Ma trezesc dimineata in bratele lui Sehun . Acesta inca dormea . Ma ridic incet si ma indrept catre camera mea . Kai si Min deja erau treziti , luau micul dejun . Imi fac rutina de dimineata , ma imbrac in ceva lejer si cobor la ei .
- Neata frumosilor .
- Neata . * imi raspunde Kai *
- Unde ai dormit , domisoaro ? * intreaba Min *
- Cu voi in camera . Unde puteam sa dorm ?
- Si ? Cum a fost povesteste-ne totul ! * spune Kai *
- Ok ? Pai cum sa fie ? A fost super.
In timp ce le povesteam lui Min si Kai cum a decurs intalnirea dintre mine si Sehun . Acesta tocmai se trezise .
- Neata , iubito . * imi spune in timp ce imi plaseaza un sarut pe frunte *
- Neata si tie .
- Dar noi ce suntem aici ? Statui ? * intreaba Kai *
- Acuma voiam sa v-a salut .
- Deci , ce facem azi ? * intreaba Min *
- Pai ... azi nu vom merge sa filmam clipul , baietii sunt plecati . Am ramas doar noi . * spune Kai *
- Si ? Ce facem ? * intreaba Sehun *
- Pai eu cu Min vom iesi la o plimbare .
- Si noi hai sa ne uitam la un film ...horror . * spune Sehun *
- Ok .
***
Sehun da drumul filmului , iar Min si Kai parasesc casa fericiti .
- Sper ca nu ai sa te sperii . * imi spune Sehun *
- Eu ? Niciodata !
- Oricum , voi fi langa tine .
Il sarut usor pe obraz si imi las capul pe pieptul lui .
Min si Kai :
Se plimbau in jurul parcului traind fiecare clipa la maxim. Radeau , cantau , dansau , se bucurau de momentele petrecute in postura de cuplu . Lui Min nu ii mai era frica sa recunoasca ca il iubeste pe Kim JongIn. Iar Kai...Kai incerca sa isi protejeze ingerasul . Cerul se intunecase vestind ca va urma sa ploaie . Kai il sunase pe sofer dar acesta nu raspundea . Nu erau departe de casa , dar nici foarte apropae . Kai ii da geaca lui Min si o cuprinde intr-o imbratisare . Afara incepe sa ploaie .Cei doi se adapostesc sub un copac. Kai era foarte nervos ca soferul nu raspundea iar ei trebuiau sa steie in ploaie . Ii era frica ca ingerasul lui sa nu raceasca , dar Min nici ca avea vreo problema . Kai butona telefonul nervos cautand o solutie , Min profita de neatentia lui si se invartea prin ploaie .
- Hai ca am sunat alt sofer si v-a veni....
JongIn nu termina de supus fraza ca ramane socat cand vede ca Min nu e langa el . Se uita prin jur si o vede cum se invarte in ploaie .
- Min,Min , vino inapoi , ai sa racesti .
- Prinde-ma daca poti .
Min incepe sa fuga prin ploaie , iar Kai dupa ea . Fugea printre copaci , se uita in spate si vede ca iubitul ei nu o mai urmarea . Isi intoarce capul si da de el .
- Credeai ca poti sa scapi de mine asa usor ?
- Da .
Si incepe sa fuga dinou . Intr-un final Kai o prinde , o strange tare in brate si o ridica pe sus invartindu-se cu ea . O saruta apasat , Min ii musca buza inferioara cerand permisunea in lacasul lui umed . Kai surprins de actiunea ei , accepta . Sa te saruti pasional cu iubitul tau in ploaie . Min mereu si-a dorit asta . Iar acum dorinta i s-a indeplinit .
- Haide acasa ingerasul meu ud .
O cuprinde de talie si se intreapta impreuna catre masina .
***
Cand ajung acasa ii vad pe Yuno si Sehun cum dorm imbratisati pe canapea . Nu voiau sa le strice momentul asa ca merg fiecare in camera lui .
- Fac un dus si ne vedem jos in 10 min . *spune Min *
- Bine ingeras .
Din perspectiva lui Kai :
Fiinta asta mi-a dat toata lumea peste cap . Nu am crezut ca am sa pot iubi atat de tare o fata . Dar faptura asta mica si fragila e speciala . E frumoasa , zambetul ei e mirific . Are acel ceva ce te face sa te gandesti la ea mereu . O voi iubi si o voi proteja , pentru ca imi apartine . Este a mea , si nimic nu ne va putea desparti vreodata .
____________________
Needitat.
CITEȘTI
Viata de vedeta. (EXO)
FanfictionDupa ce viata face o intorsatura de 180 grade, incercarea de a te obisnui cu o noua viata,noi prieteni,nou oras, este destul de grea. Dupa ce viata ofera clipe frumoase, si iubiri ca in povesti, iti da o palma,incercand sa-ti arate in ce lume grea e...