#7

140 12 0
                                    

Ne urcam in masina neagra care ne astepta in spatele cladirii . Cred ca au parcat-o acolo deoarece nu voiau sa atraga atentia fanilor .  Inca nu imi venea sa cred ca sunt intr-o masina cu cei din EXO .  Observ cum Sehun mai tragea cu ochiul la mine , cred ca ii se pare ciudat ca o fana a ajuns sa fie membra in trupa , dar asta e , sa se obisuniasca .  Ajungem  in fata unei cladiri imense , unde scria mare  " SM Entertaiment "  .  Incerc sa par destul de relaxata , ca si cum as fi vazut doar o simpla cladire .  Coboram din masina si ne indreptam spre intrare . In fata noastra isi face aparitia o femeie , imbracata elegant .

- Yuno ? Min ?

- Da ?

- Va rog sa ma urmati .

- Ok .

O urmam pe aceea femeie , pana ajungem intr-o camera plina cu haine . 

- Toate aste sunt ale vostre , alegeti-va ceva pentru petrecere .

- Ok .

- Sa fiti gata in 35 de minute .

- Vom fi , multumim .

Dupa ce femeia paraseste camera eu si cu Min ne uitam la toate hainele care  erau acolo .

- Cate haine .... * spune Min *

- Hai sa ne alegem ceva frumos pentru petrecere .

- Ok , dar mai intai sa o sun pe mama .

- Buna idee .

Imi scot telefonul si o apelez pe mama .  Eram foarte entuziasmata nici nu stiu cum ii voi spune .  Intr-un final imi fac curaj si o sun .

- Alo ? Mama ?

- Da , scumpo . Ce este ?

- Mama ... am reusit . Am intrat in trupa .

- Aaaaa , nu pot sa cred . Doamne ce am bucur , trebuie sa anunt pe toata lumea . Trebuie sa dam o petrecere , vai cate am de facut .

- Ok , ok ai timp sa le faci pe toate . Eu mai raman putin , baietii dau si ei o petrecere .

- Ok scumpo , sa te distrezi , te pup .

- Si eu , paaa.

Ok , acum am anuntat-o pe mama pot sa imi aleg ceva pentru petrecere .  Min deja era gata .  A ales o fustita crem si o camasa de blugi , la aceasta tinuta a asortat tot niste pantofi cu toc ,crem cu o fundita .

Eu am ales o pereche de pantaloni scurti cu talie inalta , un tricou cu dungi alb-negru si o vesta verde deasupra , la aceasta tinuta am asortat niste botine negre cu platforma  .  In privinta machiajului amandou am ales unul mai natural .

- Ok , suntem gata .

- Sa mergem .

Prasim camera plina cu haine si ne indreptam spre cea unde se tinea petrecerea .

- Dupa tine .  * ii spun lui Min , zambind *

Min intra prima , iar eu o urmez . Toate privirile erau atintite spre noi .

- Aratati super . * spune D.O *

- Multumim .

- Haide-ti , veniti mai aproape * spune Lay *

***

- Chiar nu ma asteptam sa reusesti , micuto . * spune Kai catre Min *

- Mda , dar se pare ca am facut-o .

- Noi ne-am mai intalnit o data .

- Nu cred , daca ne-am fi intalnit as fi tinut minte .

- Erai asa de grabita , incat te-ai izbit de mine .

- T-tu erai ?

- Da , eu eram .

- P-pai i-mi pare rau .

- Nu te balabai . Oricum a trecut asta .

- Ok .

- Esti foarte frumoasa .

- Mersi .

- Min ! Kai !  Haide-ti sa vedem focul de artificii .  * striga Sehun *

- Ok , venim acum . * spune Min *

Eram toti pe acoperisul cladirii si admiram focul de artificii , totul era ca intr-un vis .  Cine putea sa creada ca baietii pot fi atat de draguti in spatele camerelor de filmat . Inca nu puteam sa ma trezesc , parca totul erau doar un vis .

- Iti palce ? * ma intreaba Sehun *

- Da , e foarte frumos .

Din perspectiva lui Sehun :

Pana si glasul ei era la fel de frumos ca ea . Chipul ei mi-a ramas tiparit in minte de prima data cand am vazut poza cu ea .  Chipul ei angelic , vantul care ii dadea parul in toate directile o faceu atat de frumoasa . Nu pot sa mi-o scot din minte . Nu se poate sa imi puna o fata in halul asta capac . Ce mi-ai facut Yuno ?

Din perspectiva lui Kai :

O priveam intens pe fiinta micuta de langa mine . Era asa de mica , trupul atat de firav , ochii ei atat de frumosi , ma pierdam mereu in ei .  Dar trebuie sa imi revin , nu vreau ca aceasta faptura angelica sa ma distraga , trebuie sa ma tin tare .

- Ei , sa mergem acasa , maine ne astepata o zi grea . * spune Suho *

- Aaa..da , maine ingregistram melodiile de pe noul album * spune Chaneyol *

- Fetelor maine va fi prima vostra zi in studioul EXO .  * spune Baekhyun , zambind *

- Abea asteptam ....

___________________

Needitat.




Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum