#6

135 13 2
                                    

Ma trezesc  cu zambetul pe buze . Imi fac rutina de dimineata , ma imbrac in ceva lejer si o astept pe Min .  Am emotii , foarte mari emotii o sa cant in fata celor din EXO .  O sa ii vad in fata mea . Mi-e frica sa nu ma incurc . Daca fac un pas gresit ? Daca nu cant bine ?  Vor rade toti de mine .  Gandurile imi sunt intrerupte de vocea mamei .

- Yuno ? A venit Min !

- Ok , cobor acum .

Imi iau telefonul si cobor scarile in fuga .

- Hei , esti gata ?

- Da , sa o facem .

- Succesc fetelor .

- Multumim , o sa avem nevoie .

***

La ora 9:45  era deja acolo . Stateam in sala de asteptare . In jurul nostru era foarte mare agitatie . se auzeau voci care spuneau " Sunt aici . "  " Au venit "  " Aveti grija sa nu le lipseasac nimic "

- Se pare ca si-au facut aparitia colegii nostri de trupa .  * imi spune Min , zambind *

-  Sa ii dam pe spate .

- Oare cu cine vom concura ?

-  Nu stiu . Sper sa nu fie mai bune ca noi . * spun zambind *

- Nimeni nu e mai bun ca noi . Dwaa.

- Sa speram .

In fata noastra isi face aparitia o femeie .

- Va rog frumos sa intrati pe scena . Ve-ti raspunde la toate intrebariile pe care vi le adreseaza , si tot ce spun ei sa faceti voi ii ve-ti asculta .

- Ok . Pai hai sa intram .

Pasim incet pe scena , cu privirea atintita in pamant .  Ridic increzatoare capul si raman putin blocata . Chiar erau ei . EXO in fata mea .  Erau asa de frumosi , ne analizau din cap pana in picioare .

- Min , ridica-ti privirea . * ii soptesc *

Min isi ridica si ea capul , ramane la fel de blocata ca mine . Langa noi is fac aparitia doua fete brunete . Ne uitam atent la ele si ne dam seama ce le cunoastem .  Ele copiau coregrafiile de la mai multe trupe si le publicau pe youtube .  Se pare ca avem o concurenta foarte buna .

- Care sunt numele voastre ?  *  rasuna voce lui Suho in toata sala *

Le lasam pe fetele de langa noi sa se prezinte primele .

- Si voi ?  * intreaba Kai *

- Eu sunt , Min .

-  Yuno . * spun hotarata *

-  Bun , acum ca stim numele voastre , spune-ti-ne mai multe despre voi .  Yuno si Min incepeti voi de data aceasta .   * spune Chaneyol *

- Ok , pai eu sunt Yuno , dar stiati deja asta . Muzica si dansul sunt viata mea .   In rest am  sa va arat mai multe pe sceana .

- Increzatoare , imi place * spune Sehun *

- Mda , pai nu am multe de zis . Is la fel ca Yuno , muzica si dansul e totul pentru mine . Si imi doresc foarte mult sa intru in trupa .

- Sper sa reusesti . * spune Kai *

- Ok , pai sa lasam vorba si sa trecem la treaba . * spune Xiumin *

Si am inceput .  Prima data am cantat .  Apropae toate melodiile lor , si a altor trupe . Dupa am continuat cu dansul . Ei alegeau ce coregrafii sa dansam , dupa ne-au zis sa venim cu ceva din compozitie proprie .  Eram foarte increzatoare , de fiecare data zambeau . Imi dadeau senzatia ca tot ce fac este bine . Am observat ca JongIn se uita doar la Min . Nu isi lua ochii de la ea . Cred ca e un semn bun ,macar ea sa reuseasca sa intre in trupa .  Si spre final am combinat cantatul cu dansul . Au vrut sa vada daca putem face fata , sa cantam live si sa dansam . Dar pentru mine si Min nu a fost nici o problema , asta facem mereu deci am trecut usor de proba asta .

- Multumim, fetelor , SooMin te rog du-le  in sala de asteptare .

O urmam pe fata bruneta , si intram in sala de asteptare .  Cred ca acele momente erau cele mai gerle din viata mea .  Fiecare secunda era de cosmar , parca timpul statea in loc .

" Dupa 45 de minute " 

Au trecut deja 45 de minute , deodata fata bruneta isi face dinou aparitia in fata noastra .

- Va rog sa mergeti pe scena , baietii s-au hotarat .

Pasim timide pe scena , parca tota increderea pe care o avem disparuse.

- Ei bine fetelor , am luat o decizie . * spune Suho *

- Orium toate v-ati descuract de minune . * spune Baekhyun *

- Insa noi am ales persoanele  care merita sa intre in trupa , si care au dat dovada de profesionalism . * spune Lay *

- Ca urmare prima fata care v-a intra in trupa este ..... Min .  * spune Kai *

O iau pe Min in brate si o felicit , chiar ma bucuram pentru ea . A resuit sa ajunga unde si-a dorit .

- Acum ca stim cine este prima fata care a intrat oficial in trupa EXO , eu zic sa o aflam si pe a doua .  Sehun , faci tu anuntul te rog ? * spune Suho *

- Sigur . Deci a doua fata care intra in trupa este ....

Doamne , atata suspans , nu pot face fata , simt cum ceva greu cade asupra mea . Sa faca o data anuntul ala !

- Este .... Yuno !

- Eu ?

- Da , tu ! * spune Min sarind in sus *

Incerc sa imi revin din acel soc si sa realizez ce se intampla .

- Ti-am zis ca vom resui . 

- Noi chiar am intrat in trupa , nu ?

- Da , Yuno , ni s-a indeplinit visul .

O iau pe Min in brate si o strang tare , parca nu as fi vazut-o de mult timp .

- Acum haide-ti sa sarbatorim . Doar avem colege noi . * spune Baekhyun *

Coboram de pe scena si ii urmam pe baieti .  Se pare ca asta va fi inceputul unei povesti din care am vrut mereu sa fac parte .

______________

Needitat .




Viata de vedeta. (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum