06

866 95 10
                                    

Κεφάλαιο 06

*Έιντεν εντοπίσαμε πάλι την μυρωδιά της Άλις*

*Σε λίγο είμαι εκεί*

Διέκοψα την επικοινωνία μου μέσω του δεσμού της αγέλης, με τον Άνταμ. Μετά από εβδομάδες παρακολούθησης και καλού προγραμματισμού είμαστε έτοιμοι για επίθεση.

Πήρα το σακουλάκι με το ακόνιτο γνωστό και ως wolfsbene το δεινό των λύκων. Λίγο από αυτό και τέλος. Μέσα από τη ζώνη μου πέρασα ένα πολύ λεπτό ξύλινο μαχαίρι ικανό όμως να διαπεράσει σάρκα και κόκαλα, πασαλειμμένο με καθαρό ασήμι.

Αναστέναξα και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Πέρασα το χέρι μου μέσα από τα πυκνά μαλλιά μου και πήρα μια ανάσα. Όλοι μας ξέραμε ότι θα είναι δύσκολο. Ίσως πολύ δύσκολο. Μπορεί και να πεθάνουμε σήμερα αλλά κάτι καινούριο και όμορφο θα ξημερώσει αύριο.

Η Άλις και το μωρό θα είναι ασφαλείς. Μόνο αυτό μετράει.

Μέσα σε δεκαπέντε γρήγορα λεπτά έφτασα σχεδόν μία ανάσα μακριά από εκεί που είχαν την Άλις.

*Έχετε ότι σας είπα;* λέω στου πολεμιστές.

Έγνεψαν καταφατικά και κούνησαν μερικοί τα όπλα.

Η λεπίδες των σπαθιών γυάλιζαν κάτω από το σεληνόφως, έτοιμες να βαφτούν κόκκινες.

Δεν είμαστε συνολικά πάω από είκοσι λύκοι.

Δεν χρειάζεται να είμαστε παραπάνω.

Οι μπότες μου βυθίζονταν στη λάσπη έως τον αστράγαλο αλλά δεν με ένοιαζε. Λίγο ακόμα και θα έχω και πάλι την Άλις και το μωρό μέσα στην κοιλίτσα της στα χέρια μου. Και δε πρόκειται να τους αφήσω ποτέ!

Δεν περπατήσαμε για πολύ ακόμα, ένα παλιό μεγάλο σπίτι επιβλητικό στην όψη εμφανίστηκε περίπου εκατό μέτρα μακριά και ανέδυε τη μυρωδιά της ανακατεμένη με νεκρή σάρκα και αίμα. Αναγούλιασα στον συνδυασμό.

*Από πίσω* διέταξα, εγώ θα πήγαινα από τη μπροστινή πόρτα. Ήταν φτιαγμένη από γερό ξύλο αλλά γρήγορα την γκρέμισα κα έπεσε στο πάτωμα σηκώνοντας ένα κύμα σκόνης.

Κανείς δεν ήρθε. Το σπίτι βρισκόταν σε απόλυτη ησυχία, και αυτό ήταν που με τρόμαζε. Πήγα κατευθείαν στον πάνω όροφο, οι μαρμάρινες σκάλες που οδηγούσαν στον όροφο γλίστραγαν από ένα πηχτό υγρό. Δεν έσκυψα να το ερευνήσω. Δεν υπήρχε νόημα, αίμα ήταν και μάλιστα φρέσκο.

Που θα έχει άραγε το πτώμα; Το άτυχο πλάσμα που πέθανε;

Όλες οι πόρτες ήταν κλειστές αλλά ήξερα πολύ καλά σε ποια από όλες να πάω.

Μακάρι όμως να μην το έκανα!

...............................................................

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!! θα σας τα έλεγα πιο νωρίς αλλά έλειπα! 

Πως τα περάσατε; 

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο, ψηφίστε και σχολιάστε. 

Σ.Α.


Vampire HateWhere stories live. Discover now