Κεφάλαιο 03
«Αποκλείεται να θέλει το κακό της.»
Σταύρωσα τα πόδια μου κάτω από την καρέκλα και έπιασα εκνευρισμένος την ράχη της μύτης μου.
«Τότε ποιος;» ρωτάω εκνευρισμένος την Μαρία. Δεν απάντησε, αλλά αναστέναξε και κοίταξε τον Άνταμ, δίπλα της. Ένας ενοχλητικός πόνος άρχισε να ανεβαίνει από την κοιλιά μου προς το στήθος μου.
«Η Μπέθανι.» Ο πόνος συνεχιζόταν και έτσι έτριψα απαλά το σημείο αλλά τίποτα
«Πλάκα μου κάνεις!» χασκογέλασα «Αυτή δεν είναι ικανή για τίποτα.»
«Μπα, κατάφερε να σας χωρίσει μια φορά, γιατί να μην το κάνει και δεύτερη.» έσπευσα να την διακόψω αλλά κούνησε τον δείκτη της αυστηρά μπροστά στο πρόσωπό μου.
«Ας μιλήσουμε σοβαρά. Η τύπισσα σε θέλει και το ξέρεις και μίσησε την Άλις από την πρώτη στιγμή.»
Ο πόνος γινόταν ανυπόφορος και άρχισε να μου κόβει την ανάσα.
«Έιντεν;»
Όλα ήταν θολά και ο πόνος με έπνιγε.
«Έιντεν!»
Δεν άκουγα τίποτα, παρά μόνο τις τραχιές ανάσες μου.
«ΆΝΤΑΜ ΦΏΝΑΞΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΌ ΤΏΡΑ!!»
Άρχισα να βήχω, τώρα δεν υπήρχαν ανάσες για να πάρω, πνιγόμουν και ένιωθα ότι πέθαινα.
Σαν μια αόρατη δύναμη που με τράβαγε προς τα κάτω. Πρέπει να έπεσα από την καρέκλα γιατί το μάγουλό μου ήρθε σε επαφή με μια κρύα επιφάνεια, μάλλον το πάτωμα.
Άρχισα να νιώθω χέρια πάνω μου αλλά δεν είχα την δύναμη να τα διώξω.
Η καρδιά μου ήταν πεντακόσια κιλά βαριά και δεν μπορούσα να κουνηθώ.
Έβηξα πάλι.
Έ
Π
Ε
Φ
Τ
Α
Τα χέρια με σήκωναν, δεν ένιωθα τίποτα.
«Άνταμ;»
Τίποτα, δεν ένιωθα τίποτα. Το μόνο που θέλω είναι η Άλις.
«ΆΛΙΣ!»
Άκουγα απαλά αναφιλητά από πίσω αλλά το μόνο που θέλω είναι η Άλις. Ξέσπασα σε κλάματα.
Το σκοτάδι με καλώς όρισε.
------------------------------------------
Παραλίγο να κλάψω! Ο καημενούλης!
Η Άλις σας στέλνει την αγάπη της!
Η Ιστορία δεν θέλει πολλά κεφάλαια για να τελειώσει, μάλλον είναι 7 ακόμα αλλά δεν τα έχω σχεδιάσει.
Ψηφίστε και σχολιάστε!
Σ.Α.
YOU ARE READING
Vampire Hate
VampireVAMPRE HATE Βιβλίο δεύτερο Η Άλις πρέπει να επιβιώσει στη Superior power αλλά αποζητά εκδίκηση από το Φιν. Πρέπει να επιβιώσει άλλη μια χρονιά στο σχολείο με όλα τα όντα για να κάνει παρέα αλλά βρίσκει συντροφιά δίπλα στον Άνταμ και στην καινούρια...