra ei , si incepe sa o gadile . Min radea cu pofta si se zbatea . 

- Mai vrei ? 

- N-nu , gata , o-opreste-te . * spune Min gafaind *

Kai o cuprinde in brate si o saruta dragastos pe frunte . Min isi lasa capul pe pieptul lui si inchide ochii alene . 

- Te iubesc , ingeras . * ii spune Kai * 

- Si eu , pisoiasul meu . 

Yuno si Sehun : 

Intalnirea dintre   Sehun si Yuno a fost una foarte frumoasa . Au ras , au cantat , au facut aproape tot ce le trecea prin cap . La sfrasit Sehun a spus soferului sa opreasca la cativa metrii de casa . S-a gandit ca ar merge o plimbare de seara . .  O data ajunsi in fata casei Sehun se intoarce catre Yuno si o priveste intens in ochi . 

- A fost o seara minunata . * spune Yuno *

- Da , a fost , si orice seara minunata se termina cu un ...

Se apropie incet unul de altul pana ce buzele lor se unira . Se trezesc amandoi din vraja sarutului si intra in casa . 

- Toata lumea doarme deja ? * intreaba Sehun confuz *

- E ora 12:45 . * spune Yuno , razand *

- Pai hai si noi la culcare . 

Intram fiecare in camera lui , dar imediat ne intoarcem amndoi pe hol . 

- Kai e cu Min ? * intreaba Sehun *

- Da , is la mine in camera , dorm . * ii raspunde Yuno * 

- Pai hai sa nu ii trezim , du-te si ia-ti ceva de schimb si dormi cu mine. Eu intind fotoliul si tu pe pat . 

- Ok . 

Ma schimb si merg la Sehun in camera . Acesta deja isi pregatea fotoliul . Ma uit putin mai atent si vad ca nu e cam confortabil . 

- Sehun ? 

- Da ? 

- Sa sti ca nu e nici o problema daca dormi cu mine in pat . 

- Da ? Pai na ..eu credeam ca e deja prea mult pentru prima intalnire . 

- Este , dar nu is atat de rea incat sa te las sa dormi pe fotoliu . 

Sehun stinge lumina si mi se alatura in pat . 

- Nopate buna . 

- Nopate buna . 

__________________

Needitat.



Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum