Κεφάλαιο 34
ΕΙΝΤΕΝ
«Κύριε Έιντεν από την κατάσταση που μου περιγράφεται μάλλον έχετε δίκιο.» λέει ο φαρμακοποιός καθώς πλήρωσα τα δύο τεστ.
Με τους εμετούς και εκείνη την συζήτηση απλά δεν μπορούσα να κρατηθώ. Η Άλις δεν αφήνει το δωμάτιο και εγώ είμαι απελπισμένος. Σίγουρα οι γυναίκες έχουν έκτη αίσθηση ή κάτι παρόμοιο.
Βγήκα από το φαρμακείο και μπήκα μέσα στο αμάξι. Χιλιάδες σκέψεις έσκαγαν σαν πυροτεχνήματα στο μυαλό μου και είχα θολώσει.
Αν βγουν τα τεστ αρνητικά απλά δεν θέλω να τα δω, θα απογοητευτώ και το ηθικό μου θα γίνει χώμα στον δρόμο.
Αν πάλι βγει θετικό; Πως θα πω στην Άλις ότι θα κάνουμε παιδί.
Τι δηλαδή, θα πάω και θα της πω: Καλημέρα μωρό μου είσαι έγκυος;
Έφτασα όσο πιο γρήγορα μπορούσα στο ξενοδοχείο και μπήκα σαν σίφουνας στο δωμάτιό μας.
Δεν άντεχα η αγωνία θα με έκανε να πάθω καρδιακή προσβολή.
Τι τραβάνε οι γυναίκες;!
«Άλις;» το πόδι μου είχε αρχίσει να κοπανά ρυθμικά στο πάτωμα και τα χέρια μου είχαν ιδρώσει.
«Στο μπάνιο!»
«Τι κάνεις;» άκουσα νερό να τρέχει και μερικά δευτερόλεπτα η Άλις βγήκε έξω.
«Νιώθω καλύτερα, μάλλον θα ήταν απλά το φαγητό και η αλλαγή περιβάλλοντος.» μου λέει και με φιλά στο μάγουλο.
Η διάθεσή μου χάλασε, ήθελα ένα παιδάκι. Μπορεί όμως να κάνει και λάθος. Μπορεί να σταματήσουν και να αρχίσουν.
Και ήθελα, ήθελα τόσο πολύ παιδιά.
Έναν μικρούλη και μια μικρή. Βέβαια ο γιος μου θα προστατεύει την αδερφή του, δεν θα αφήνει άλλα αγόρια να την πλησιάζουν.
«Έιντεν, γιατί χαμογελάς;» Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι ένα χαμόγελο είχε απλωθεί στα χαρακτηριστικά μου.
«Τίποτα αγάπη μου, κοιμήσου.»
Μπήκα στο μπάνιο και τελείως τυχαία η Άλις δεν είχε πατήσει καζανάκι. Έβγαλα την σακούλα με τα τεστ και διάβασα τις οδηγίες.
Αν δεν βγει, δεν βγήκε, τι κακό μπορεί να κάνει μια δοκιμή;
Δαν βγει συν τότε θα κάνουμε παιδάκια, αν όμως βγει πλην θα προσπαθήσω να πείσω την Άλις να κάνουμε παιδάκια πιο νωρίς.
Περίμενα μερικά λεπτά. Η αγωνία μου έτρωγε τα σωθικά και δεν μπορούσα να κρύψω τον ενθουσιασμό μου. Αν νιώθουν έτσι οι γυναίκες...
Πάνω στην μικρή οθόνη βγήκε ένα σύμβολο.
Ήξερα ότι θα άλλαζε τον τρόπο που σκέφτομαι πολλά αλλά δεν μπόρεσα να μην δώσω ένα σφιγμένο χαμόγελο.
Πως θα της πω τι είναι έγκυος;
YOU ARE READING
Vampire Hate
VampireVAMPRE HATE Βιβλίο δεύτερο Η Άλις πρέπει να επιβιώσει στη Superior power αλλά αποζητά εκδίκηση από το Φιν. Πρέπει να επιβιώσει άλλη μια χρονιά στο σχολείο με όλα τα όντα για να κάνει παρέα αλλά βρίσκει συντροφιά δίπλα στον Άνταμ και στην καινούρια...