Kεφάλαιο 10

1.1K 106 4
                                    

Κεφάλαιο 10

ΑΛΙΣ

Μόλις μπήκαμε μέσα στο σχολείο –που για να λέμε την αλήθεια δεν θυμάμαι καν το όνομά του- τρέξαμε προς το γραφείο που λέει από έξω με μεγάλα μαύρα γράμματα «ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ».

Αυτό είναι μεγάλη ειρωνεία, σε σχολείο με λυκάνθρωπους με τέλεια όραση να γράφουν με γιγάντια γράμματα.

Έδιωξα τις σκέψεις μου με ένα κούνημα του κεφαλιού μου.

«Καλημέρα παιδιά, πως μπορώ να σας βοηθήσω;» λέει μια στρουμπουλή κυρία με γυαλιά. Ήδη τη συμπαθώ, αφού η κυρία αυτή δεν βαριέται τη ζωή της τότε το σχολείο είναι τέλειο ή τουλάχιστον αυτό νομίζω εγώ.

«Καλημέρα, θα θέλαμε τα προγράμματά μας. Ονομάζομαι Άλις Κόντγουελ και ο φίλος μου είναι ο Άνταμ Κένεντι.»

«Μάλιστα αγαπητή μου. Περιμένετε μισό λεπτάκι μόνο. Λίνα, Άλις Κόντγουελ και Άνταμ Κένεντι σε παρακαλώ!» φώναξε η κυρία

Εντελώς τυχαία πρόσεξα τα νύχια της κυρίας. Ήταν μπλε και κίτρινα και είχαν τα μίνιον πάνω τους.

«Αχ, λατρεύω τα νύχια σας!!» της είπα χωρίς καν να το σκεφτώ δεύτερη φορά

«Αλήθεια; Χθες μου τα έφτιαξαν και να σου πω την αλήθεια δεν ήξερα αν θα βγουν ωραία!»

«Όχι κάνετε λάθος, είναι υπέροχα!»

«Σε παρακαλώ Άλις, φώναζε με Μαρίνα.»

«Λοιπόν κυρία Μαρίνα πρέπει να μου πείτε το μαγαζί για να τα φτιάξω και εγώ έτσι!»

«Λοιπόν είναι στο-»

«Άλις, συγνώμη που διακόπτω αλλά έχουμε δύο λεπτά για να βρούμε την τάξη μας!» λέει ο Άνταμ καθώς κρατά τα προγράμματα

«Ναι, σωστά, αντίο κυρία Μαρίνα!»

«Αντίο Άλις!»

Βγαίνοντας από το γραφείο ο Άνταμ με τραβά προς μια τυχαία κατεύθυνση.

«Άνταμ που στο δέλτα με πας;»

«Άλις, Άλις το ταίρι μου είναι εδώ!»

«Πως τα ξέρεις;»

«Το ένα ταίρι έλκεται από την μυρωδιά του άλλου και αν κοιταχτούν στα μάτια, και πώς να στο πω, ο κόσμος παγώσει. Είναι το ταίρι σου.»

Ο Άνταμ άρχισε να τρέχει προς μια κατεύθυνση και εγώ από πίσω του. Ποιόν τον ενδιαφέρουν τα μαθήματα;! Ο καλύτερός μου φίλος βρήκε το άλλο του μισό. Γαμώτο νιώθω περήφανη!

«Άνταμ που-» άρχισα να λέω αλλά σταμάτησε τόσο απότομα που ο εγκέφαλός μου δεν είχε καν το χρόνο να επεξεργαστεί τι έγινε. Πριν καταλήξω πάνω του παίρνει μια απότομη στροφή και καταλήγω να πέσω σε ένα ξένο σώμα.

«Άου!» φώναξα

«Είσαι καλά;» με ρώτησε ο τύπος που συγκρούστηκα

«Ναι, ναι καλά είμαι! Ευχαριστώ!»

Τον κοίταξα καλά. Ήταν ωραίος, καστανός με μπλε μάτια!

«Τζάκσον.»

«Άλις.» έκανα μια παύση «Άνταμ, βρήκες το ταίρι σου;»

«Άνταμ;» τον ρωτάω. Αχου έχει στην αγκαλιά του μια μικρόσωμη κοπελίτσα με καφέ μαλλιά.

«Άλις από εδώ η Μαρία, γλυκιά μου από εδώ η φίλη μου η Άλις!»

«Γεια!» μου λέει και μου δίνει το χέρι της

Την κοιτάζω και μετά κοιτάζω τον Άνταμ και τέλος το χέρι της.

«Εμμ..» κάνει και σιγά-σιγά μαζεύει το χέρι της με μια λυπημένη φατσούλα.

Γρήγορα την παίρνω αγκαλιά αντί να την κουνήσω το χέρι.

«Είσαι ταίρι του Άνταμ, δεν χρειάζομαι επισημότητες!» της ψιθυρίζω . Γελάει και ο Άνταμ την κλείνει πάλι στα χέρια του.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' 

H Vanessa Hudgens είναι η Μαρία 

τι γλυκούλα 

ψηφίστε και σχολιάστε 

Σ.Α.

Vampire HateWhere stories live. Discover now