Κεφάλαιο 02
Οι μέρες πέρναγαν σε μια θολούρα, πότε ήμουν καλά, πότε έπινα πότε έκλαιγα. Η αγέλη έχει πάρει την κάτω βόλτα και δεν έχω κανένα μα κανένα σημάδι της Άλις.
Γύρισα την καρέκλα του γραφείου μου προς το παράθυρο και με απλανές βλέμμα κοίταξα έξω.
Το μυαλό μου δεν λειτουργούσε, ήμουν ένα άδειο κουφάρι.
Ακούστηκε ένα κοφτό χτύπημα στην πόρτα. Δεν απάντησα καν. Πνιχτά βήματα ακουστήκαν πάνω στο χαλί.
«Σταμάτα αυτή την τρέλα Έιντεν.» χαμογέλασα. Πάλι τα ίδια.
«Δεν ξέρεις πως νιώθω.»
«Κάνεις λάθος η Άλις είναι φίλη μου και ξέρω πως νιώθεις, το μόνο που με βάζει σε σκέψεις είναι γιατί δεν την ψάνεις.»
Μια άσχημη καούρα ξεκίνησε από το μέρος που έπρεπε να βρισκόταν η καρδιά μου αλλά τώρα ήταν μια ουλή που μάτωνε.
«Σκάσε Άνταμ! Έχω ψάξει παντού, έχω τηλεφωνήσει παντού αλλά κανένας δεν...» έσφιξα τις γροθιές μου και γύρισα να τον αντικρίσω.
«Δεν αμφιβάλλω αλλά γιατί σταμάτησες;»
Σηκώθηκα με τσαλακωμένα νεύρα. Πόσο θέλω να του δείξω ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνω!
«Δεν σταμάτησα! ΈΨΑΞΑ ΠΑΝΤΟΥ!»
Χαλαρός εκείνος σηκώθηκε από την καρέκλα του και χαμογέλασε θλιμμένα.
«Δεν έψαξες παντού.»
Αυτός ο άνθρωπος έχει αρχίσει να μου την δίνει στα νεύρα!
«Και πριν αρχίσεις να φωνάζεις, ξέω που δεν έψαξες!»
«Αφού ξέρεις γιατί δε μου λες εξυπνάκια; Λες να μην τηλεφώνησα στη Γαλλία, στη Ελλάδα, στην Ουαλία; Παντού έψαξα!»
Θα τον χτυπήσω έτσι και ξαναμιλήσει! Δεν τον αντέχω! Με αμφισβητεί ενώ ξέρει πόσο υποφέρω! Ρίχνει αλάτι στις πληγές!
«Δεν έψαξες μπροστά στα μάτια σου Έιντεν.»
«Άνταμ σου το ορκίζομαι αν-»
«Στην αγέλη Έιντεν, δεν έψαξες μέσα στην ίδια σου την αγέλη.»
/''''''''''''''''''''''''
μπουμ!
ειμαι ζωντανή!
παιδάκια να γίνω κακιά; Χα! Θα γίνω! Ακούστε τι θέλω, θέλω τρία σχόλια στο κεφάλαιο αυτό και ΟΧΙ ΑΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ!! Α ναι και ψηφους!
ευχαριστώ!
Σ.Α.
YOU ARE READING
Vampire Hate
VampireVAMPRE HATE Βιβλίο δεύτερο Η Άλις πρέπει να επιβιώσει στη Superior power αλλά αποζητά εκδίκηση από το Φιν. Πρέπει να επιβιώσει άλλη μια χρονιά στο σχολείο με όλα τα όντα για να κάνει παρέα αλλά βρίσκει συντροφιά δίπλα στον Άνταμ και στην καινούρια...