-Alo, Hyuna? M-am gandit mai bine , si accept propunerea ta.
- Suho esti sigur de asta?
- Da , vreau sa incepem cat mai repede , o vreau langa mine , nu mai suport sa il vad cum o atinge.
- Sti care e conditia?
- Oh Sehun sa fie al tau.
- Bine , vom face primul pas in ceea ce te priveste pe tine , maine cand ne vom intalni cu totii inainte de inceperea concertelor , va trebui sa faci ce iti spun eu daca vrei sa castigi.
- Asa sa fie.
Suho inchide telefonul increzator "Vei fi a mea in curand , mai asteapta putin iubito" , gandeste el . De prima de cand a vazut-o a simtit ceva pentru ea . Cand o vede , practic innebuneste . A dezvoltat o obsesie pentru ea , intr-un timp foarte scurt . Acum...a ales sa faca aceasta alianta cu Hyuna , in speranta ca va avea doar de castigat .
Situatia intre cupluri era una excelenta , se iubeau , nu le pasa de nimic , dar nu stiau cate planuri existau pentru a incerca sa strice aceasta armonie dintre ei. Nu toata lumea accepta ca ei sunt fericiti .
***
Din perspectiva lui Sehun:
O vedeam pe mica fiinta care statea in bratele mele si se juca cu materialul tricoului. Cand o priveam simteam ca inima mea iese din piept, cu fiecare moment care trecea o iubeam mai mult. Inainte de concertele prin alte tari, ne intalnim toate trupele, acolo sigur va fi si Hyuna. Am sentimentul ca va face ceva ce nu trebuie, stiu ca inca mai simte ceva pentru mine, si mai stiu ca ar fi in stare de orice ca sa o faca pe Yuno sa se desparta de mine. Trebuie sa o protejez.
- Iubitule? Iubitule!
- Da..scuze , ce este?
- La ce te gandeai?
- La nimic.
Se ridica din bratele mele si ma priveste intens.
- Minti, stiu ca te gandeai la ceva foarte profund.
O mangai usor pe fata si ii zambesc larg.
- Ma gandeam la cat de frumoasa esti si cat de mult te iubesc.
Ridica o spranceana si se uita la mine zambind. Se apropie de mine si imi plaseaza un sarut scurt pe buze. Vrea sa plece dar o opresc si o trag langa mine, ma pozitionez deasupra ei si ii captez buzele intr-un sarut care devena din ce in ce mai pasional. Ma impinge si se ridica brusc . Atunci am realizat ca am intrecut masura.
- Imi pare rau. Nu stiu ce m-a apucat. Sunt un idiot. Scuze..
Se ridica de pe pat, credeam ca se va supara, dar aceasta se intoarce le mine zambind.
- Nu-i nimic..
Min si Kai:
Kai isi privea iubita cum doarme. Ii se parea cea mai frumoasa fiinta din lume. Era ingerul lui. O iubea extrem de mult, nu credea ca se poate atasa de o fata atat de tare, dar iata ca inevitabilul s-a produs. Chiar daca mai face uneori crize de gelozie, le face din iubire. Nu suporta cand cineva se uita la ea. E doar a lui si nu o imparte cu nimeni. O mangaie usor si o cuprinde intr-o imbratisare calduroasa.
*Uramatoarea zi*
- Fetelor sunteti gata? *vocea lui Suho rasuna prin toata casa*
- Da, acuma venim.
Se urca cu toti in masina si se indreapta spre locul unde se intalneau si cu celelalte trupe. Drumul a fost destul de scurt.
- Esti pregatit?
- Hyuna, ti-am mai spus. Da, sunt. Vreau sa facem asta.
- Ok,pai urmeaza-ma. Sa inceapa distractia.
Capitol neinspirat :( Va multumesc celor care inca citi cartea asta^^ , chiar daca nu e foarte buna o voi continua. Voiam sa imi cer si scuze ca nu am mai postat de mult. In curand voi posta si la "In spatele oricui se afla un demon". Inca o data imi cer miiii de scuze,si astept o parere despre capitol. Va pup :* needitat
CITEȘTI
Viata de vedeta. (EXO)
FanfictionDupa ce viata face o intorsatura de 180 grade, incercarea de a te obisnui cu o noua viata,noi prieteni,nou oras, este destul de grea. Dupa ce viata ofera clipe frumoase, si iubiri ca in povesti, iti da o palma,incercand sa-ti arate in ce lume grea e...