Din perspectiva lui Kai :
Afara era intuneric , chiar foarte intuneric . L-am rugat pe sofer sa ma lase in centrul Seoului , Yuno mi-a spus ca piticutei mele ii e frica de intuneric , deci cea mai luminata parte a Seolului e in centru . Sigur o voi gasi acolo , trebuie sa o gasesc acolo . Afara se lasa firgul , abea astept sa o gasesc si sa o strang in brate sa ii ofer tota caldura mea . Dupa ce o gasesc nu o mai las sa plece de langa mine . De prima data de cand am vazut-o am stiut ca imi va da batai de cap . Acum tot ce pot face e sa o gasesc si sa o protejez.
Din perspectiva lui Min :
Afara era intuneric , dar in centru Seolului era lumina de parca ar fi fost ziua . Pfff...mie frica sa ma intorc acasa , si am ramas si fara baterie la telefon , nu il pot suna pe sofer . Oare nimeni nu imi simte lispa ? Oare Yuno nu se gandeste deloc la mine ? Nu trebuia sa ma cert asa de rau cu ea , nu trebuia sa ii spun vorbele alea , dar la nervi fiecare reactioneaza gresit . Si eu ... eu am rectionat foarte gresit . Acuma sunt pierduta in Seoul , si nimanui nu ii pasa de mine . Nici...nici macar lui Kai , care mai acum cateva zile declara ca ma place. Vreau acasa , vreau sa stau de vorba cu Yuno si sa ii spun ca imi pare rau , stiu ca si ei ii pare la fel de rau . Ne-am spus vorbe foarte dureroase care au provocat rani adanci in sufletele noastre . Tot ce pot sa fac este sa sper ca timpul le va rezolva pe toate .
Ma ghemuiesc pe o banca si incep sa plang . Deodata o mana ma mangaie pe spate .- Min , Min . O doamne ! In sfarsit te-am gasit .
- K-kai ?
- Da eu sunt , iubito . Nu am sa te mai las sa pleci de langa mine niciodata .
O strange puternic in brate , Min simtindu-se protejata . Kai ii ridica fata si se uita intens in ochii ei . Se apropie incet de ea , pana buzele lui moi se unesc cu ale ei . Min isi pune mainile dupa gatul lui si adanceste sarutul , de la unul simplu devenind unul foarte pasional . Limbile lor dansau un vals lent dar foarte intens . Kai opreste sarutul si o priveste bucuros pe mica faptura ce se afla in fata lui .
- Te iubesc , Min . Te iubesc . Nu mai pot astepta . Te vreau langa mine . Vreau sa am grija de tine .
- S-si eu te iubesc JongIn. Vreau sa fiu langa tine mereu .
- Haide acasa printesa mea .
Din perspectiva lui Yuno :
A trecut deja o ora si jumatate de cand Kai a plecat sa o caute pe Min . In tot acest timp am stat impreuna cu Sehun si am asteptat sa se deschida o data usa si pe ea sa intre Min . Nu va fi asa de usor sa trecem peste aceasta cearta , ne-am aruncat cuvinte grele . Va dura ceva timp pana ne vom reincapata increderea una fata de cealalta . Sigur il va avea pe Kai alaturi de ea si va trece mai usor peste acest incident . Baiatul asta chiar tine la ea , si sper sa fie impreuna , vor fi un cuplu perfect . Cat despre mine ....inca nu stiu ce simt cu adevarat pentru Sehun . O parte din mine imi spune ca il plac , ca il plac chiar foarte mult . Dar celalta parte imi spune ca nu e posibil sa fie vreodata ceva intre noi , si mai bine o las balta si il privesc doar ca pe un simplu coleg de trupa .
Din perspectiva lui Sehun :
O priveam cum statea pe canapea . Chipul ei atat de frumos , nu mil puteam scoate din minte . Chiar si cand era suparata era la fel de frumoasa . As vrea sa am curaj sa ii spun ce simt , dar mie frica , mie foarte frica . Daca ea nu simte la fel ? Daca ii place de altcineva ? E foarte greu sa stau langa ea si sa ma prefac ca e doar colega mea de trupa .
Usa se dechide si pe ea intra Min si Kai . Ignor durerea care nu imi dadea pace si fug catre Min . O strang puternic in brate , o lacrima mi se prelinge pe obraz pana ce cade jos pe podeaua rece .
- Min , o doamne . Imi pare rau , imi pare asa de rau .
- Si mie imi pare rau . Nu trebuia sa spun vorbele alea despre tine . Sper sa ma ierti .
- O doamne , cum sa nu te iert ? A fost numai vina mea , trebuia sa te ascult .
- Si eu trebuia sa iti spun direct ce aveam de spus .
- Lasa , acum a trecut totul . Du-te si fa un dus , dupa mai vorbim .
- Ok ..
Min urca incet scarile indreptandu-se catre camera noastra . Yuno era foarte bucuroasa ca isi vazuse prietena in siguranta .
- Iti multumesc,Kai .
-Nu ai pentru ce .
***
- Sehun , iti multumesc ca ai fost alaturi de mine .
- Nu ai pentru ce . Mereu voi fi .
- Esti un prieten extraordinar .
Ii ofer o imbratisare si ma indrept spre camera mea si a lui Min .
- Yuno ?
- Da,Sehun ?
- Aaa...nimic , lasa ca vorbim altadata .
-Ok , noapte buna .
- Nopate buna .
_________________________________________
Needitat .
CITEȘTI
Viata de vedeta. (EXO)
FanfictionDupa ce viata face o intorsatura de 180 grade, incercarea de a te obisnui cu o noua viata,noi prieteni,nou oras, este destul de grea. Dupa ce viata ofera clipe frumoase, si iubiri ca in povesti, iti da o palma,incercand sa-ti arate in ce lume grea e...