Πρόλογος

2.6K 122 12
                                    

                                                                                    VAMPIRE HATE

Βιβλίο δεύτερο

« Η αγάπη δεν είναι τίποτα μπροστά στον πόνο της προδοσίας.»

Αφιερωμένο σε όλους που με υποστήριξαν, σχολίασαν και άκουσαν με υπομονή την φλυαρία μου.

Σπάζοντας τα νήματα

Εκείνη την τραγική ημέρα της μάχης η Άλις δολοφονήθηκε από το χέρι του Φιν, από το χέρι που την είχε κρατήσει τόσο τρυφερά. Η Άλις είχε δίκιο, είναι μεγάλη ειρωνεία για έναν αθάνατο να πεθάνει από ένα ξυλαράκι.

Σήμερα έχουν περάσει 3 μήνες από τον θάνατό της και όλα έχουν επανέλθει ή τουλάχιστον έγιναν όπως τα επιθυμούσε ο Φιν.

Η φατρία των βρικολάκων απέκτησε έναν νέο αρχηγό, ο Φιν σαν βασιλιάς της φατρίας του έχει ότι θέλει αλλά η πετρωμένη καρδιά του ήθελε μια. Αλλά αυτή η μία χάθηκε στις πύλες της Κόλασης.

Ο Φιν ήξερε τα πάντα- έμαθε τα πάντα αυτό που δεν ήξερε όμως ήταν ότι ένας καινούργιος κίνδυνος καραδοκούσε, περίμενε έξω από τα τείχη.

«Τι και τώρα απλά τον παρακολουθούμε;»ρωτάει ο άγνωστος με τα μπλε μάτια και τα καστανόξανθα μαλλιά.

«Ναι Άνταμ, τώρα περιμένουμε»απαντά η κοπέλα

«Ρε Άλις παρακολουθείς τον τύπο εδώ και μέρες, παράτα τον, αφού είναι με την αγαπημένη του.»

«Άνταμ σκάσε!! Πέρασαν μόνο 3 μήνες και είναι ήδη με άλλη, με σκότωσε, μου πήρε τα πάντα! Ήμουν ένα στοίχημα που να πάρει!! Πώς τολμά να με ξεχνά έτσι, να μου μιλά έτσι!» του φωνάζει η κοπέλα

«Άλις, ο αρχηγός Γουόρνερ σε βρήκε, σε ξέθαψε και σε ανέστησε ή δεν ξέρω πως σε έφερε πίσω αλλά...τι άλλο θες;»

«Θα είμαι πάντα ευγνώμων στον Γουόρνερ αλλά πως μπορεί να με ξεχάσει τόσο εύκολα;»

«Απλά σε ξέχασε. Πάμε να φύγουμε τώρα!» λέει ο Άνταμ και την τραβάει από το χέρι

«Πάμε στη Superior power! Θέλω να φάω!» συνεχίζει ο Άνταμ

Η Superior Power είναι το καταφύγιο που μετέτρεψαν την Άλις σε αυτό που είναι τώρα.

Εκεί την ανέστησαν και διατήρησαν το σώμα της.

Εκεί εκπαιδεύονται οι καλύτεροι στρατιώτες.

Εκεί δεν υπάρχει επιστροφή μόλις μπεις, παγιδεύεσαι και δεν βγαίνεις.

Η Άλις είναι ο πιο δυνατός βρικόλακας ακόμα και πριν τον θάνατό από τον Φιν η Άλις ήχε δυνάμεις που κανείς δεν ήξερε, μέχρι την μέρα που την ξέθαψε ο Γουόρνερ. Μάλιστα κατά την αναδιαμόρφωση του σώματός της απέκτησε

πολλαπλές καινούριες δυνάμεις όπως να μιλά με τους νεκρούς ή να τηλεμετακινεί πράγματα.

«Θα ξαναέρθω και θα σκοτώσω όλους τους βρικόλακες της φατρίας που συμμετείχαν στην μάχη.» λέει η Άλις σε έναν τελευταίο ψίθυρο πριν εξαφανιστεί.

Κάποιοι μύθοι εμμελών να παραμείνουν ζωντανοί.

Κάποια όνειρα έγιναν εφιάλτες και τα παραμύθια ζωντάνεψαν.

Η Άλις όμως το μόνο που ποθεί είναι αίμα και εκδίκηση.

Και θα τα έχει σύντομα.

Vampire HateWhere stories live. Discover now